Usko Jeesukseen on vapauttanut minut viinasta , tupakasta , kateudesta ja katkeruudesta ja valheista..
Sen voit kokea sinäkin ;
Pyydä syntisi anteeksi ja anna elämäsi Jeesukselle !
Ilo Herrassa on meidän väkevyytemme !!
Usko Herraan Jeesukseen , niin sinä pelastut !!!
Usko Jeesukseen vapautaa ...
17
425
Vastaukset
- Mirka ...
Kannattaa tutustua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi - Nunyabeezwax
jeesuksen opetuslapset jotka ristiinnaulittiin ylösalaisin, kivitettiin, hakattiin päät irti, tapettiin miekalla, paitsi yksi Johnny joka jätettiin sienitripille kreikan saaristoon...
Niin jeesus heitä rakasti :D- vastaaja x
koskaan kuullut sellaista kun jeesuksen opetuslasten tappajien jälkeläiset löylytettiin ja tapettiin ennen kuin he koskaan aavistivatkaan mikä heihin iski.. Kolmas maailmansota kenties ? Parasta siinä atomisodassa tulevassa ajassa saattaa olla se ettei kukaan oikeastaan tiedä mikä sen kaiken aiheutti, Iranin ydinohjelma kenties ? Mene ja tiedä..
Se miten ihmiset kuolevat sielujensa irtaannuttua ruumiistaan, jolla ei ole mitään tekoa olevaisuudessa elintoimintojensa loputtua, ei ole mitään merkitystä sieluille itseilleen, eikö niin ? Alatko kinaamaan asiasta, odotan vilpittömästi löylyttämistäsi asiasta puhtaisiin faktoihin hakukoneista haettuihin tietoihin nojautuen.. Rakkaudella tai ilman, joka maailman kiertokoneistoa atmosfääriksi lausuttakoon. Taisto alkakoon.. Jihhuu...??!! Nynny mehiläisvaha tai jotain.. vastaaja x kirjoitti:
koskaan kuullut sellaista kun jeesuksen opetuslasten tappajien jälkeläiset löylytettiin ja tapettiin ennen kuin he koskaan aavistivatkaan mikä heihin iski.. Kolmas maailmansota kenties ? Parasta siinä atomisodassa tulevassa ajassa saattaa olla se ettei kukaan oikeastaan tiedä mikä sen kaiken aiheutti, Iranin ydinohjelma kenties ? Mene ja tiedä..
Se miten ihmiset kuolevat sielujensa irtaannuttua ruumiistaan, jolla ei ole mitään tekoa olevaisuudessa elintoimintojensa loputtua, ei ole mitään merkitystä sieluille itseilleen, eikö niin ? Alatko kinaamaan asiasta, odotan vilpittömästi löylyttämistäsi asiasta puhtaisiin faktoihin hakukoneista haettuihin tietoihin nojautuen.. Rakkaudella tai ilman, joka maailman kiertokoneistoa atmosfääriksi lausuttakoon. Taisto alkakoon.. Jihhuu...??!! Nynny mehiläisvaha tai jotain..että joku suomentaisi kirjoituksesi minulle. Mikäli en tule kirjoituksistasi uskoon, niin voit syyttää käännösvirheitä! ;o)
- Nunyabeezwax
vastaaja x kirjoitti:
Se miten ihmiset kuolevat sielujensa irtaannuttua ruumiistaan, jolla ei ole mitään tekoa olevaisuudessa elintoimintojensa loputtua, ei ole mitään merkitystä sieluille itseilleen, eikö niin ? Alatko kinaamaan asiasta, odotan vilpittömästi löylyttämistäsi asiasta puhtaisiin faktoihin hakukoneista haettuihin tietoihin nojautuen.. Rakkaudella tai ilman, joka maailman kiertokoneistoa atmosfääriksi lausuttakoon. Taisto alkakoon.. Jihhuu...??!! Nynny mehiläisvaha tai jotain..kun sinulla ei ole väliä, jeesus odottaa...
Tässä faktaa apostolien lynkkauksista.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_of_the_Twelve_Apostles
- jiojij
uskovaiset ne kaikista juopoimpia,katkerimpia,ilkeimpiä ja suurimpia valehtelijoita on,ainakin sikäli kun minä niitä tunnen.
mäki lopetin polttamisen pari vuotta sitten ja ilman jesseä!
Eihän se tarvii muuta, kuin tahdon lujuutta ja itsensä motivoimista. Uskoa siihen ei tarvita lainkaan!- e.k.v
Mutta kun en ole katkera, kateellinen enkä kyllä oikeastaan edes valehtele. Ok, joskus kun laiskottaa niin sanon pomolle etten ehdi tekemään enempää.
Viina ja tupakki taasen ihan ok kohtuullisissa määrin joten miksi jumalaasi pyytäisin minua auttamaan niiden suhteen? Vain yksi handikappi siis enää jäljellä! Pääset toki tuosta viimeisestäkin henkisestä kahleesta, jos oikein yrität, mutta suuntaus on hyvä. Olla uskovainen elämättä valheessa on kyllä ristiriitaista, mutta tuo pieni puute sallittakoon, jos yritys parempaan elämään on edessä.
- ertert
Ei ole tarvetta.
- tuomas1
Rukoilin, että Jumala löytäisi kadonneet ihmiset, ja lopettaisi sodat.
Jumalan katse liikkuu homoissa, eikä hän jouda auttamaan!
Eroan kostoksi kirkosta!
t: tuomas1 ajattelusta!!!
- gglhl
vapauttaa vastuusta.
- vihtuilija
viisaasti vesillä ja jätit aivot narikkaan...noh,uskonsoturi....jatkakaa...
- kannaltasi
Minut taas on vapauttanut ahdistuksesta, masennuksesta, itseinhosta ja sitä kautta ikävästä suhtautumisesta muita kohtaan jne. uskosta paraneminen ja sen kahleista vapautuminen. Vasta sen jälkeen olen ollut onnellinen! Olen oppinut rakastamaan itseäni ja muita ihmisiä. Masennuslääkitystä en sen jälkeen ole tarvinnut.
Minulle jeesuksessa oli ahdistus, ilo ja rauha on vapaudessa!
En silti saarnaa samaa muille - pitää osata antaa muiden elää omaa elämäänsä eikä ketään saa patistaa 'tämä toimi minulle, sinun tulee tehdä näin'. - näino
ja se vapaus ja turva on parasta mitä minulle on ikinä käynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236