ihme junteista kun tippuvat turnauksista, alkavat uhkailemaan/puhumaan skeidaa chatissä tiputtajastaan. Don't hate the player hate game..eli älä pelaa jos et osaa hävitä.
Onko muilla
3
501
Vastaukset
- osterip
Eräskin jässikkä yltyi jopa kehumaan uusia stringejään...
- jaska1234
Tuo lausahdus menee "Don't hate the game, hate the player" koska peli ei varsinaisesti kellekään tee mitään pahaa, vaan pahantekijä on se vastassa ollut vihu.
- ottaa
Jossain turnauksessa joku ääliö voitti ja tiputti mut kaksouttisella riverillä. Ei siinä mitään, näitä sattuu. Mutta sitten se ohivetäjä rupes haukkumaan mua surkeeks idiootiks ja haistatteleen, niin väkisin siinä haluaa laittaa vähän vastapalloo. 5 minuuttia laitoin joitain sarkastisia kommentteja, en kuitenkaan haukkunut tai haistatellut yhtään. Sen peli meni ihan sekasin, kun se joutu koko ajan vastailemaan mulle, ettei jäisi alakynteen. Lopulta se sitten putos 10 minuuttia mun putoamisen jälkeen, kun se hermostu. Täytyy sanoa, että ihan oikein sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706