Milloin profiili pois?

mittaaja

Mikähän mahtaa olla korkea aika osoittaa sitoutuneisuutensa piilottamalla treffiprofiili seuranhakupalvelusta?

Itse olen sitä mieltä, että muutamat tapaamiset ei vielä välttämättä johda mihinkään, joten muitakin virityksiä olisi hyvä pitää varalla. Se nyt ainakin on sopiva aika kun saa avaimen toisen asuntoon, mutta varmaankin voisin poistaa profiilin jo kun on muutamia kertoja vierailtu toisen asunnossa.

91

39348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisto eri asia

Itsellä ei ole näistä nettihommista kokemusta, mutta kyllä sitten kun oikeasti tapailette jo usein, niin itse ottaisin koko profiilin pois. Ja viimeistään sitten, kun seurustelette. Mikset puhu asiasta hänen kanssaan? Ja varsinkin, jos seurustelemaan alatte, niin sitten ei kyllä vio enää piilottaa profiilia, vaan se täytyy poistaa. Kaksi eri asiaa, mutta kertoo kaiken asenteestasi.

• mittaaja

Jotenkin tuntuisi hyvin nurinkuriselta alkaa heti suhteen alkumetreillä kysellä että kuinka vakava tämä meidän suhde on, kun tarkoitus juurikin on tapailemalla ottaa asiasta selvyys.

Treffiprofiileja on kahdenlaisia. Toiset kirjoittavat muutaman rivin, laitavat kuvansa ja loppuun "ota yhteyttä jos kiinnostaa". Noita profiileja on tylsä lukea, kun niistä ei saa useinkaan käsitystä, pitääkö ihmisestä vai ei. Kaikki käsityksen muodostaminen jää kuvien varaan. Sitten on toinen tapa kuluttaa tuntikausia aikaa profiilin tekstin laatimiseen ja hiomiseen, sekä luetuttaa profiilia kohderyhmään kuuluvilla kavereilla. Kun viimein on saanut hyvän profiilin luoduksi, ei suurta vaivaa haluaisi heitää hukkaan tuhoamalla tekeleensä. Palveluntarjoajan tietokoneella teksti lisäksi säilyy turvassa eikä sitä tarvitse säilyttää omalla tietokoneella. Minusta on hyvin tunkeilevaa alkaa kysellä, mitä tietoa toinen säilyttää henkilökohtaisen käyttäjätunnuksensa takana. Piilottaminen on treffipalvelun muiden käyttäjien kannalta sama asia kuin poistaminen.

• Miina- Miina
        mittaaja kirjoitti:

Jotenkin tuntuisi hyvin nurinkuriselta alkaa heti suhteen alkumetreillä kysellä että kuinka vakava tämä meidän suhde on, kun tarkoitus juurikin on tapailemalla ottaa asiasta selvyys.

Treffiprofiileja on kahdenlaisia. Toiset kirjoittavat muutaman rivin, laitavat kuvansa ja loppuun "ota yhteyttä jos kiinnostaa". Noita profiileja on tylsä lukea, kun niistä ei saa useinkaan käsitystä, pitääkö ihmisestä vai ei. Kaikki käsityksen muodostaminen jää kuvien varaan. Sitten on toinen tapa kuluttaa tuntikausia aikaa profiilin tekstin laatimiseen ja hiomiseen, sekä luetuttaa profiilia kohderyhmään kuuluvilla kavereilla. Kun viimein on saanut hyvän profiilin luoduksi, ei suurta vaivaa haluaisi heitää hukkaan tuhoamalla tekeleensä. Palveluntarjoajan tietokoneella teksti lisäksi säilyy turvassa eikä sitä tarvitse säilyttää omalla tietokoneella. Minusta on hyvin tunkeilevaa alkaa kysellä, mitä tietoa toinen säilyttää henkilökohtaisen käyttäjätunnuksensa takana. Piilottaminen on treffipalvelun muiden käyttäjien kannalta sama asia kuin poistaminen.

Olen tullu siihen tulokseen että formaateissa liikkuu useinmiten naimisissa olevat ja eri laitoksissa elävät ihmiset(vankila ja mielisairaala)

• Tangoon tarvitaan kaksi - 2
        Miina- Miina kirjoitti:

Olen tullu siihen tulokseen että formaateissa liikkuu useinmiten naimisissa olevat ja eri laitoksissa elävät ihmiset(vankila ja mielisairaala)

Olet siis löytänyt kaltaistasi seuraa, olen onnellinen puolestasi :)

• Nimetön
        Miina- Miina kirjoitti:

Näin se varmaankin on.....koska välillä minäkin ajattelen juuri noin.....varsinkin kuvattomista profiileista !

• Nimetön
        mittaaja kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein? Sulle on tärkeämpää säilyttää jollain tavoin erityisen hyvä (!) treffiprofiili, kuin rakentaa oikeaa parisuhdetta?

Mä en ainakaan kovin pitkälle veisi suhdetta, jossa toinen etsii seuraa samaan aikaan netissä - vielä samalla forumilla, jonka kautta ollaan mahdollisesti tavattu. Ihmissuhteet ovat kuitenkin aika herkkiä.

Voihan sitä tapailla ihmisiä (vaikka ei profiilia olisikaan) niin pitkään kunnes sovitaan uskollisuudesta tai muuta vastaavaa.

• amppari
        Nimetön kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein? Sulle on tärkeämpää säilyttää jollain tavoin erityisen hyvä (!) treffiprofiili, kuin rakentaa oikeaa parisuhdetta?

Mä en ainakaan kovin pitkälle veisi suhdetta, jossa toinen etsii seuraa samaan aikaan netissä - vielä samalla forumilla, jonka kautta ollaan mahdollisesti tavattu. Ihmissuhteet ovat kuitenkin aika herkkiä.

Voihan sitä tapailla ihmisiä (vaikka ei profiilia olisikaan) niin pitkään kunnes sovitaan uskollisuudesta tai muuta vastaavaa.

pitääkö uskollisuudesta parisuhteessa nykyään oikeen ERIKSEEN sopia??????

• akkeli
        Miina- Miina kirjoitti:

kyllä siltä näyttää et vähä kahjot liikkuu palstalla ja ukkomiehet saalistaa.kyllä on tullu sellasta viestiä et rupee oksettaa-kotona asuvat mammanpojat ,yli 40v vahtaa naista ja kertoo omista seksi fantasioistaan-kiitti riitti.

• miina-miina
        akkeli kirjoitti:

kyllä siltä näyttää et vähä kahjot liikkuu palstalla ja ukkomiehet saalistaa.kyllä on tullu sellasta viestiä et rupee oksettaa-kotona asuvat mammanpojat ,yli 40v vahtaa naista ja kertoo omista seksi fantasioistaan-kiitti riitti.

olen jo yli 2v yrittäny löytää tosi miestä, mutta turhaan, ne haluaa vain kirjoitella niitä näitä ja jos haluaa tavata niit sit loppuu kirjeenvaihto!! No
        mistä se kertoo, kertokaapa miehet?

• oletko täysillä
        mittaaja kirjoitti:

mukana vai et?

Näköjään kieli poskella.

• treffeille
        miina-miina kirjoitti:

olen jo yli 2v yrittäny löytää tosi miestä, mutta turhaan, ne haluaa vain kirjoitella niitä näitä ja jos haluaa tavata niit sit loppuu kirjeenvaihto!! No
        mistä se kertoo, kertokaapa miehet?

asti ei pääse kirveelläkään.

Ukkomiehiä täältä (eli seksiä) kyllä sais. Pilvin pimien.

• et ole täysillä mukana
        oletko täysillä kirjoitti:

mukana vai et?

Näköjään kieli poskella.

Ja sitäpaitti: tarkimmat ei edes huoli henkilöitä, joilla on 10 vuotta vanha profiili...sen näkeen järjestysnumerosta, joten päivitä ihmeessä jo seurahakusi!

• profiili...

...olla näkyvissä jopa niin kauan, että kumppani ihmettelee, mitä vielä haet? Ehkä silloin on hyvä poistaa se. Tai kun itseä alkaa kyllästyttää sivuilla käyneiden selaaminen.

• Kalastaja

Mieti asiaa toisenpäin. Jos profiili olsi sillä, jota olet tapaillut. Miten itse sen kokisit? Kyllä verkot pidetään vedessä yleensä siin toivossa, että kalaa tulee.

• mieltä

Entäs sitten kun tyyppi poistaa profiilinsa (kun olen siitä hänelle ensiksi sanonut) pitkän ajan päästä ja tekaseekin uuden. Hiukan on tietoja muunnellut, mutta saman tyypin se on. Jotenkin tämä seurustelu hänen kansaan tuntuu tosi väliaikaiselta. Niin, ja kyseessä on jo keski-ikäinen ukko.

• mittaaja

En suinkaan kavahda kilpailua suhteen alussa. Jos joku on minun mielestäni ihana, niin on varmasti jonkun toisenkin miehen mielestä. Jossakin vaiheessa sitten seurusteluni muuttuisi vakavaksi jonka jälkeen kohtuullisen ajan kuluttua keskustelisin suhteen tilasta muista virityksistä luopumiseksi ja sitoutumisen vahvistamiseksi.

Koska kaikki eivät varmaankaan ajattele samalla tavalla, kysyn tässä muitakin mielipiteitä.

• StippaS

Nämä ovat näitä juttuja mitkä menevät lennokkaasti yli oman hilseeni :D

Jos on tosissaan jonkun kanssa ja asiat sillä tavalla ookoo niin eihän sitä ole mitään syytä pitää treffiprofiilia? Muuten moinen peluri on ehdoton turn-off noin itselleni..

Jännä miten ihmiset käyttäytyvät kun eihän sillon se orastava suhteen alku ole oikeasti sitä mitä hakee jos kerta siltikin hakee lisää treffiseuraa? Jos ei uskalla panostaa yhteen ihmiseen kerrallaan niin silloin täytyy olla omassa itsessäänkin jotain vialla? Luottamuksen puute toiseen ihmiseen tms? Ellei ole erikseen sovittu, että treffaillaan muitakin?

Mielenkiintoista!

• Outoja asenteita

Samoilla linjoilla sun kanssa! Jos haluaa edetä yhden kanssa rauhassa ja luottamuksen ilmapiirissä, profiili laitetaan piiloon (tai sitä ei käydä katsomassa! näinkin ovat jotkut toimineet. Sehän on vielä rehellisempää, koska piilotetulla profilla voi seikkailla silloin tällöin jos huvittaa, vaikka joka päivä sen voi avata ja kätkeä uudestaan ;)
        Minusta profiilinpito on kuitenkin aivan loistava indikaattori, joka kertoo kaiken tarpeellisen myös itselle omasta asenteesta. Jos ei huvita poistaa profia, ei huvita seukatakaan.

• miukuliini11
        Outoja asenteita kirjoitti:

Samoilla linjoilla sun kanssa! Jos haluaa edetä yhden kanssa rauhassa ja luottamuksen ilmapiirissä, profiili laitetaan piiloon (tai sitä ei käydä katsomassa! näinkin ovat jotkut toimineet. Sehän on vielä rehellisempää, koska piilotetulla profilla voi seikkailla silloin tällöin jos huvittaa, vaikka joka päivä sen voi avata ja kätkeä uudestaan ;)
        Minusta profiilinpito on kuitenkin aivan loistava indikaattori, joka kertoo kaiken tarpeellisen myös itselle omasta asenteesta. Jos ei huvita poistaa profia, ei huvita seukatakaan.

tuo on niin totta! itse huomasin joku päivä sitten sattumalta että seurustelukumppanini oli laittanut profiilinsa takaisin.. voi sanoa että tuli aika kauhea olo, sydän jyskytti!! ja sit hetken päästä profiili hävisi taas.. En ole kuitenkaa viitsiny siitä mitään sanoa kumppanilleni, mutta se loukkasi tunteitani todella paljon koska itse olen jutussa mukana ihan tosissani.. ja näköjään paljon lujemmin kuin poikaystäväni. tulee pakosta semmoinen olo et tässä vaan särkee taas itsensä.

• villinainen

Jos olet tavanut mielenkiintoisen ihmisen ja haet todella sitä oikeaa suhdetta ,niin mielestäni silloin pitäis poistaa heti ilmoitus.
      Jos ei poista annat toiselle viestin että olet hänen kanssaan vain niin kauan kun löydät paremman , kyllä sä ehdit laittaa uudelleen sen ilmoituksen näkyville jos tämä suhde ei toimi.
      Sen voi piilottaa 6 kk jolloin ehdit nähdä toimiiko suhde vai ei. Toivotaan että suhteesi toimii ja olisit löytänyt rakkauden.
      Minä en pidä siintä että sivut on auki silloin kun mun kanssani ollaan, joten jos sivut ei menen kiinni saa mies lähteä.

• kaatunut!

Eli mies ei ole seurustelun alun tai sanotaan seksin alkamisenkaan jälkeen poistanut profiiliaan.

• kerjätessäkin!
        kaatunut! kirjoitti:

Eli mies ei ole seurustelun alun tai sanotaan seksin alkamisenkaan jälkeen poistanut profiiliaan.

no ei kai kukaan täysjärkinen mies noin sairalloisen omistushaluisten naisten takia poista profiiliaan, vaikka pimppaa sattuiskin saamaan.. haloo!

--profiili poistuu vahimattakin, kun oikeasti kolahtaa. Ette vaan ole kolahtaneet -eikä mikään ihme..

• poistettu on

Olen niin samaa mieltä! Heti pois tai ainakin piiloon.
        Itsellänikin on aluillaan "suhde", eli olemme tapailleet jo jonkin aikaa ja silti miehen profiili näyttää olevan esillä. Omani olen jo poistanut. En kyllä pysty profiilin poistamistakaan vaatia, en edes ehdottaa, vai voinko?

• jjuujuu
        poistettu on kirjoitti:

Itsellänikin on aluillaan "suhde", eli olemme tapailleet jo jonkin aikaa ja silti miehen profiili näyttää olevan esillä. Omani olen jo poistanut. En kyllä pysty profiilin poistamistakaan vaatia, en edes ehdottaa, vai voinko?

ja teekkin se asia kunnolla! Vaikka pieni riita pystyyn ni johan selviää asiat. =))Jos mies ei saa sanaa suustaan tai kiertelee ja kaartelee, niin Ovea vaan ja mäkeen! :)

• Jussi__777
        poistettu on kirjoitti:

tekee va uude tilale, ellei ite poista ni ei kannata neuvoo. mä kyl luule et aika mon jää koukkuu toho netti metästyksee eikä koskaa voi siitä luopuu, oha se niin heleppoo, senkus vaa pistää vaatimuslista esii ja jakaa jonotusnumeroi tulijoile.

• Banina

Minä olen toiminut tasan niin kuin itsestäni tuntuu. Samalla olen kyllä pitänyt silmällä miehen omaa profiilia. Yleensä olen tavannut miestä jo useamman kerran, suunnitellut vähän tulevaa, ja olen ollut varma että tämän tyypin kanssa tulee ainakin yritettyä seurustelua. Viimeisimmän miehen, nykyisen poikaystäväni kohdalla profiilin poistaminen tapahtui n. päivä tai kaksi ensitreffien jälkeen. Ajatuksena oli vaan molemmilla, että "tätä ei varmaan enää tarvita". Sen verran myytyjä olimme molemmat.:)

Saahan sen profiilin sitten takaisin. Samoja tuttuja ei välttämättä enää sieltä löydy mutta ainahan niitä tulee uusia.:)

• Joku tyhmä, niinkun kaikki ...

Itsehän poistin vasta, kun oltiin asuttu 1,5 vuotta samankaton alla ja seurusteltu likipitäen 2v. Enpä muistanut aiemmin, kun ei hirveän ahkerasti ollut tullut pyörittyä kyseisellä palvelimella.

• RWR

Itse poistaisin siinä vaiheessa, kun oltais sitouduttu kumppanin kanssa ja asiasta sovittu. Pelkän oletuksen perusteella en menisi heti poistamaan. Ihmisen aivoituksia ei ole aina helppo aavistaa. Monesti törmännyt tai kuullut, että ihmiset ovatkin toisenlaisia kuin miltä ensin vaikuttavat.

• Smintti

profiilin kun olin tavannut nykyisen mieheni,poistin kokonaan kun suhde aika nopeasti vakiintui ja tuntui hyvältä.Tänään vietetään vuosipäivää ja samalla kihlajaisia.Elämä hymyilee ja rakkautta riittää.

• ona aika unohtaa

kun huomaa ettei mistään tule yhtäänmitään.

• mimmuska

silloin kun huomaa ettei mistään tule mitään. Naisena ja omasta mielestäni fiksunakin naisena olen sitä mieltä, että treffeillä on vain varattuja miehiä, jotka hakevat seikkailua, ja jos ei onnistu, uutta ja vaikka onnistuisikin, siltikin uutta...aidosti kumppania hakevaa miestä en ole löytänyt, kaikki etsivät hetken seikkailua. Ja kun yhden löysin, joka oli vapaa ja hyvä, ilmoitti hetken päästä että hänellä on oma kumppani, ollut vuoskymmenet, mutta ei ole varattu, kun ei kerran ole naimisissa, juupa juu...

• mimmuska kirjoitti:

silloin kun huomaa ettei mistään tule mitään. Naisena ja omasta mielestäni fiksunakin naisena olen sitä mieltä, että treffeillä on vain varattuja miehiä, jotka hakevat seikkailua, ja jos ei onnistu, uutta ja vaikka onnistuisikin, siltikin uutta...aidosti kumppania hakevaa miestä en ole löytänyt, kaikki etsivät hetken seikkailua. Ja kun yhden löysin, joka oli vapaa ja hyvä, ilmoitti hetken päästä että hänellä on oma kumppani, ollut vuoskymmenet, mutta ei ole varattu, kun ei kerran ole naimisissa, juupa juu...

Minä en etsi hetken seikkailua, eikä ole pätemisen tarvetta. Poistaisin oman proviilin ja jos ei suhde toimi, ei sille sit voi mitään ku lopettaa. Voihan sen tehdä sit uudestaan.

• poistaa.....

nykyaikana mikään ei kestä, kaikki on pinnallista.sitten voi piilottaa, jos kihloihin pääsee, ei muuten.

• vieraalija

no suhteesi ei varmaan koskaan tule vakavaksi tai kestäväksi,jos pidät "ovia auki toisille virityksille"

saathan luotua uuden profiilin joskus jos tarvii

• Sinkku43

Kun ollaan ruvettu jo tapailee 'tosissaan' toistensa luona ja suunniteltu elämää eteenpäin yhdessä. Niin silloin miun mielestä ois aika ainakin aluksi piilottaa molempien seuranhaut. Niin me yhdessä miesystäväni kanssa sovimme ja myös teimme. Ja sieltä ne poistuivat itsestään. Ne samat tiedot ovat siellä, jos ei sinnuu onnistakkaan, rekisteröidyt vain uudelleen. Meillä ei kuitenkaan suhde kestänyt miesystäväni kanssa, mut olemme edelleen hyvissä väleissä. Sain yhden ystävän ja neuvonantajan lisää tähän elämänpituiseen seikkailuun. Hän rekisteröityi uudelleen, mutta mie en.

• Heips3

Ei koskaan,jos on siviilisäädyltään sinkku.
      Kihlat, avio taiyhdessä asuminen vasta ovat asioita,jolloin ilmoittelu loukkaa.Silloinkin kannattaa aina ilman ilmoja miettiä,onko oikeasti onnellinen, ettei ahdistu.

• Nyrkkiii päähän !!!!

Sitten kun alkaa olla useampi yhteinen lapsi niin on hyvä tapailla vain salarakkaita eli niitä oikeita slarakkaita joita voi laittaa ja ne ei mee heti seiskaan huutaa panoista.

• nyrkkikyllikkiä

ei enää tarvita

• Sallaliisa

voi kun mustakin tulis jonkun salarakas että joku laittais mut raskaaksi ja voisin vaatia tukia! Jos on oikeasti jonkun rakas niin kyllä se mies ymmärtää.. Ja vois siinä pistää vaimonkin ymmärtämään.

• Mä oon sun :)
        Sallaliisa kirjoitti:

voi kun mustakin tulis jonkun salarakas että joku laittais mut raskaaksi ja voisin vaatia tukia! Jos on oikeasti jonkun rakas niin kyllä se mies ymmärtää.. Ja vois siinä pistää vaimonkin ymmärtämään.

Sä voit rupee mun salarakkaaksi niin tehdään ne lapset ja mä voin maksella sitten tyytyväisenä elatusmaksuja ja aina välillä käydä pitämässä sua hyvänä ;)

• ...sillon ku juttu rupee vaikuttaan vakavalta, ja viimeistään sillon ku seurustelee.

• nainen-019

olen samaa mieltä. Tiedän yhdenkin naisen jolla on edelleen profiili palstalla vaikka seurustelee vakavasti ja asuvat osittain jo yhdessä.

• Jannex30
        nainen-019 kirjoitti:

olen samaa mieltä. Tiedän yhdenkin naisen jolla on edelleen profiili palstalla vaikka seurustelee vakavasti ja asuvat osittain jo yhdessä.

Ihan heti kun tapaa ihmisen joka tuntuu hyvältä. Ei koskaan mitään ilmoituksia pidä pitää jos tuntuu hyvältä. Tai vaikka edes vähän on kipinää niin kabut. Se on ittensä ja toisen huijaamista, jos viihdyttää itseään muiden ehotuksilla samaan aikaan. Mut kaipa sekin on huumetta mihin jää koukkuun. Itse koin sen aivan turhaksi paikaksi ja naiset ei mulle siellä ole mitään mitä livenä tapaa. Naisille se on eri asia. tosin ihmisille kelpaa kuka vaan tietyssä mielentilassa.

• naikkonen86

Mielestäni sitten pitää poistaa profiili, kun aletaan seurustelemaan. Siis viimeistään silloin. Tai näin olen itse ajatellut ja itse tehnyt.

• jos hyvin kolahtaa ja homma kulkee niin pois. ja jos toinen ei poista heti vaan ei toisaalta käy siellä enää niin sekin osoittaa jo sitoutumista.. mutta jos öisten sänkyhommien jälkeisinä päivina kaveri on jatkuvasti onlinessa, voi laittaa kaverin kiertoon.

• tumma komee M

REFFEISSÄ surfaaminen monelle tullu pakkomielteeksi,ja netti sexi,sitä harrastetaan aika paljon,uusei nainen tekee aloitteen..sillon tumppaan akan sivuun..mulle kelpaa vain aito nainen nuori ja kaunis,,ja piikanen mielummin.

• on tosissaan

Itse poistin ensimmäisen naisen kohdalla ilmon kun alettiin tapailla eli vähän ekojen treffien jälkeen. Lähdettiin reissuun yhdessä ja matkan aikana selvisi ettei siitä tulisi mitään vakavampaa. Kysyin kohteliaasti häneltä haittaako jos jatkan nettideittailua siitä uudelleen ja hän ei luonnollisestikaan vastustanut asiaa. Sanoi vaan, että saahan sitä muitakin tapailla :) Noh, samana päivänä sain ensimmäisen viestin nykyiseltä tyttöystävältäni. Hänet tavattuani poistin ilmoituksen saman tien, ne ensimmäiset treffit kestivätkin nimittäin seuraavaan iltapäivään asti ;) Muita naisia ei ole pyörinyt mielessä sen jälkeen eikä tullut mieleenkään jättää ilmoa julkiseksi.

• angelikaeliza@suomi24.fi

Silloin kun on tavannut jo jonkin aikaa henkilöä joka kiinnostaa tarpeeksi. Ja johon voi luottaa..siinähän kestää tietysti..tutustua ensin.
        Että tutustelee...rauhallisesti..no..riippuen mitä hakee..tämä vaan omalta osaltani.

• Tätä naista onnisti

Me siis poistimme yhdessä. Olimme muutaman kerran tavanneet ja tunsimme, että kuulumme toisillemme. Itselläni ei ollut kuvaa ilmoituksessa, miehellä oli. Kuva ei ollut tärkeä, vaan luonne. Sehän on tärkeä, että toisen ulkokuori näyttää itselle hyvältä. Nyt ollaan treffailtu neljä kuukautta ja suunnitellaan tulevaisuutta yhdessä. Kaikki loksahtaa kohdalleen, kun asiat natsaa yhteen. Molemmat olemme sen verran vanhanaikaisia, että muita suhteita ei sallita, edes nettiseuraa. Eikä tarvitse pelätä toisen mustasukkaisuuskohtauksia, jos ei ole aihettakaan!!

• It´s all trust!

Tapasin s24:lla aivan ihanan naisen, meillä molemmilla profiili. Tavattiin muutan kerran ja nyt katsotaan mihin homma lähtee etenemään. Sovimme molemmat että profiilit poistetaan. Miksi se siellä pitäisi olla jos haluaa "sitoutua" toiseen ihmiseen? sehän on todella syvää kunnioitusta toista kohtaan jos sen siellä pitää, haloo!! Aikasempi "ihastus" sen piti, vaikka tapailimme, ja se hämäsi ainakin minua aivan helvetisti. Mutta meitä on moneen junaan, mutta älkää leikkikö toisten tunteilla!!! :)

• tuuliajolla(ko?)
        It´s all trust! kirjoitti:

Tapasin s24:lla aivan ihanan naisen, meillä molemmilla profiili. Tavattiin muutan kerran ja nyt katsotaan mihin homma lähtee etenemään. Sovimme molemmat että profiilit poistetaan. Miksi se siellä pitäisi olla jos haluaa "sitoutua" toiseen ihmiseen? sehän on todella syvää kunnioitusta toista kohtaan jos sen siellä pitää, haloo!! Aikasempi "ihastus" sen piti, vaikka tapailimme, ja se hämäsi ainakin minua aivan helvetisti. Mutta meitä on moneen junaan, mutta älkää leikkikö toisten tunteilla!!! :)

Niin itsekin miettinyt tuota asiaa että miksi näitä treffi-ilmoituksia ei voi poistaa kun "sen oikean" löytää. Itse löysin mieheni noin nelisen vuotta sitten ja hänellä oli ilmoitus treffeissä ja on vieläkin... Ja on hänellä paljon muutakin esillä netissä. Olen asiasta maininnut mutta ei mitään tehoa. Kaipa minä olen hänelle vain joku esine jota käyttää kun tarvitsee tai sitten hän ei vaan osaa olla ilman jotain joka odottaa kotona aina. Tiedän että olen tyhmä elääkseni tällaisessa suhteessa, mutta olen yhden todella huonon parisuhteen eron kokenut ja en jaksaisi toista enää. Minä kuitenkin välitän tästä miehestä enemmän kuin mistään muusta. Kai sitä vain koittaa kuvitella, että kaipa tämä tästä....

• Cara
        tuuliajolla(ko?) kirjoitti:

Niin itsekin miettinyt tuota asiaa että miksi näitä treffi-ilmoituksia ei voi poistaa kun "sen oikean" löytää. Itse löysin mieheni noin nelisen vuotta sitten ja hänellä oli ilmoitus treffeissä ja on vieläkin... Ja on hänellä paljon muutakin esillä netissä. Olen asiasta maininnut mutta ei mitään tehoa. Kaipa minä olen hänelle vain joku esine jota käyttää kun tarvitsee tai sitten hän ei vaan osaa olla ilman jotain joka odottaa kotona aina. Tiedän että olen tyhmä elääkseni tällaisessa suhteessa, mutta olen yhden todella huonon parisuhteen eron kokenut ja en jaksaisi toista enää. Minä kuitenkin välitän tästä miehestä enemmän kuin mistään muusta. Kai sitä vain koittaa kuvitella, että kaipa tämä tästä....

Itse tapasin ihan live-elämästä miehen jonka kanssa tapailtiin varsinkin muutamalla ensimmäisellä viikolla todella tiiviisti. Mies ehdotteli jo ehkäisyn hankkimista, kesällä yhteistä reissua ja pyysi etten enää menisi muiden kanssa sänkyyn ym ym. Itse ajattelin tällaiset puheet jo melko vakavina, mutta jokin
        kuitenkin vaivasi mieltäni, ehkä aavistelin jotain. Eksyin sitten tänne s24 sivuilla ja täällähän miehellä oli kuvallinen profiili ja
        täysi haku siis päällä. Jossain vaiheessa kerroin
        hänelle että tiedän asiasta, kauheat selittelyt sain vastauksesi. Kesällä olimme jopa yhdessä muutaman päivän reissussa ja profiili vain oli ja pysyi, miehen lirkutteluista ja luopiluista huolimatta. Viestini sanoma on siis se, että olkaa
        naiset varovaisia...

• taiska
        Cara kirjoitti:

Itse tapasin ihan live-elämästä miehen jonka kanssa tapailtiin varsinkin muutamalla ensimmäisellä viikolla todella tiiviisti. Mies ehdotteli jo ehkäisyn hankkimista, kesällä yhteistä reissua ja pyysi etten enää menisi muiden kanssa sänkyyn ym ym. Itse ajattelin tällaiset puheet jo melko vakavina, mutta jokin
        kuitenkin vaivasi mieltäni, ehkä aavistelin jotain. Eksyin sitten tänne s24 sivuilla ja täällähän miehellä oli kuvallinen profiili ja
        täysi haku siis päällä. Jossain vaiheessa kerroin
        hänelle että tiedän asiasta, kauheat selittelyt sain vastauksesi. Kesällä olimme jopa yhdessä muutaman päivän reissussa ja profiili vain oli ja pysyi, miehen lirkutteluista ja luopiluista huolimatta. Viestini sanoma on siis se, että olkaa
        naiset varovaisia...

Sama kokemus itselläni suomi24 treffeistä. Enää en ota sitä kanavaa vakavasti, enkä laita profiilia sinne. Mulla vaan oli vuoden suhde. Koska halusin luotaa mieheen en tsekannut kuin puolen vuoden päästä...selittelyä! halusin taas uskoa. Katsoin puolen vuoden päästä, koska hän käyttäytyi kummallisesti. Siell' oli edelleen.
        Miksihän tämä uros sitten halusi sitoutua kanssani? Vai oliko se vain löpinää? Samapa tuo se on mennyttä elämää. Suuri suru tuli, mutta olen selvinnyt!
        Mikä ihmisiä riivaa???
        Eikö enää haluta/uskalleta olla vain yhden kanssa?

• luotanko koskaan?
        taiska kirjoitti:

Sama kokemus itselläni suomi24 treffeistä. Enää en ota sitä kanavaa vakavasti, enkä laita profiilia sinne. Mulla vaan oli vuoden suhde. Koska halusin luotaa mieheen en tsekannut kuin puolen vuoden päästä...selittelyä! halusin taas uskoa. Katsoin puolen vuoden päästä, koska hän käyttäytyi kummallisesti. Siell' oli edelleen.
        Miksihän tämä uros sitten halusi sitoutua kanssani? Vai oliko se vain löpinää? Samapa tuo se on mennyttä elämää. Suuri suru tuli, mutta olen selvinnyt!
        Mikä ihmisiä riivaa???
        Eikö enää haluta/uskalleta olla vain yhden kanssa?

Löysin miehen pari vuotta sitten S 24:lta.
        Opettelin luottamaan- turhaa. Mies pörrää eri nimimerkeillä treffeillä ja chatissa.
        Pitää minua tyhmänä-luulisin.
        Hän ei vielä tiedä jääneensä kiinni, sopivan tilaisuuden tullen, tulee tuntemaan ettei kanssani
        kannata leikkiä. Kosto on suloinen, kun aika on kypsä.

• It"s all trust
        luotanko koskaan? kirjoitti:

Löysin miehen pari vuotta sitten S 24:lta.
        Opettelin luottamaan- turhaa. Mies pörrää eri nimimerkeillä treffeillä ja chatissa.
        Pitää minua tyhmänä-luulisin.
        Hän ei vielä tiedä jääneensä kiinni, sopivan tilaisuuden tullen, tulee tuntemaan ettei kanssani
        kannata leikkiä. Kosto on suloinen, kun aika on kypsä.

Mä en voi kun ihmetellä meitä miehiä. Olen ollut aikoinani yli 10vuotta naimissa. Nyt tosiaan löytänyt 24:sen kautta aivan uskomattoman naisen. Mikä helvetti siinä on että ei voida olla tyytyväisiä, vaan aina pitää kurkottaa vielä vähän korkemalle? Kaikki tietää mitenkä siinä sit loppuviimeksi käy! toki on olemassa erilaisia tilanteita ja juttu ei vaan toimi, mutta laittaa nyt saatana se edellinen suhde poikki jos ei natsaa, niin ja että ei ole epäselvää olen siin 34vuotias, en mikään papparainen(?). ....ttu äijjät vähän rispektiä ja munaa näihin hommiin ja pelin eteen jos ei uskalla sanoa mitenkä asiat on ja hei mikä siellä toisella toisella naisella on niin ihmeellistä että oma ei kelpaa?!

• tuuliajolla(ko?)
        It"s all trust kirjoitti:

Mä en voi kun ihmetellä meitä miehiä. Olen ollut aikoinani yli 10vuotta naimissa. Nyt tosiaan löytänyt 24:sen kautta aivan uskomattoman naisen. Mikä helvetti siinä on että ei voida olla tyytyväisiä, vaan aina pitää kurkottaa vielä vähän korkemalle? Kaikki tietää mitenkä siinä sit loppuviimeksi käy! toki on olemassa erilaisia tilanteita ja juttu ei vaan toimi, mutta laittaa nyt saatana se edellinen suhde poikki jos ei natsaa, niin ja että ei ole epäselvää olen siin 34vuotias, en mikään papparainen(?). ....ttu äijjät vähän rispektiä ja munaa näihin hommiin ja pelin eteen jos ei uskalla sanoa mitenkä asiat on ja hei mikä siellä toisella toisella naisella on niin ihmeellistä että oma ei kelpaa?!

Oho mitä tekstiä mieheltä =) mutta tuota odotinkin. Minulla oli pitkä suhde narsistin kanssa ja olin lyttyyn lyöty ja löysin sitten tämän nykyisen ja aivan ihanan... Mutta silti hän jotain etsii netistä. Mitä se on? Mitä miehet sieltä hakee?

• ON PANTAVA

jyrkät ja selkeät rajat sekä säännöt, joita suhteessa on noudatettava. Samalla tavalla kuin lapsille. Siis: RAJOJA JA RAKKAUTTA.

Teillä on oltava YHTEISET säännöt, joihin myös miehesi tulee sitoutua. Siis yhteistä elämää, rakkautta ja kiintymystä kasvattavat arvot.

Ei ole kumppanin kunnioittamista, jos ikäänkuin etsii "parempaa" siinä samalla! Sehän on oikeasti todella loukkaavaa.

YHTEISISTÄ SÄÄNNÖISTÄ kannattaa pitää lujasti kiinni,
        muuten suhde ei tule toimimaan.

"Yhteen hiileen puhaltamisen" pitäisi oikeastaan olla täysin itsestään selvää.

• KurKur
        ON PANTAVA kirjoitti:

jyrkät ja selkeät rajat sekä säännöt, joita suhteessa on noudatettava. Samalla tavalla kuin lapsille. Siis: RAJOJA JA RAKKAUTTA.

Teillä on oltava YHTEISET säännöt, joihin myös miehesi tulee sitoutua. Siis yhteistä elämää, rakkautta ja kiintymystä kasvattavat arvot.

Ei ole kumppanin kunnioittamista, jos ikäänkuin etsii "parempaa" siinä samalla! Sehän on oikeasti todella loukkaavaa.

YHTEISISTÄ SÄÄNNÖISTÄ kannattaa pitää lujasti kiinni,
        muuten suhde ei tule toimimaan.

"Yhteen hiileen puhaltamisen" pitäisi oikeastaan olla täysin itsestään selvää.

Pahimpia ovat nämä pelastusalalla toimivat, esim. ampparikuskit. Hoitoja työpaikalla, siviilissä ja netissä....Vuorotyön kautta on helppo pyörit- tää ja suustaan koviahan nämä on tunnetusti ;-) Kokemusta löytyy kahdesta -ja olisi saanut jäädä väliin, niin ikävät muistot jää....

• tuollaiselle miehelle...

..heti...mies ei sinua ansaitse, vaan sinua varten on varmasti olemassa sellainen mies joka osaa sitoutuneisuuttasi arvostaa...ei kannata roikkua tuollasissa materialisteissa...yäk...arvosta SINÄKIN itseäsi, äläkä ole tyhmä!

• tuuliajolla(ko?)
        tuollaiselle miehelle... kirjoitti:

..heti...mies ei sinua ansaitse, vaan sinua varten on varmasti olemassa sellainen mies joka osaa sitoutuneisuuttasi arvostaa...ei kannata roikkua tuollasissa materialisteissa...yäk...arvosta SINÄKIN itseäsi, äläkä ole tyhmä!

Niin asiat tuntuu aina näin kirjottaen todella yksinkertaisilta ja helpoilta. Tietty tiedän että en ajattele itseäni pätkääkään. Elän vain muiden vietävänä - tuuliajolla. Haluaisin vaan tietää MIKSI etsiä treffeiltä tai muualta seuraa jos on varattu.

• tuuliajolla(ko?) kirjoitti:

Niin asiat tuntuu aina näin kirjottaen todella yksinkertaisilta ja helpoilta. Tietty tiedän että en ajattele itseäni pätkääkään. Elän vain muiden vietävänä - tuuliajolla. Haluaisin vaan tietää MIKSI etsiä treffeiltä tai muualta seuraa jos on varattu.

...sitä kait haikee juttu tai muuta seuraa kun kaveri tai muu versio ei enää riitä tai ... TAI VOI OLLA ETTÄ TUNTEE ITSENSÄ TURHAUTUNEEKSI JA RIITTÄMÄTTÖMÄKSI SUHTEESSA....SILLOIN EI TARVITSE VIERELLEEN TOISTA IHMISTÄ VAAN ON HETKEN YKSIN JA MIETTII ....

• tuuliajolla(ko?)
        manta62 kirjoitti:

...sitä kait haikee juttu tai muuta seuraa kun kaveri tai muu versio ei enää riitä tai ... TAI VOI OLLA ETTÄ TUNTEE ITSENSÄ TURHAUTUNEEKSI JA RIITTÄMÄTTÖMÄKSI SUHTEESSA....SILLOIN EI TARVITSE VIERELLEEN TOISTA IHMISTÄ VAAN ON HETKEN YKSIN JA MIETTII ....

olen koittanut tehdä kaikkeni jottei mieheni tarvitsisi etsiä mitään seuraa. Mutta en sitten tiedä onko niin että teen liikaa? Toisinaan tuntuu että emme ole muuta kuin kavereita saman katon alla. Itse olen laittanut kyllä suhteen eteen kaiken vaikka joskus ei jaksa... Sitä vaan väsyy ja on vaan niin että odottaa sen toisen sanovan kuinka asiat on...

olen koittanut tehdä kaikkeni jottei mieheni tarvitsisi etsiä mitään seuraa. Mutta en sitten tiedä onko niin että teen liikaa? Toisinaan tuntuu että emme ole muuta kuin kavereita saman katon alla. Itse olen laittanut kyllä suhteen eteen kaiken vaikka joskus ei jaksa... Sitä vaan väsyy ja on vaan niin että odottaa sen toisen sanovan kuinka asiat on...

hänelle? jos hän ei osaa vastata niin anna kenkää vaikka se tuntuu tosi pahalle. Miksi roikkua toisessa jos käyttäytyy näin? On vain omakohtainen kokemus ja kohta tämä taas nostetee taas "matkalaukun" kans maailmalle kun pullo on tärkeämpi kuin minä...en jaksa enää kilpailla!!!!

• tuuliajolla(ko?)
        manta62 kirjoitti:

hänelle? jos hän ei osaa vastata niin anna kenkää vaikka se tuntuu tosi pahalle. Miksi roikkua toisessa jos käyttäytyy näin? On vain omakohtainen kokemus ja kohta tämä taas nostetee taas "matkalaukun" kans maailmalle kun pullo on tärkeämpi kuin minä...en jaksa enää kilpailla!!!!

On totta että on käytävä ajattelemaan itseä enemmän. Sitä kuitenkin on jo yksi todella kauhea suhde ja ero takana. Ehkä pelkään jotain samanlaista tulevan eteen ja ajattelen liikaa muita. Etusijalla lastani. Päätin kyllä että asialle tulee loppu. En jaksa kiduttaa itseäni enää...

On totta että on käytävä ajattelemaan itseä enemmän. Sitä kuitenkin on jo yksi todella kauhea suhde ja ero takana. Ehkä pelkään jotain samanlaista tulevan eteen ja ajattelen liikaa muita. Etusijalla lastani. Päätin kyllä että asialle tulee loppu. En jaksa kiduttaa itseäni enää...

on tärkeintä. Kun on päässyt pitkästä suhteesta erilleen ja ajattelee että nyt löytyy sellainen joka olisi vain minua varten mutta ei riitä sille...ajattelisin että potkasen tään tyypin pihalle ja käske etsiä se oikea tai miettii hetken yksin...niin en tarkoittanut aikasemmin sua sillä miettimisellä ja yksin ololla. Sinulla on lapsi, tai ymmärsin niin et nauttikaa te hetken yhdestä olosta. Lapsikin kärsii kun sinä kärsit onnettomasta suhteesta.

• ElisaC

Älä hyvä nainen tee noin. Ajatteleppa, pistät ukon kiertoon ja kärsiä rytyytät vuoden. Jatkat suhdetta ja kärvistelet.. Kuinka kauan? Ja kun olet yhden kovan eron kokenut tiedät, että siitä voi jäädä henkiin. Mieti tunteitasi. Mies ei selvästikkään kunnioita sinua, rakastatko häntä ihan oikeasti vai pelkäätkö vain irrottautua?
        Joo.. Meni asian viereen tämä..

• Kuiska

Kyllä mies saa pitää yllä "sosiaalista verkostoaan" netin kautta, jos haluaa ja jos sitä ei muuta kautta pysty. En näe tässä mitään ongelmaa. Mutta jos niistä nettituttavista kehkeytyy jotain muutakin, se on tuomittavaa. Naisethan aina vinkuvat miehen sosiaalisuuden perään, miksi tämä olisi nyt sitten ongelma?

• tuuliajolla(ko?)
        manta62 kirjoitti:

on tärkeintä. Kun on päässyt pitkästä suhteesta erilleen ja ajattelee että nyt löytyy sellainen joka olisi vain minua varten mutta ei riitä sille...ajattelisin että potkasen tään tyypin pihalle ja käske etsiä se oikea tai miettii hetken yksin...niin en tarkoittanut aikasemmin sua sillä miettimisellä ja yksin ololla. Sinulla on lapsi, tai ymmärsin niin et nauttikaa te hetken yhdestä olosta. Lapsikin kärsii kun sinä kärsit onnettomasta suhteesta.

no kelleppä ei tekisi hyvää yksin olo toisinaan ja se että miettisi elämän tosi asioita ja sitä mitä elämältä todella haluaa ja kuinka meinaa elää elämänsä. Itse olen miettinyt monesti että olen onnellinen kun tapasin tämän nykyiseni. En olisi silloin joskus päässyt eroon siitä edellisestä suhteesta. Silloin tämä nykyiseni teki kaikkensa mun eteen ja mun hyvinvoinnin takaamiseksi. Kaipa se aika on mennyt ohi ja mua ei tarvitsekkaan "hoitaa" ja arki on tullut kuvioihin... Katsotaan kuinka tässä käy...

• ihminen oikeasta elämästä

45 sekunttia profiilin luomisen jälkeen.
      Menkää ihmiset toreille ja turuille tapaamaan toisianne. Näette ja kuulette kenen kanssa olette tekemisissä. Paljon vähemmän pettymyksiä, luomu menetelmissä tavata se oikea.

• HUH HUH !

netissä on pöpejä ;))

• ........
        HUH HUH ! kirjoitti:

netissä on pöpejä ;))

Samaa mieltä...Pimeiden tyyppejen chatti..

• maaka2
        HUH HUH ! kirjoitti:

netissä on pöpejä ;))

on hieno lukea kun joku haukkuu itseään.

• on kaikken parasta. näet ja koet toisen ihmisen siinä...miten hyvälle joskus kun torilla tai kahvilassa voi puhua ihan vieraitten ihmisten kanssa "maailman asioista". Kotona saa olla yksin ja jos netin kanssa seurustelet niin et koskaan saa ihmissuhdetta. Lähtekää ulos koloista NUORET JA VÄHÄN VANHEMMAT nauttimaan Suomen kesästä ja tapamaan toisia ihmisiä...se jokin on siellä!!!

• yksi kerrallaan
        maaka2 kirjoitti:

on hieno lukea kun joku haukkuu itseään.

höh mikä kysymys. Eikös parinhaeskelu lopeteta silloin kun aletaan tosissaan tutustumaan, oli sitten livenä tai netissä. Kai siinä sen verran taukoa malttaa pitää, että tutustuu seurustelumielessä yhteen ihmiseen kerrallaan?

• tuuliajolla(ko?)
        yksi kerrallaan kirjoitti:

höh mikä kysymys. Eikös parinhaeskelu lopeteta silloin kun aletaan tosissaan tutustumaan, oli sitten livenä tai netissä. Kai siinä sen verran taukoa malttaa pitää, että tutustuu seurustelumielessä yhteen ihmiseen kerrallaan?

Niinhän sitä luulisi että yksi riittäisi... Toisinaan tuntuu ettei mikään riitä :(

• otsalohko
        manta62 kirjoitti:

on kaikken parasta. näet ja koet toisen ihmisen siinä...miten hyvälle joskus kun torilla tai kahvilassa voi puhua ihan vieraitten ihmisten kanssa "maailman asioista". Kotona saa olla yksin ja jos netin kanssa seurustelet niin et koskaan saa ihmissuhdetta. Lähtekää ulos koloista NUORET JA VÄHÄN VANHEMMAT nauttimaan Suomen kesästä ja tapamaan toisia ihmisiä...se jokin on siellä!!!

sanoa että menkää ulos ja tutustukaa. Entä jos
        kaikki vapaa-aikasi vietät lasten kanssa ja töiden parista sitä siippaa ei löydy. Millä ihmeellä sitä voi tutustua samanmieliseen ihmiseen tällä pallonpuoliskolla muutoin kuin netissä? Siwan kassajonossako? Kyllä siis meitä menestyviä täysjärkisiä miehiä on cyber-avaruudessa olemassa ;)

• otsalohko kirjoitti:

kaikki vapaa-aikasi vietät lasten kanssa ja töiden parista sitä siippaa ei löydy. Millä ihmeellä sitä voi tutustua samanmieliseen ihmiseen tällä pallonpuoliskolla muutoin kuin netissä? Siwan kassajonossako? Kyllä siis meitä menestyviä täysjärkisiä miehiä on cyber-avaruudessa olemassa ;)

kyl mä sen tiedän ja tunnen tilanteen kun lapset tai lapsi pyörii jaloissa ja sit pitäis tapailla muita ihmisiä ja kyllähän niitten muksujen kans voi mennä kans...mut kyl sitä joskus ne lapset on jossain "kyläilemässä" että sen hetken saat hengähtää ja saat nauttia kahvikupin tai jotain muuta tori kahvilassa tai jossa on ihmisiä, mut en sano et se joku voi kävellä heti kopiksi...
        Kyllä hän sieltä ilmestyy...Mut kun netissä seurustelee...tänne turtuu ja sisällä saa aina olla....

• Kuiska
        HUH HUH ! kirjoitti:

netissä on pöpejä ;))

Jos miehissä on monenlaista yrittäjää, niin täytyy sanoa, että niin myös naisissakin. Kierränkin tätä nykyä netin kautta tuttavuutta hakevat naiset todella kaukaa...:>

• otsalohko kirjoitti:

..tapaa jos itse on avoin ja sosiaalinen, eikä hillitön "haku" päällä koko ajan...miksei voi aloittaa juttelua kenen kanssa tahansa vaikka siellä Siwan jonossa....meillä toimiva paikka on iso leikkipuisto, jossa paljon äityleitä ja isukkeja lapsineen....

• StayinAlive kirjoitti:

..tapaa jos itse on avoin ja sosiaalinen, eikä hillitön "haku" päällä koko ajan...miksei voi aloittaa juttelua kenen kanssa tahansa vaikka siellä Siwan jonossa....meillä toimiva paikka on iso leikkipuisto, jossa paljon äityleitä ja isukkeja lapsineen....

pitäis mennä.Esim ensin leikkipuistoissa tai hiekkalaatikon reunalla tapaillaan toisia ihmisiä joilla samat murheet yh-perheissä tai yksin eläjät sinne torikahvilaan missä niitä ihmisiä päiväs aikaan liikkuu ja yö elämähän on sit erittäin....

• manta62 kirjoitti:

pitäis mennä.Esim ensin leikkipuistoissa tai hiekkalaatikon reunalla tapaillaan toisia ihmisiä joilla samat murheet yh-perheissä tai yksin eläjät sinne torikahvilaan missä niitä ihmisiä päiväs aikaan liikkuu ja yö elämähän on sit erittäin....

...kohdataan ihmiset ihmisinä ... ilman hirveetä meikkausta ja teennäistä tissien kohottamisia... siellä missä ihmiset arkisinkin liikkuu omina itsenään...silloin ei tarvitse miettiä mitään iskurepliikkejä vaan aina voi aloittaa vaikka SÄÄÄÄSTÄ, tai mistä vaan...ei tehrä tästä ny elämää suurempaa nummeroo...jokainenhan meistä kaipaa sitä oma kultaa vierelleen, mutta jos sitä ei just nyt ole saatavilla, niin elää pitää silti...päivä kerrallaan yksinkin...eikä maailma onneks siihen kaadu :)..ja kun arjen areenoilla sitten tapaa kivan ihmisen, niin ei tartte miettiä tällaisia typeriä profiilinpiillottamisilmiöitä....

• tulitikkutehtaan tyttö

ja huomaavaista poistaa haku muutaman tapaamisen
      jälkeen,jos suhde vaikuttaa kehityskelpoiselta. Minua ainakin loukkaa ja jarruttaa omaa suhteeseen 'heittäytymistä'ja siihen panostamista,
      kun huomaan toisen virittelevän varasuhteita.
      Ehkei tämä toinen enää osaakaan sitoutua ...
      turha siis minunkaan.
      Näin voi kaikki lopahtaa luottamuksen puutteeseen ennen kuin on edes ehditty oikeasti tutustua toiseen.

• jälkeen se tuli yksinkertaisesti. Kun suhteeseen alkaa silloin muut kuviot pois.

• Dramatic Chipmunk

...on yleisin ongelma täällä treffisivuilla, johon itse olen törmännyt...sitoutumista estää se, että on niin monta rautaa tulessa, ei haluta ottaa yhdestä ihmisestä selkoa ja panostaa häneen...vaan "hihasta" löytyy monta varallaolijaa...eli jos hampaiden asento ei miellytä tai joku muu pikkuseikka, niin katsastetaan pakasta seuraava... No big deal, Honey! ..sitten ollaan älyttömässä oravanpyörässä ja tullaan vauhtisokeiksi...tää ei oo kiva...seuraava, kiitos...

• angelikaelizasyys

asiallinen viesti tuo..kamala kiire on monilla..tavata kaikkiko kenties..samana iltanako? toinen asia..looney toons..eli kaikki ei ole psyykkisesti hyvin..varovaisuutta vissiinkin.

• onko totta

..kuinka tyhmiä ihmiset on. Ensinnäki suomessa on suurin osa pillunhakijoita tai muuten sitoutumiskammoisia vaikka muka ovatkin tosissaan liikkeellä. Se 0,01 prosenttia on niitä todellisia helmiä, myös nykyinen omani. Proffani poistin heti kun aloimme yhdessä kulkemaan, en tarvinnut sieltä enää mitään. Parempaa (miten se mitataankin) ei ole mahdollista löytää.

• Tero27

95% miehistä pettää, jos kohdalle sattuu sopiva nainen. 2-3% miehistä on niitä sosiaalisesti toistaitoisia, jotka "eivät ymmärrä" pettää, kun tilaisuus tulee kohdalle (menevät shokkiin). 2-3% miehistä on niitä normimiehiä, jotka eivät pettäisi, vaikka tilaisuus tulisi kohdalle. Ei näitä ns. kunnon miehiä siis kaikille naisille riitä :)

• sehän kuuluu asiaan
        Tero27 kirjoitti:

95% miehistä pettää, jos kohdalle sattuu sopiva nainen. 2-3% miehistä on niitä sosiaalisesti toistaitoisia, jotka "eivät ymmärrä" pettää, kun tilaisuus tulee kohdalle (menevät shokkiin). 2-3% miehistä on niitä normimiehiä, jotka eivät pettäisi, vaikka tilaisuus tulisi kohdalle. Ei näitä ns. kunnon miehiä siis kaikille naisille riitä :)

Naiset täs joukolla ollaan petetty miehiä, kuka mitenkin...Kenellä on salarakkaita, (jopa maks. miehiä, mikä kuuluu asiaankin;))...On kokemusta jännitystä elämään, siihe samaa arkeen...Silloin tällöin tekee kaikil naisille hyvää 'seikkailla ottaa ohjakset käsiin, salaen ym oivaltaen...kuten tehdäänkin....Ja kun lapsetki isompia ja ei kotona asu, useimmilla tilanne siten siltä osin 'helpompaa'.. Oli sitt ulkomaanmatkoilla ja 'näit miesseikkailuja' tehdään paljon naisten puolelta...Täälläkin joukko naisia 'seikkailee' yms, fiksujen miesten kannustaessa taustal, ett niin sitä pitää...Jos on 'tilaisuuksia' miks ei sitten käyttäisi välillä...Kuka mitenkin..Ja maailma on ja vie...

• se aina mielessä

Ja yhtä lailla niitä kullinhakijoita samanlailla, maailma vapaampaa kaikenlaiseen 'seikkailuun' yms. Ketä se estää tällasta hakee, se mitä haluaa saa naiset saa kyrpää, vierasta jos hakee, ei koskaan ongelma....Kuka mitenkin ja missä lieneekin...

• Jokke30

sekin on vähän kyseenalainen homma. Hän, jonka kanssa sillähetkellä deittailet ja josta saattaisi kehkeytyä jotain vakavampaakin, saattaa luulla nimittäin niin, että nimenomaan hän on tässä ikään kuin "varalla" etkä olekaan tosissasi hänen kanssaan, vaan sinulla on vielä joku toinenkin nainen, jonka takia olet poistanut profiilin...:/ Ihme ajatuksenjuoksu naisilla toisinaan, ehkäpä tästä saisi keskusteluntynkää naisten logiikka -keskusteluryhmään :)

• ei sitä mitään estä...

Ja monilla naisilla on montakin 'varalla' jos ei sen ensimmäisen kans suju kemiat kohtaa jne..ei kun seuraavaan jne...Näin sitä pitää menetellä, tai niitä jotka hakee vain sitä yhtä asiaa miehistä 'seikkailua tai yhdenillan seksiä, kyrpää kuka mitenkin...Mut ihmisistä enemmistö hakee tositarkoituksella sitä oikeaa kuitenkin...sekä miehissä sekä naisissa...Ne ääliömiehet joilla oma perhe yms, varatut miehet...Tekeytyvät vaik millä konstein ett hakee mukamas tositark. tai sen vierestä jne niinku valehdellen tarinaa, se mikä oikeasti onkaan ääliöllä...Tällasia miehiä kiertää kaukaa, ja toivoa ettei naiset ei usko kaikkea mitä näkee, olis hälytyskello valmiina...Tällaset ääliöt maanalle tai saunan taakse....Tää seulonta suodatin toimia paremmin suomi24, ei olis näitä hörhöjä ym ongelmaisia oikeasti olevia ym ym näillä profiileilla...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe