Tiistai 15.7.2008

Pa.pio

Raitis tiistai tänään. Kesä puolessa välissä.

8

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin, raittiina edelleen ja tänään.

• Spriten voimalla

leimaan raittiuskorttini tänäänkin :)

Pilvessä näyttää taivas tänään olevan, mutta mieli on pirteä ja se on pääasia!

• Eeva-Leena

Raittiina ilman rapulaa voittamaan tämänkin päivän kiusaukset. Vissyvettä janojuomana.

• OnkelNainen80

Käyn täällä joka päivä,ja terapiasta on käynyt :) Olen huomannut että kun ihmiset olleet pidemmän aikaa raittiina, kirjoitukset muuttuu ehkä vähän tylsiksi luettaviksi kuten tämän ketjun aloitus (joka sekin on ns omaterapiaviesti).

Eli jos teillä vaan riittää aikaa, niin kirjoittakaa mielellään jotakin muutakin, ihan vaikka "koirani kakkasi kenkääni. Ketutti." :D Nojaa, ehkä typerä ehdotus. Ajattelin nyt vaan ite kirjoitella jotain muuta.

5 tipatonta viikkoa takana, 6 menossa ja vasta nyt on alkanut kuntoilukin innostaa :D On ollut hidasta palautumista, mutta kaikinpuolin näkyvää. Mukavaa päivää kaikille!

• Juoppotrolli

Raittiina toistaiseksi, mutta nyt on hirveä viinanhimo. Sain eilen ison projektin valmiiksi ja olen yrittänyt palkita itseäni takilla, dvd-levyillä ja hyvällä ruoalla, kaikella mukavalla, mutta aivot kaipaavat palkinnoksi VIINAA! Tämä on aivan järkyttävä olo, kun ei meinaa housuissaan pysyä kun pitäisi päästä tinaamaan.

• Juoppotrolli kirjoitti:

Raittiina toistaiseksi, mutta nyt on hirveä viinanhimo. Sain eilen ison projektin valmiiksi ja olen yrittänyt palkita itseäni takilla, dvd-levyillä ja hyvällä ruoalla, kaikella mukavalla, mutta aivot kaipaavat palkinnoksi VIINAA! Tämä on aivan järkyttävä olo, kun ei meinaa housuissaan pysyä kun pitäisi päästä tinaamaan.

Raittiina.

• johnny boy

en tiedä itse tai ymmärrä tarkalleen, onko se tämä kesä vai rupeaako tuttavillani olemaan 30kriisi.
      moni puhuu rakkaudesta ja perheestä joku hurja lapsistakin. asia minkä kanssa olen paininut että mitä tekisin jos sattuisi joku varteen otettava mimmi kohdalle, näinhän on käynyt mutta jotenkin olen ajatellut että pitää ensin saada oma elämä mallilleen.

ehkä lähinnä ajattelen asiaa kannalta jos minä täysillä rakastuisin, mutta jos homma menisi puihin. mikä olisi meno sitten, tarttuisinko pulloon vai olisiko selkärankaa jatkaa eloa eteenpäin. en usko että kertoisin helposti ongelmastani alkon kanssa. ylipäätänsä tähän päivään mennessä olen kertonut ongelmastani vasta parille todella hyvälle ystävälleni, varmaan heilläkin tieto on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ehkä toiset tuttavani ovat pistäneet jo sen merkille että tuoppia tai konjakkilasia ei ole kädessäni ihan äsken näkynytkään.

toisaalta tämänhetkinen elämä maistuu minulle jo näin, ehkä kumminkin on parempi vain nauttia tästä elämästä alkuun ja opetella tuntemaan itseään paremmin ennen kuin heittää kaiken likoon, tai mistä sitä tietää.

mahdotonta jossittelua mutta kumminkin, napit korville ja lenkille.

• Saniliina

Raitis oli tämä tiistai. Välillä sadetta, välillä paistetta ja kaikin puolin ahkeraa työskentelyä siinä säiden armoilla, osin sisällä, osin ulkona. Hyvin meni päivä, alkoi aamulla pienellä pikaisella piristyslenkillä ja näyttää päättyvän tänne palstalle. Terapiasta tämä tosiaan käy, kuten joku totesikin. Varmaan tylsää luettavaa joillekin, kun jokainen vaan hehkuttaa omaa raittiuttaan. Mutta minulle on tärkeää saada kertoa ääneen, kuinka onnellinen olen raittiisti menneestä päivästä. Tai siis kirjoittaa - sehän on kuin sanoisi ääneen jollekin :-) Ja on myös mukava seurata toisten samassa veneessä olevien tilannetta. Voihan sitä hyppiä yli ne kirjoitukset, jotka tuntuvat tylsiltä heti kättelyssä.

Mutta päivä raittiina ei ole tylsää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe