Tuli hommattua kyseinen vahvistin, ja nyt olisi pieni onkelma sen kanssa, eli en siis saa tuota Loudness toimintoa päälle, kun painaa kaukosäätimestä nappia MIDNIGHT (jonka takaa siis LOUDNESSin pitäisi löytyä) mitään ei tapahdu.
Ohjekirjan alalaidassa lukee näin:"Sävyohjaimet ovat käytettävissä vain, kun stereo- tai etusurroundin lisäasetustila on valittu. (paitsi, kun STEREO on valittu AUTO SURROUND-painikkeella)"
Mutta en ole valinnut stereota auto surround namiskaa painamalla, missä lienee vika? Patteritkin vaihdoin kaukosäätimeen ja katsoin puhelimen kameran avulla että nappia painaessa säädin lähettää singaalin. Apua!
Pioneer VSX-817 onkelma
4
842
Vastaukset
- Mihin....
tarvitset loudness toimintoa? Se on täysin turha äänenpilaaja. Hanki vain kunnolliset kaiuttimet ja kuuntele musiikki sellaisena kuin se on tehty. ÄLä pilaa musiikkia millään ylimääräisellä siihen kuulumattomalla basso korostuksella.
- mutta..
Olisi se ihan hyvä saada toimimaan että tietää onko tuo laite susi, vai onko kaukosäätimessä vikaa. Saman napin takaa löytyy myös MIDNIGHT toiminto jolla saa bassokorostusta pienemmäksi. Kätevä iltaisin, mutta jää ilmeisesti se toiminto käyttämättä tätä menoa.
- sepe87
mutta.. kirjoitti:
Olisi se ihan hyvä saada toimimaan että tietää onko tuo laite susi, vai onko kaukosäätimessä vikaa. Saman napin takaa löytyy myös MIDNIGHT toiminto jolla saa bassokorostusta pienemmäksi. Kätevä iltaisin, mutta jää ilmeisesti se toiminto käyttämättä tätä menoa.
mulla on kans ongenlaa ton vahvistimen kans en saa kuulumaan sub outin kautta mitään ja säätöjäkin olen yrittänyt säädellä en toki niistä vielä paljoa ymmärrä että kertokaa jos olis tietoa
- iCrow
Tuttu ongelma.. Sitten huomasin että kun olin input analogilla laittanut sen päälle niin en sit saanut sitä pois päältä kun oli input digital käytössä. Eli vaihtaa lähteen signaalin analogiselle ja sitten painaa sitä midnight nappia niin saa myöskin loudnessin päälle tai pois ja sitten vaihtaa taas digitaaliselle lähteen signaalin.. Ainakin minulla auttoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667