tarvittais hyviä kirsikkaviinin valmistus ohjeita. Minulla on tuossa pihassa pari vanhaa kirsikkapuuta oikein makeita tummia kirsikoita ja ajattelin tehdä niistä kotiviiniä, mutta kun se ala on minulle vähäsen outo niin ajattelin kysyä täältä jotakin neuvoja tai vinkkejä.
nyt hyviä viinin valmistus ohjeita
aa,,aa
1
3292
Vastaukset
- ja tee
Viini siitä, käymisen loputtua makeuta tarpeeksi
hiiva,ravinteet, kirkaste ja pysäyttäjä, normaaliin tapaan.
jos tekee suoraan marjoista, muistaakseni hedelmälihaa voi tulla sekaan, joten suodatus on tarpeen. mulla kävi jossain persikka jutussa joskus -93 silleen, enkä älynny suodattaa.
Hyvää oli silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657