Tulipa tässä mieleen eräänä päivänä että jospa lähtisin käymään itäisessä naapurimaassa näin vuosien jälkeen.
Hämmästykseni oli suuri kun sain ilmoituksen että viisumia ei myönnetä vanhan "elinikäinen maahantulo" kiellon takia. Olin niinmaar kauhian hmmästyny, minä joka aina olen pitänyt rehellisistä ja ahkerista venäläisistä, ei pääsekään vierailulle jonkun vanhan pienen rikkeen takia.
Joskus kauan sitten kun Venäjä oli suuri ja mahtava, tiesimme ettei se millään pystynyt huolehtimaan kaikista asukeistaan tasavertaisesti joten päätimme auttaa omalla pienellä panoksellamme.
Veimme sinne muutaman paketin Anttilan erittäin laadukkaita sukkahousuja, Wrigleysin purkkaa ja vähän Lee-farkkuja, emmekä pyytänyt kuin ihan pienen summan kulujen kattamiseksi.
Tästä suuttuneena joku tullikenraali syytti meitä salakuljetuksesta ja länsimaisen korruptio hapatuksen levittämisestä Venäjän itsenäisessä valtiossa, joka oli vielä joutunut laittamaan piikkilankat ympärilleen kun länsimaalaiset yrittivät joukolla nauttimaan Venäjän tarjoamasta paratiisista.
Siitä hyvästä minulle annettiin siten elinikäinen tulokielto.
Ymmärtenette pettymykseni kun näin 50 vuoden jälkeen vielä muistellaan vanhoja asioita.
Me kun vain yritettiin auttaa pieniä ihmisiä kaukaisessa Batumin kaupunkissa.
Niin huuhaata, niin huuhaata että. Huoh!
Soviet Paradigma Paradise
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911