ongame ja prima on todellisia huijaussaitteja! prima pahempi vielä noista kahdesta! kertokaa mikä olisi hyvä paikka pelata?
mikä saitti
xcvxcvxvc
3
204
Vastaukset
- Poker
on hyvä saitti
Myös Ladbrokes, Red Kings, Unibet ja Tower Gaming ovat suositeltavia juuri Sinulle!- xcvxcvxvc
haista sinä paska ! ..et näköjään tiedä pokerisaiteista mitään !
- yhtään mitään
xcvxcvxvc kirjoitti:
haista sinä paska ! ..et näköjään tiedä pokerisaiteista mitään !
Mutta sen tiedän, että Ongame ja Prima (nykyisin Microgaming) ovat pokeriverkkoja, eivät -saitteja.
Onhan noita saitteja satoja, koita vaikka Partypokeria tai Pokerstarsia. Niihin ei tosin rakeackia saa mistään, mutta enpä usko että sulla sellaista on tähän astikaan ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634