Mitä Atkinsin dietissä

Saa syödä???

Moi!

Olen ajattellut kokeilla atkinsonin diettiä mutta te viissaammat kertokaa minulle ihan yksittäisiä ruokia mitä saa syödä muutakin kuin liha ja kanamunaa. Olen netissä selaillut sivustoja mutta ei ole tullut vastaan mitään listaa joilla olisi luokiteltu pelkkiä yksittäisia ruokia kuten liha. Mitään ruoka ohjeita en tarvitse vaan kokoan itse itselleni mieleiseni ruoka annoksen kun saan vaan tietooni mahd. paljon mitä kaikkea voisi syödä muuta kun lihaa ja kanamunaa!

6

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on kaali

parhaimmillaan kun saa varhaiskaalia ja siitä saa lihan seuraksi vaikka mitä. Suomessa on muistaakseni 86 eri kalalajia ja niitä kannattaa hyödyntää jos ei itse kalasta niin ainahan niitä saa kalatoreilta.

• Hei!
      Minäkin päätin kokeilla atkinsin dieettiä...eilisen aamu tv:n innoittamana.
      Löysin googlen kautta ainakin yhden sivuston jossa oli lista "sallituista" elintarvikkeista ja niissä on paljon kasviksia. En minä ainakaan pystyis elään pelkällä lihalla, kalalla ja kananmunilla!
      Tämä eka päivä on ainakin menny hyvin, eikä ole nälkä!

• linkin?

Voisitko laittaa sen linkin minulle tänne missä on listattu sallitut elintarvikkeet??
        Saan siitä sitten katsottua mitä kaikkea saa suuhun laittaa!

• Atkinsson?

Onko se joku uus muotinimi???!!!?!?!?!?!??!?!!?! :) :) :):) :)

• ikikarppi

Minulla ei tässä ole suoraa linkkiä, mutta guugleta karppaus info ja mene sivustolle. Siellä, kun aikasi pyörit löydät varmasti ohjeet. Toinen vaihtoehto on guugleta hiilihydraattitietoiset sieltä löytyy jopa hyvä ruokapyramidi. Sorry ettei tässä ole suoria linkkejä. Olen itse toista päivää kunnon tiukkiksella, ei ole nälkä suosittelen ruokavaliota.

• ulpukka70

www.fineli.fi
      seuraa polkua: RAVINTOTEKIJÄT - Eniten ja vähiten.
      Tälle sivulle tee muuta haku arvot näille:
      - Ravintotekijät: Hiilihydraatit imeytyvä
      - Elintarvikkeiden määrä: kannattaa ottaa iso haku (esim 1000)
      - Sisältää: vähiten (täppä palloon)

Sitten saatkin pitkän listan vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238