Olen ajatellut ehkä hakea Au-pairiksi ulkomaille, ehkä yksityisesti työvoimatoimiston kautta. Mietin että onko näihin paikkoihin hirveän paljon hakijoita, eli onko Au-pairiksi yleensä vaikea päästä?
Onko AU-pairiksi vaikea päästä?
mimsey
1
701
Vastaukset
- ..ainakaan..
..kun itse n. 6 vuotta sitten au-pairina olin. Menin järjestön (Allianssi) kautta ja se olikin hyvä kun perhettä piti vaihtaa niin se onnistui. Siis jos ei tule toimeen perheen kanssa ei työkkärin paikkoja varmasti ole kovinkaan helppo vaihtaa. Järjestön kautta onnistui muutamassa päivässä. Aika moni tuntui perhettä vuoden aikana vaihtavan kun ei yksinkertaisesti tullut toimeen ensimmäisen/toisen perheen kanssa vaikka etukäteen puhelimitse yhteydessä oltiinkin. Itse vaihdoin perhettä kerran ja toisessa viihdyin oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645