Aika mielenkiintoinen tulisikin.Tapahtumia ja persoonallisia yksilöitä tekemisineen löytyisi.Rikoksia,rakkautta ja rahankäyttöä.Olisiko ehdolla näyttelijöitä ja kenen rooliin.Kertojan roolliin laittaisin Jari Sillanpään.
Varkaudesta saisi
4
762
Vastaukset
- kävisikö
paremmin kaupunginjohtajan rooliin??
- lahjojahan
Jarilla on laulaa ja näytellä ja on aika vekkulimies.Nuija pysyis kädessä kokousten ajan.pappi vois näytellä ittensä ja toisena roolina täällä muinoin -70l ollutta pientä pitkähkötukkaista ja laihaa laitapuolen kulkijaa joka keräsi sympatiat.Kuoli muuten jouluaattona 80l pois.Wincapitan vai mikäseon,kaipaisi jo suurempaa näyttelijäjoukkoa.Mutta kenestä polliissi piälikkö?
lahjojahan kirjoitti:
Jarilla on laulaa ja näytellä ja on aika vekkulimies.Nuija pysyis kädessä kokousten ajan.pappi vois näytellä ittensä ja toisena roolina täällä muinoin -70l ollutta pientä pitkähkötukkaista ja laihaa laitapuolen kulkijaa joka keräsi sympatiat.Kuoli muuten jouluaattona 80l pois.Wincapitan vai mikäseon,kaipaisi jo suurempaa näyttelijäjoukkoa.Mutta kenestä polliissi piälikkö?
Joko Pedro Hietanen tai sitten joku random-mursu jorpakosta. :)
- otetaan...
JaniVrk kirjoitti:
Joko Pedro Hietanen tai sitten joku random-mursu jorpakosta. :)
Siltä yheltä viinanmyyjältä ne isot viikset ja pannaan heinäseiväs- haapalalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358