Naisetko muka liian vaativia

Ei suinkaan

Ihmeellistä puhetta että naiset olisivat liian vaativia! Jos näin todella olisi niin silloinhan heille ei tavalliset suomalaiset miehet kelpaisi. Tämä olisi todella outoa sillä suurin osa on aivan tavallisia suomalaisia naisia. Yksinäisyys, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, olisi valtaisa ongelma. Kuitenkin suurin osa löytää jonkun itselleen joten huoli on turhaa.

Minulla on kyllä kokemusta siitä että monelle naiselle kelpaa aikamoiset hulttiotkin. Itse olin sellainen 1990-luvun alun laman aikaan. Minulla meni monta vuotta ryypätessä ja rällätessä, töitä ei ollut enkä niitä edes hakenut. Elämäntapani tein naisille selväksi mutta ei se läheskään kaikkia tuntunut haittaavan. Osasyy voi tietysti olla että olen katseenkestävä ja hyvä heittämään oikeanlaista tarinaa, juuri sellaista mitä naiset tahtovat kuulla. Merkitystä ei ole sillä mitä sanoo vaan miten sanoo, uskottavuus on tärkeintä. Silloin kun itsekin uskoo sanoihinsa/satuihinsa, voi jopa liikuttua niistä, se on kaikkein parasta. Sehän ei ole näyttelemistä vaan aitoa tunnetta jota naiset etsivät!

15

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta toisaalta

> suurin osa on aivan tavallisia suomalaisia naisia

Jotka luulevat olevansa jotain 'creme de la creme' prinsessoja, joille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies. Pitää olla ties mitä, pyykkilautaa (vatsalla), suuret tulot ja *****t, mainetta ja mammonaa ja vielä hyvä supliikki ja stamina vällyissä.

No, mikä siinä sitten, yksin on miehiä jos sitten naisiakin.

• Niin siinä käy

Kyse on kysynnästä ja tarjonnasta. Parhaita A-luokan miehiä on vähän, niitä ei mitenkään riitä kaikille naisille. Miksi he edes heitä huolisivatkaan, he kun voivat seurustella A-luokan naisten kanssa.

Tavallinen nainen on ennen, nyt ja tulevaisuudessa tyytynyt tavalliseen mieheen. Muuta vaihtoehtoa kun ei ole!

Tällä on tietysti se kääntöpuoli että tavallisen suomalaisen miehen pitää lopettaa haaveilu A-luokan naisista.

En oikein jaksa uskoa että yksinäisyys olisi oleellisesti viime vuosikymmeninä lisääntynyt. Jos olisi niin kyllä siitä hirmu haloo olisi noussut, jos ei muuten niin syntyvyyshän romahtaisi, mistä uusia veronmaksajia, kuka maksaa meikäläisenkin eläkkeet reilun 20 vuoden kuluttua!

• ......
        Niin siinä käy kirjoitti:

Kyse on kysynnästä ja tarjonnasta. Parhaita A-luokan miehiä on vähän, niitä ei mitenkään riitä kaikille naisille. Miksi he edes heitä huolisivatkaan, he kun voivat seurustella A-luokan naisten kanssa.

Tavallinen nainen on ennen, nyt ja tulevaisuudessa tyytynyt tavalliseen mieheen. Muuta vaihtoehtoa kun ei ole!

Tällä on tietysti se kääntöpuoli että tavallisen suomalaisen miehen pitää lopettaa haaveilu A-luokan naisista.

En oikein jaksa uskoa että yksinäisyys olisi oleellisesti viime vuosikymmeninä lisääntynyt. Jos olisi niin kyllä siitä hirmu haloo olisi noussut, jos ei muuten niin syntyvyyshän romahtaisi, mistä uusia veronmaksajia, kuka maksaa meikäläisenkin eläkkeet reilun 20 vuoden kuluttua!

millainen on A-luokan nainen? Millaisilla kriteereillä tuota mitataan?

• Parhaat geenit
        ...... kirjoitti:

Parhaat A-luokan naiset ja miehet ovat heitä jotka ovat vastakkaisen sukupuolen aivan erityisessä suosiossa.

Yksinkertaistetaan, väännetään rautalangasta, he joilla käy paras flaksi tanssikapakassa, olivatpa he sitten miehiä tai naisia.

• ......
        Parhaat geenit kirjoitti:

Parhaat A-luokan naiset ja miehet ovat heitä jotka ovat vastakkaisen sukupuolen aivan erityisessä suosiossa.

Yksinkertaistetaan, väännetään rautalangasta, he joilla käy paras flaksi tanssikapakassa, olivatpa he sitten miehiä tai naisia.

Onpa sairasta luokitella ihmisiä tuolla tavalla.
        Täällä palstalla liikkuu aika outoa jengiä, oon tainnut saada jonkinlaisen "kulttuurishokin"... Ei millään pahalla.

• seurannut uutisia

Yksinäisyydestä toitotetaan jatkuvasti.
        Toisena: A-luokan naisilla on nokka niin korkealla, ettei he näe etes hyvännäköistä keskimitat omaavaa hellää sepermiestä. Vai näkevätkö, mutta tasa-arvoa vaatiessaan eivät kumminkaan osaa/ pysty iskemää?
        En tarkkan tiedä mitä A-luokan mieheltä vaaditaan, mutta lomareissuilla tavallinen maatiainenkin on kevannut hyvin A- luokan naisille, jos osaa heitä tanssittaa.

• Vai niin

"En oikein jaksa uskoa että yksinäisyys olisi oleellisesti viime vuosikymmeninä lisääntynyt. Jos olisi niin kyllä siitä hirmu haloo olisi noussut, jos ei muuten niin syntyvyyshän romahtaisi, mistä uusia veronmaksajia, kuka maksaa meikäläisenkin eläkkeet reilun 20 vuoden kuluttua! "

En tiedä, mutta ainakin yksinhuoltajien ja eronneiden määrä tuntuu lisääntyneen. Meikäläistä taas nämä tapaukset eivät kauheasti innosta.

YH on aina sidoksissa entiseen suhteeseensa, ja siksi normaali parisuhde ei toimi. Eronneet hyvin usein haikailevan takaisin vanhaan suhteeseen, ja se taas vie usein pohjaa nykyiseltä suhteelta.

Varatut eivät kiinnosta lainkaan, kun kolmanneksi pyöräksi en ala.

Vapaa, lapseton sinkkunainen olisi sopivin minulle. Mitä vähemmän seurustellut, aina parempi. Tuolloin yhteisen elämän suunnittelu on paljon helpompaa, kun ei ole edellisten suhteiden rasitteita ja luurankoja kaapissa.

• allu
        ...... kirjoitti:

A-luokan nainen/mies on henkilö joka iksee itselleen parin kuin parin. Ei haittaa vaikka siinä veiressä olisi joku ketä koittaisi iskeä kyseistä ihmistä. He ovat itsevarmoja ja hyvän näköisiä. Ja yleensä saavat mitä haluavat.

• hemmetti

mä en ainakaan voi sietää liikuttuneita miehiä. Nään jo pitkältä jos joku yrittää feikata. Vähän aikaa sitte just kävi niin että yks mies joka on ihan renttu ja yrittänyt iskee muo vuosia teki just tollasen epätoivoisen liikkeen että alkoi herkistelemään. Mä sanoin sit sille että: "sääliä et multa saa". No tällänen tarina tuli sun tekstistä mieleen...

• hulluja

Tutkijat ovat osoittaneet, että miehet, joilla on ilkeitä luonteenpiirteitä, kuten tunteettomuus, narsistisuus ja petollisuus, ovat naisten keskuudessa suurimmassa suosiossa. Laajat tutkimukset osoittavat, että ilmiö on maailmanlaajuinen: naiset eivät voi vastustaa renttuja.

Luonteenpiirteet pitävät sisällään kolme erityistä muotoa, joista käytetään yhteisnimitystä ”pimeä kolminaisuus”. Luonteenpiirteet pitävät sisällään narsistisen persoonallisuushäiriön, impulsiivisen ja tunteettoman psykopaattisuuden sekä petollisen ja hyväksikäyttävän persoonallisuuden.

Vaikka kyseiset luonteenpiirteet eivät kuulosta kovin houkuttelevilta, naiset usein yhdistävät ne maskuliinisuuteen ja kykyyn siittää terveitä jälkeläisiä. Toisin sanoen ne naiset, jotka hakevat hetken huumaa tai toivovat tulevansa raskaaksi tuntevat vetoa tällaisiin miehiin.

Että silleen!

• et...

kyseenalaista ikinä mitään lukemaasi? Silloin kun viittaat johonkin iltapäivähömppälehti -tutkimukseen epämääräisesti toteamalla laajat tutkimukset osoittavat... niin se kertoo sinun älykkyydestäsi aika paljon.

• hulluja
        et... kirjoitti:

kyseenalaista ikinä mitään lukemaasi? Silloin kun viittaat johonkin iltapäivähömppälehti -tutkimukseen epämääräisesti toteamalla laajat tutkimukset osoittavat... niin se kertoo sinun älykkyydestäsi aika paljon.

käy itse lukemassa tohtori.fi iltapäivaosastolta!

• tunnen vetoa

"ilkeisiin" maskuliinisiin miehiin niin silti lapseni isä on toinen ääripää. Erittäin kiltti ja huomioi toiset ihmiset siis ihanne isä. Tosin ollaan nyt erottu ja tapailen näitä maskuliinisia miehiä.

• minulle...
        hulluja kirjoitti:

käy itse lukemassa tohtori.fi iltapäivaosastolta!

jonkin uskottavan tieteellisen tutkimuksen, josta käyvät ilmi käytetyt metodit ja mielellään aiheesta on asiantuntijoidenkin analyysit, niin ehkä sitten voin uskoa. Mutta oikeassa elämässä lähipiirissäni ei ole yhtään tuollaista kokemusta. Itse olen tavallisen näköinen tylsä kravaattikaulainen nörtti, joka on kiltin luonteensa ansiosta saanut maailman ihanimman naisen.

• Ihan vaan mielenkiinnosta, minkäsmaalainen se sitten suomalaiselle naiselle riittää/kelpaa?

Ei, en ole vaihtamassa kansalaisuutta. Ellen tavallisena suomalaisen miehenä kelpaa, olen sitten kelpaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe