Tampereen paras kebabbi mitä itse olen syönyt löytyy kaukajärveltä pizzeria-kebab solaf entinen kaukajärven grilli annoksissa hinta-laatusuhde aivan erinomainen suosittelen lämpimästi tutustumista ko.paikkaan
Tampereen paras kebab
20
6883
Vastaukset
- tpi
..jos joku mainostaa kebapissa hyvää hintalaatusuhdetta tarkoittaa se jättisuurta annosta, jossa on käytetty lihana mautonta, tehtaalta suoraan valmiina lastuina tullutta teurasjätettä, ja saalaatti jotain kiinankaalia tai jopa tavallista kaalia.
- lasof
oon käynyt solafissa ja se oli minun mielestäni ihan keskitason kebab, mutta jos tuolla suunnalla liikut, niin käypä hakemassa suoraman kebab-pizzeriasta iskender. se on aika helvetin hyvä.
- raipe
Ei ole Sedus kebab pizzerian voittanut kangasalta
- Kangeesala
raipe kirjoitti:
on ja montakin :)
- fdgfdgdsfhytdhb
raipe kirjoitti:
IHAN KAMELIN PASKAA TUO MITÄ MAINOSTAT
- ihan vaan
raipe kirjoitti:
kuule ei kuukaan anna kellekään pizzerialle mitään palkintoa paitsi jos omistaja itte tettää ittelleen
- kebabin ystävä
moneen toi paska on viikolla auki'?
- kebabin ystävä
moneen toi paska on viikolla auki'? vittu hirvee näläkä pewrke
- iskender
KAUHIA NÄLÄKÄ! nii just mihi asti se kebab takomo on auki pewrke??
- Linnainmaan pikapaikassa
Sinne pääsee sentään istumaan sisäänkin ja on auki pidempään kuin Vehmaisten uusi paikka.
- naziboy90. grilli auki
Tänään auki ja eilen oli myös auki... tänää on lauantai, voi olla auki ihan asti grilli. raiteilla natsi.. kulki. grilli auki.
- ole joku paikka?
Aiankin sillä on kyltti tien poskessa.
- ...joo joo...
no... sapuskaa löytää ja ennekoi ja hae jo illalla... rapulaan syöki vaikka olis jonkun peräkammarin pertin kyhäämä kepappi... ***tuako niistä valittaa... on ilman jos ei kelpaa...
- nasyar
Suomen parhaat kebabit ehdottomasti
- yaqib
Tampereen paras kebabbi
- asunläellä
Hervannassa on Arkkitehdinkadulla myös ihan hyvä gedabbi.
- Mancen
Manse-kebukka on aika bueno.
- Vatsaonvasrankompressori
En ole pitkaan aikaan kaynyt: yli 20 vuoteen mutta noin 1995 se oli Etelan-Kebab house. Inttiaikana tuli kaytya porukalla vertailemassa. Google mapsin mukaan pulju on yha pystyssa, eli tekevat varmasti jotakin oikein.
- Anonyymi
Heidän kebabit ovat meheviä, maistuvia ja annos kookas. Lisäksi paikan henkilökunta on ystävällistä ja palvelu on nopeaa. Myös muut ruuat, kuten pizzat ja falafelit, ovat erinomaisia. Suosittelen ehdottomasti testaamaan!
- Anonyymi
Tipan grilli. Varmasti paras paikka Tampereella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595