Pokerihuone on tosiaankin huonoin pelipaikka mitä tiedän, mistä ne repii niitä uskomattomia jakoja. Paskasempia nauruja ei saa kuin katsolmalla pokerihuoneen jakoja, on niin äimistyttäviä ihan kuin olis joku softa joka jakaa *nauraa* on se niin onneton paikka
poerihuone.com
6
391
Vastaukset
- fransit
se ei ole....mitä sitten... älä pelaa kun tiedät
huonoksi..en minäkään pelaa enää,,,opin aika nopeasti kuinka voitto/tappiojaksot on suunniteltu asiakkaiden äärimmäiseen linssiin viilamiseen.. oman edun maximoinniksi tähtäävää toimintaa joka on toteuttu erittäin kyseenalaisin menetelmin,,,ei ihmiset sitä kauan sulata- makkarat-pois
ärysyttävin liikeyritys mitä voi kuvitella
- NAMINAMI
aivan perseestä koko paikka
- LIsSu
karmeita jakoja ja niin helvetin usein
- asdoiaxye87
mutta yleensä on myös pelaajasta kiinni. ;)
- Kalastaja
asdoiaxye87 kirjoitti:
mutta yleensä on myös pelaajasta kiinni. ;)
täälläkö luuserit syyttelee pokerihuoneita kun ei osaa pelata? joo varmasti kyseessä joku salaliitto teitä vastaan, lol. opetelkaa pelaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634