Asun Porissa. Mistä löytäisin XL kokoisen tai hieman isomman mustan fleece hupparin. Sellanen ihan tavallinen jossa huppu, vetoketju ja pitkäthiat. Nettikauppa tai tavallinen, kumpi vaan käy. Tarkoitus on että olisi hieman väljä.
Ja ekaks tulee mieleen kirppikset tai itse ompelema, mutta oon kiertäny kirppikset ja ompelu ei oo niin mun juttuni. Siis mistä löytäisin?
Musta fleesehuppari
5
333
Vastaukset
- PePePe
Oletko tsekannut H&M:n? Jos olet pienirintainen niin H&M miesten puolella on sellainen kiva perusperusperus huppari, vetoketjulla tai ilman. Hyvä on ollut!
- xEn
kannattaa pyytää jotakuta kaveria tekemään huppari - ei ole vaikeaa ommella eikä todellakaan tule kalliiksi, kun fleece maksaa 8-9€m. Tuleepahan ainakin sopivan kokoinen.
- Muotibongari_
Kiitos, kiitos. Täytyy käydä katsomassa. Kiitos vielä kerran.
- Muotibongari_
xEn kirjoitti:
kannattaa pyytää jotakuta kaveria tekemään huppari - ei ole vaikeaa ommella eikä todellakaan tule kalliiksi, kun fleece maksaa 8-9€m. Tuleepahan ainakin sopivan kokoinen.
Juu. Olen miettinyt, mutta ei ole ompelutaitoisia kavereita. Muuten hyvä idea. Rakas äiti kulta varmaan osaisi, mutta ei löydy kärsivällisyyttä. Mietein, että jos yrittäisin itsekin.
- Muotibongari_
Kiitos avusta. Löysin sopivan eräästä postimyynnistä. Vaikka mitä te sillä tiedolla teette mistä löysin. Ihan sama. No siis kuitenkin, en tarvitse enään apuanne tässä asiassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351