Mieheni joutui lauantai aamuna äkisti vaikeaan aivoleikkaukseen joka jouduttiin keskeyttämään. Silloin annettiin elinaikaa muutama tunti mutta edelleen hän taistelee. Tila on kriittinen mutta vakaa. Ikävä on suunnaton en tiedä miten jaksan tästä eteenpäin, toivoa kuitenkin onneksi on, mennään tunti kerrallaan eteenpäin. Kunhan saisin hänet kotiin. Ikävä on kova, hän
tietää että rakastamme häntä.
Rakas mieheni
8
2290
Vastaukset
- voimia
ja jaksamisia sinulle ja perheellenne.Terveisin Eija
- ..Päivi
toivon mukaan hän toipuu.
- paljon Sinulle
Voimia sinulle vaikeassa tilanteessa! Saanko kysyä, mikä aiheutti nopean leikkauksen, ja kuinka voitte tällä hetkellä?
- ja miehelle
voimia sulle ja sun miehelles
- -minä vaan-
Ikävä kuulla,että miehesi leikkaus jouduttiin keskeyttämään. Puhu miehellesi! Kerro,että rakastat häntä! Tarvitset häntä! Puhu säästä yms... Voimia sinulle! Ja miehellesi!
- ikävä..
Mieheni menetyi 1.8. Hautajaiset olivat eilen. Ikävä on suunnaton...
- surusydän84
otan osaa suureen suruunne.
toivon voimia sinulle ja koko perheelle.
minäkin eilen hautasin 57 vuotiaan isäni.
suru on suunnaton. - ikävä..
surusydän84 kirjoitti:
otan osaa suureen suruunne.
toivon voimia sinulle ja koko perheelle.
minäkin eilen hautasin 57 vuotiaan isäni.
suru on suunnaton.Osanttoni perheenne suruun. Mieheni oli 54-v.
Sydän on surua täynnä kuten teilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175