mua on vaivannyt tämä asia koko ikäni ja musta tuntuu että se vaan pahenee. siis allergiat ja reaktiot itikanpuremiin. nyttenkin jos hyttynen pistää pisto kohta paisuu puolikkaan tennispallon kokoiseksi. eilen aamulla minua puri mini kokoinen paarma niin nytten koko jalka pöytä on turvonnut ja polttaa koko ajan. josku 15 vuotta sitten viimeksi minua pisti ampiainen joka turvotti pistio kohdan kaksinkertaiseksi sekä nostatti kuumeen läähelle 40 satetta niin mitä se mahtaa nyt tehdä kun kaikki muutkin itikka allergiat on pahentuneet??
allllerginen
2
405
Vastaukset
- Kesäheinä
Minulla on sama vika, joskaan ei ihan noin pahana. Itikanpuremiin on toistaiseksi tepsinyt Etono, eivätkä ne paisukaan niin isoiksi. Paarmanpuremista tulee sellaisia kananmunankokoisia paukuroita, ja kerran turposi koko reisi tuuman paksummaksi. Kävin sitä lomakunnan terveyskeskuksessa näyttämässä, niin todettiin vain, että "taidatte olla vähän allerginen" ja pyysivät tulemaan uudestaan, jos turvotus ei parissa päivässä laske.
Ilmiö ei siis ole vaarallinen, vaikka kiusallinen onkin. Yksi tapa estää paukurat on napata kyypakkauksesta ne pari kortisonitablettia, mutta ei niitäkään voi koko aikaa olla syömässä. - olen allerginen
kaikille itikoille, lintukirpuille ym ötököille. Syön nykyisin allergialääkkeitä säännöllisesti siitepöly- ja eläinallergioihin, ötökkä paukamistakaan ei tule enää niin isoja!!!!
Eli syö allergialääkkeitä, jos et ennalta, niin heti pureman jälkeen. Auttaisikohan se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850