vähään aikaan. Lennämme rouvan kanssa Milanoon ja sieltä Lago di Maggiorelle lauantai aamulla. Palaamme taas torstaina riviin.
Ainakin tämän ajan olen ihan hiljaa, joten;
Love and Peace!
En kiusaa ketään
Vee2
1
829
Vastaukset
- Vee2
Oli palvelu senverran takkuista tuolla Lago di Maggiorella, että oikein kaipasi Kroatiaan.
Ruokaa sai silloin kuin Luigille kävi ja jos kävi ja viinikin oli sellaista tenttua.
Hotellimme Stresan eteläpuolella, 2 km keskustasta oli upea. Palvelu 200% hyvää ja puhuivat loistavaa englantia, ranskaa ja saksaa.
Ja nyt hyvät ystävät ja kylänmiehet, palaan taas tämänkertaisen vilkaisun jälkeen aiheisiin, jos on tarvetta, vasta lokakuun puolella kun olemme palanneet Kroatiasta, joten siihen asti,
Love and Peace
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814