osaisiko joku antaa vinkkejä, kuinka saisi korkeushypyssä rimakauhun pois?
rimakauhu
4
871
Vastaukset
- Joku
Mä suosittelen ainakin, että kokeillaillaan ensin matalaa korkeutta jonka pääsee ja sit pikku hiljaa nostetaan.
- Anonyymi
Ohita rima selkä edellä rimaan nähden, näin et koe kauhua, Koska persesilmä on lähes aina korkkaamaton
- Anonyymi
Hyppäämällä pääsee rimakauhusta.
Ei se rima satuta, vaikka jäisi joskus selän alle.
Sitä voi kanssa treenata. Lässähdä sata kertaa riman päälle, niin huomaa, että enemmän takaraivossa kummitteli epäonnistumisen pelko, kuin riman kosto selälle.
....ja kannattaa aina treenata ylöspäin suuntautuvaa ponnistusta, ennenkuin alkaa oikeasti hyppimään. Huomattavasti mukavampaa, kun saa onnistumisia alle heti, vaikka muuten tekniikka ei olisikaan kummoinen. - Anonyymi
Vieläkö aloittajaa rimakauhu vaivaa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625