mulla oli helskutin hyvä kalusto ennen kuin tuli uudet säännöt hampaiden pesuun, siis tunti syönnin jälkeen saa vasta pestä, ei koskaan aikaisemmin. Ennen pesin puoli tuntia syönnin jälkeen, kun väli nostettiin tunniksi, on hampaiden pesu iltaisin jäänyt. Luennoilla ja harrastukset(jäävuorot jäähallissa) venyvät klo 22.00 asti ja sitten pitää vielä jotain suuhun panna treenien jälkeen. Eipä ole jaksanut enää tuntia valvoa kun koko päivä klo 6. alkaen menossa. Siispä ei voi enää pestä iltaisin hampaita ... nyt on reikiä ja hampaat paskan keltaiset vaikka en ole ikinä alkoholia vielä juonut puhumattakaan mistään tupakasta... voi vittu tätä suomalaisten hammashoidon opetusta!Ei ihme jos puoli kansaa kulkee nyt risoissa hampaissa.
Paljonko maksaa
5
801
Vastaukset
sen verran vois joustaa.
- SUUHYGIENISTIT
ovat noottia lukeneet! Ovat sanoneet ettei hampaita SAA PESTÄ kuin vasta tunnin päästä syönnin jälkeen! Lukekaapa aikaisempia viestejä!
- vaan
SUUHYGIENISTIT kirjoitti:
ovat noottia lukeneet! Ovat sanoneet ettei hampaita SAA PESTÄ kuin vasta tunnin päästä syönnin jälkeen! Lukekaapa aikaisempia viestejä!
Mitä sillä väliä,jos ovat kirjoittaneetkin. Eihän tämmöinen palsta ole mikään pakkosääntöjen julkaisupaikka.
Ja siitähän se riippuu,mitä syö. Herranjestas,jos poika tulee jääkiekkoharkoista, vai mistä senyt oli, syö muusia ja lihapullia ja keitettyä porkkanaa, niin ei siitä sellaista happohyökkäystä tule, ettei voi pestä hampaita ja painua pehkuihin, jotta jaksaa nousta aamulla aikaisin ylös!
Järjenkäyttö on sallittu,jos itse tekemisistään vastaa.
- Wuoko
Tapauksessasi ainut ratkaisu on syntymän jälkeinen abortti. Sen voi suorittaa esim. ampumalla itseään päähän pistoolilla. Toivottavasti toimit jo tänään, kiitos.
- Taas täällä
se kauhea Wuokko/Wuoko, ottakaa hänet kiinni ja viekää pakkopaidassa hoitoon tai hankkikaa mafia ampumaan jos ette halua itse linnaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154