Mulla on tommoset normit salomonin menopelit...pari 3 v vanhat luistimet ja muute todella hyvät. Mut nyt ku oon jo suhkot taitava luistelija ja sain pyöräni hajoamaan täysin niin olisiko mahdollista saada näihin tavallisiin luistimiin sellaiset renkaat millä pystyy tekemään temppuja?! nehän ovat muodoltaan erilaiset niin ajattelin että saako niitä ostettua tavallisiin luistimiin vai täytyykö ostaa sitten uudet luistimet mitkä soveltuvat pipeen ja muutenkin slideen ym. kun noilla tavallisil pyörillä ei voi muutakun hyppiä esteiden yli :D
Luistimiin uudet rullat alle?!
5
1213
Vastaukset
- samastanu
Eli osta temppurenkaat ne käy sun luistimiin... mutta jos grindata ja slidetä haluat olisi hyvä olla oikeat agroluistimet. Niissä on keskellä grindiin tehty pala joka mahdollistaa kunnon kohdan grindata.
- jelppa mei!
eli voin ostaa bleidi pyörät... mutta vaiks mul ei ole tätä ``agrokoloa`` ni pystyn silti grindaa ja slidee ilman että kaadun iha täysi? minkä kokosii nää bleidi pyörät on? ja hintaa o kuinka paljo?
- hkhvvk-öjbn
jelppa mei! kirjoitti:
eli voin ostaa bleidi pyörät... mutta vaiks mul ei ole tätä ``agrokoloa`` ni pystyn silti grindaa ja slidee ilman että kaadun iha täysi? minkä kokosii nää bleidi pyörät on? ja hintaa o kuinka paljo?
renkaat maksaa 20-40e että ei niissä ny niin paljoa eroja ole sitten laakerit jotkan on noin 15e ja ei voi grindii koska se kolo on vahvistettu ja mahdollistaa liukumisen joka ti töki eikä pasko heti niitä kiskoja:D
- safcavdfhjfghgkjhgf
jelppa mei! kirjoitti:
ne on noin 50-65 mm että pieniä ne on:D
- blahblah
safcavdfhjfghgkjhgf kirjoitti:
ne on noin 50-65 mm että pieniä ne on:D
...niihin luistimiin tilais erikseen agrojen kiskot? tämmöstä ajattelin ko tullee vähän turhan kalliiksi ostaa uudet luistimet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738