Sellusta ei

eroon pääse

turha edes aiheesta keskustella.

5

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitkee sissi

Niin...ilmeisesti et ole päässyt. Minä olen =) Mutta vaatii tiukkaa itsekuria ja pinnaa, ei siitä hetkessä pääse!

• -----

Ja ne joilla tilanne on muka parantunut, kuvittelevat vain. Mutta jos valheessa eläminen tekee olosta mukavamman (kuten se tekee) niin saahan sitä kuvitella.
      Mutta se nyt vaan on fakta, että sellu on yhtä ikuista kuin timantit.

• kuitenkin

Edelleen...olen päässyt selluliitista eroon,enkä elä valheessa =)
        Voitte kysellä vaikka naispuoleisilta fitness-harrastajilta, joilla selluliittia ei kisakunnossa ole, mutta ennen voi olla paljonkin: selluliitista pääsee eroon.
        Usein vaan monelta into ja motivaatio loppuu kesken...ei se selluliitti itsestään lähde vaan kovalla työllä!!
        Minä olen nyt tyytyväinen, vaikka voihan olla että lipsun ja sellua vielä tulee uudestaan (taipumusta siihen on). Mutta sit teen taas työtä sen poistamiseen =)

Mukavaa kesää kaikille ja tsemppiä niille, jotka eivät ole luovuttaneet sellun suhteen!

• tyttö===
        kuitenkin kirjoitti:

Edelleen...olen päässyt selluliitista eroon,enkä elä valheessa =)
        Voitte kysellä vaikka naispuoleisilta fitness-harrastajilta, joilla selluliittia ei kisakunnossa ole, mutta ennen voi olla paljonkin: selluliitista pääsee eroon.
        Usein vaan monelta into ja motivaatio loppuu kesken...ei se selluliitti itsestään lähde vaan kovalla työllä!!
        Minä olen nyt tyytyväinen, vaikka voihan olla että lipsun ja sellua vielä tulee uudestaan (taipumusta siihen on). Mutta sit teen taas työtä sen poistamiseen =)

Mukavaa kesää kaikille ja tsemppiä niille, jotka eivät ole luovuttaneet sellun suhteen!

Nuorilla terveillä naisilla on harvoin oikeaa selluliittiä, vaan epätasaista ihoa ja nestekertymää. Aika helposti lähtee.

Kun olet aikuinen ja hormonitoiminta normalisoituu, ei millään itsekurilla ja elämäntavoilla ole välttämättä suurtakaan merkitystä vaan sellu on ja pysyy.

Todisteena katso vaikka kuuluisten julkkisnaisten sellukuvia - näillä ulkonäöllään elävillä naisilla on rahaa palkata kaikenmaailman ravinto- ja liikuntagurut ja maksaa parhaat aineet ja hoidot sellua vastaan, mutta eipä vaan lähde!

Mitenkäs selität tän?

• Tyttöjentyttö
        tyttö=== kirjoitti:

Nuorilla terveillä naisilla on harvoin oikeaa selluliittiä, vaan epätasaista ihoa ja nestekertymää. Aika helposti lähtee.

Kun olet aikuinen ja hormonitoiminta normalisoituu, ei millään itsekurilla ja elämäntavoilla ole välttämättä suurtakaan merkitystä vaan sellu on ja pysyy.

Todisteena katso vaikka kuuluisten julkkisnaisten sellukuvia - näillä ulkonäöllään elävillä naisilla on rahaa palkata kaikenmaailman ravinto- ja liikuntagurut ja maksaa parhaat aineet ja hoidot sellua vastaan, mutta eipä vaan lähde!

Mitenkäs selität tän?

Niinpä niin...tyttö kai olen, kuitenkin jo kolmenkympin saavuttanut =)

Onhan se selluliitin ja painon kurissa pitäminen tullut huomattavasti hankalammaksi kuin esim. kymmenen vuotta sitten...ja varmasti hankalammaksi muuttuu iän lisääntyessä. Mutta uskon, että kun olen sellun jo kerran voittanut, jaksan sinnitellä myös jatkossakin.

Aineenvaihdunnan hidastuessa täytyy toimia sen mukaan. Vakiintuneita elämäntapoja on TODELLA vaikea muuttaa, vaikka olisi tavoitteitakin. Se vaatii sitä sinnikkyyttä ja hieman ehkä masokismiakin. Niin, ja kyllä se ihan sitä aitoa kosmeettista selluliittia oli. Tosin voihan olla, että molemmat puhumme selluliitista ja tarkoitamme eri asioita.

Ja julkkisnaisista:
        julkkisnaisilla on varaa vaikka mihin, mutta ei välttämättä noudattamaan tiukkaa elämäntapaa ravinnon ja liikunnan suhteen. Niiden julkkisnaisten, joista selluliittikuvat on julkisuuteen laitettu, elämäntavoista kertovat monet juorulehdet. Ei selluliitista juhlimalla pääse, vaan oikeesti on katsottavat jokainen suupala! Korostan: jokainen. Ateriat on suunniteltava hyvin etukäteen, ja laskettava niiden ravintaineiden suhteet. (Rasvattomuus ei muuten ole aina se oikea ratkaisu.) Lisäksi ruokailuajoilla on merkitys, tai lähinnä niiden väliin jäävällä ajalla. Aineenvaihdunta hidastuu, jos ruokailujen väli jää liian pitkäksi. (Tämänkin virheen muuten monet laihduttajat tekevät...venyttämällä ruokailujen välin niin pitkäksi, että aineenvaihdunta jumittuu)

Ja mitä ikään vielä tulee...fitness-kisoista löytyy jo tyttö-iästä päässeitä naisia, joilta selluliittia ei löydy! Eikä sitä löydy monilta muiltakaan huippu-urheilijoilta. (Tosin huippu-urheilijat ovat kyllä usein nuorempia, 20-30 v.)

Pointti oli kuitenkin se, että kun joku aloitti viestiketjun omista kokemuksistaan yleistäen sen kaikkia koskeviksi, halusin laittaa eriävän kokemuksen. Eli allekirjoittaneen kokemuksien mukaan selluliitista voi päästä eroon. Enkä tosiaan halua kerskua tai vähätellä tällä muita, korjaan vain viestiketjun aloittajan yksipuolisen näkemyksen.

Mutta en jaksa enää jankuttaa samasta asiasta...tämäkin viesti oli toisaalta aika turhaa vääntämistä, mutta menköön. Vastasin ainakin kysymykseen.
        Mukavaa loppukesän jatkoa,oli sellua tai ei
        terveisin, Typykkä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe