Mieheni

ominaisuuksia

Minulla on hyvä mies:
- halaa minua lähes päivittäin, jos on hyvällä tuulella
- pussaa joskus ja puhuukin
- on normaaliälyinen, fiksu mies
- on lapsille hyvä isä
- auttaa minua kotitöissä välillä
- hoitaa pihan ja autot
- tulee sukuni kanssa toimeen
- tuo joskus pieniä tuliaisia, vaikka suklaapatukan
- hyvä seksissä, huomioi minut
- ei ole kaavoihinsa kangistunut missään asiassa, joustava

Mitä hyviä puolia te löydätte omassa miehissän? Ei huonoja puolia kiitos, vaikka niitä kaikista löytyykin.

147

52577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkä

Minunkin mieheni halaa (jos on hyvällä tuulella)
      sekä
      -pussaa (kännissä)
      -puhuu jos on sillä tuulella
      -auttaa kotitöissä (yleensä jos vähän patistetaan)
      -tulee toimeen omien sukulaistensa kanssa
      -hänestä ei tullut isää, eikä siis meistä 'oikeaa' perhettä.
      Joskus meillä menee hyvin, joskus huonommin - riidellään ja sovitaan. Niin kai kaikki. Hän ei ole mikään idiootti, petturi, sohvaperuna eikä nysväke vaan tavallinen, suomalainen mies. Rakastan häntä sellaisena kuin hän on.

• ominaisuuksia

tuo, että tulee omien sukulaisten kanssa toimeen, on aivan loistava ominaisuus! Oikeasti, ei olis kivaa, jos niitten kans pitäis olla riidoissa. Hyvä, yksi hyvä ominaisuus lisää myös minun miehessäni.

• ollios

Teillä menee ihanasti te ootte tavallinen suomisenperhe, mitä muuta siihen vois lisätä. Tahtoo sexiä kännissä

• Naakkana syntynyt

Miksi sairaanhoitajissa on paljon sellaisia naisia joihin ei voi luottaa avioliitossa eikä uudessa suhteessa? Se ryhmä on jotenkin erikoinen.

• Porin poika

Vaimoni ei rakastanut minua vuosikausiin. En ole ruma, en riidellyt mutta hän etääntyi minusta koko ajan. Syy löytyi: Hänellä oli toinen mies!
        Hän oli sairaanhoitaja. Älkää luottako sairaanhoitajiin.

• Nimetön
        ominaisuuksia kirjoitti:

tuo, että tulee omien sukulaisten kanssa toimeen, on aivan loistava ominaisuus! Oikeasti, ei olis kivaa, jos niitten kans pitäis olla riidoissa. Hyvä, yksi hyvä ominaisuus lisää myös minun miehessäni.

Itse tulen ainakin paremmin toimeen vaimoni sukulaisten kanssa kuin omani. Äitini on todellinen omaan napaan tuijottaja toisen omaisuudella ratsastaja. Viis, siitä vaikka ukko on hullu ja väkivaltainen kunhan vain pätäkkää riittää turkkeihin, meikkeihin, viimeisimpään muotiin jne. Odottelen tässä edelleen sitä 35000 mitä aikoinaan otti minulta lainaa ja lupasi maksaa takaisin, mutta eipä ole vielä senttiäkään kuulunut. Eipä olisi uskonut että omatkin voisivat noin puukottaa selkään jos on hyvä uskoinen ja haluaa auttaa. No, luottamus on mennyt omaan sukuun tyystin, mutta ilmeisesti he sitä sitten halusivatkin!

• Nimetön
        Porin poika kirjoitti:

Vaimoni ei rakastanut minua vuosikausiin. En ole ruma, en riidellyt mutta hän etääntyi minusta koko ajan. Syy löytyi: Hänellä oli toinen mies!
        Hän oli sairaanhoitaja. Älkää luottako sairaanhoitajiin.

Juu, kaksi kertaa olen "sekaantunut" sairaanhoitajaan ja aina on vain jossain vaiheessa jäänyt luu käteen, joten olen päättänyt että kolmatta kertaa joka todensanoo, niin en jää odottamaan vaan etsin aivan jonkun muun kuin valkotakin tai sitten olen vaikka ilman!

• ballerina- rina
        Nimetön kirjoitti:

Juu, kaksi kertaa olen "sekaantunut" sairaanhoitajaan ja aina on vain jossain vaiheessa jäänyt luu käteen, joten olen päättänyt että kolmatta kertaa joka todensanoo, niin en jää odottamaan vaan etsin aivan jonkun muun kuin valkotakin tai sitten olen vaikka ilman!

Mikä niissä sairaankoitajissa risoo? Olen itse juuri tavannut sellaisen ja en näe hänessä mitään kummempaa vikaa. Aika persoonallinen on kylläkin ja ei mikään nysväke todellakaan.

• yrittäjän vaimo
        Nimetön kirjoitti:

Itse en luottaisi yhteenkään mieheen, joka on yksityisyrittäjä en myöskään ammatti-autoiliaan koskee naisia ja miehiä !

• JASSEN VELI
        Nimetön kirjoitti:

Mulla sama juttu. Voiko sairaanhoitajaehdokkaaseen luottaa? Mikähän heitä oikein riivaa? Ovatkohan he liian lähellä potilaita jotka heitä sitten vikittelevät. Potilaat ottavat näihin s.hoitajiin yhteyttä kun tervehtyvät.

• sentään!
        Naakkana syntynyt kirjoitti:

Miksi sairaanhoitajissa on paljon sellaisia naisia joihin ei voi luottaa avioliitossa eikä uudessa suhteessa? Se ryhmä on jotenkin erikoinen.

Monenko sairaanhoitajan kanssa olet seurusrellut,
        kun osaat noin yleistää?

Kyllä kai joka ammattikuntaan kuuluvista voi löytyä pettureita, samoin kuin ei-pettureita.

• Pitkään naimisissa

Mietin pitkään että mikä on syynä näinkin
        pitkään viliittoon niin sitten minulle valkeni
        Vaimollani on normaalia isommat tissit.

• puolesta...
        JASSEN VELI kirjoitti:

Mulla sama juttu. Voiko sairaanhoitajaehdokkaaseen luottaa? Mikähän heitä oikein riivaa? Ovatkohan he liian lähellä potilaita jotka heitä sitten vikittelevät. Potilaat ottavat näihin s.hoitajiin yhteyttä kun tervehtyvät.

olemaan sairaanhoitajien kaa ja luotan kyllä heihin enemmän kuin johonkin yliopistossa opiskelleeseen, puhuvat mitä vain ja ovat muuta samoin rehtorit näyttävät olevan samanlaisia ja tunnekylmiä ihmisiä ja tunnen ainakin kolme jotka on kuin samasta puusta veistetty, yäk...

• mola
        ollios kirjoitti:

Teillä menee ihanasti te ootte tavallinen suomisenperhe, mitä muuta siihen vois lisätä. Tahtoo sexiä kännissä

hyvä vaimo. Antaa veetä aina kun haluan, vaikka ei aina itseään haluttaisikaan! En ole kertaakaan käynyt vieraissa yli neljänkymmenen avioliittovuoden aikana!!!

• uskomatonta mutta totta

löytyy seuraavaa:

-halaa,taputtelee,silittelee päivittäin
      -tekee kotityöt puoliksi kanssani pyytämättä
      -riitelee rakentavasti
      -on oikeudenmukainen
      -rakastaa minua teoin, ei pelkin sanoin
      -antaa minun pitää mielipiteeni
      -kunnioittaa minua ja oikeuksiani
      -on valmis tekemään uhrauksia minun puolesta
      -hyvä rakastaja
      -hyväksyy vikani,eikä koita muuttaa minua
      -yrittää toimia lapseni parhaaksi
      -on ystävällinen tuttavilleni ja suvulleni
      -jakaa surut ja ilot
      -ei kadehdi

olen onnellinen, että joskus jätin väkivaltaisen uskottoman miehen ja sain myöhemmin hänet tilalle. en olisi uskonut että näin hienoja miehiä on!

• ominaisuuksia

Tuo mies kuulostaa jo todella hyvältä! Pakostakin mieleen tulee, että myös sinussa on ansiota, olet varmaan ansainnut tuon kaiken!
        Hienoja ominaisuuksia, joita myös omasta miehestäni löytyy ja joita en ole osannut arvostaakaan, koska en ole "huonommasta" tiennyt..

• jaa mää vai
        ominaisuuksia kirjoitti:

Tuo mies kuulostaa jo todella hyvältä! Pakostakin mieleen tulee, että myös sinussa on ansiota, olet varmaan ansainnut tuon kaiken!
        Hienoja ominaisuuksia, joita myös omasta miehestäni löytyy ja joita en ole osannut arvostaakaan, koska en ole "huonommasta" tiennyt..

mun ukko pussaa silloin kun ottaa korvista kii ja väkisin pussaa. mun Asioita juttelee mieluiten mun frentsiem kanssa, ei mun kanssa. saunoo joka toinen la parhaan kaverini kanssa. tulee käymään kun mieliteko iskee..... silti rakastan....

• minullakin

Kuulostaa aivan omaltani. Onneksi oikeita, hienoja miehiä on muillakin kuin minulla. Sama oli kuvio minullakin ennen, väkivaltaa ja uskottomuutta

• on hyvä mies

HÄN ON MIES ISOLLA M:llä eli

- pitää minkä lupaa
      - on uskollinen
      - kunnioittaa minua ja muita ihmisiä
      - ei juoruile, eikä puhu muista pahaa
      - huoltaa, auton, motskarin yms. ja tekee myös
      kotitöitä
      - ei arvostele sanomisiani, tekemisiäni tai
      tekemättä jättämisiäni
      - rakkautta, seksiä, pussailua löytyy
      - tulee toimeen kaikkien kanssa, eikä riitele
      - nauttii monista samoista harrastuksista
      kuin minäkin, mutta on myös "oma elämä"

Noi tuli nyt äkkipäätään mieleen...

Mulle siis täydellinen mies, mitä nyt joskus pännii, kun on vähän hidas päättämään asioista, mutta ehkä se on vaan viisautta tällaisen nyt-just-heti asenteella olevan vaimon kanssa :)

• ViiviPositiivi

Awwww!!! Ihana viestiketju! Tulee sellainen olo, että on meillä suomessakin ihania miehiä maa täynnä. Niistä positiivisista asioista vain puhutaan aivan liian vähän.
        Ajatelkaas joka päivä nää samat hyvät asiat kumppanistanne, ja miettikää hyvät jutut eletystä päivästä.
        Positiivisella ajattelulla ja KIRJOITTELULLA on vaikutus! Antakaa hyvän kiertää; sovitaan niin, että kuukauden ajan tämän palstan lukijat eivät aloita yhtään valitusketjua, vaan kaikki aloitukset ovat positiivisia. Katsotaan kuin käy!

• Sukcesii
        ViiviPositiivi kirjoitti:

Awwww!!! Ihana viestiketju! Tulee sellainen olo, että on meillä suomessakin ihania miehiä maa täynnä. Niistä positiivisista asioista vain puhutaan aivan liian vähän.
        Ajatelkaas joka päivä nää samat hyvät asiat kumppanistanne, ja miettikää hyvät jutut eletystä päivästä.
        Positiivisella ajattelulla ja KIRJOITTELULLA on vaikutus! Antakaa hyvän kiertää; sovitaan niin, että kuukauden ajan tämän palstan lukijat eivät aloita yhtään valitusketjua, vaan kaikki aloitukset ovat positiivisia. Katsotaan kuin käy!

Juuri positiivisuutta ihmiset kaipaavat. Elämän myönteisellä ja positiivisella asenteella jokaisen elämä ja arki tuntuu paljon keveämmältä. Ilosten asioiden korostus ja esiin tuominen päivittäisissä keskusteluissa tuo ilon ja onnistumisen tunteita. Rohkaistaanpa siis kaikki toisiamme positiivisempaan ajatteluun.

• Hänen tuleva aviovaimonsa.

Mun miehen hyvät ominaisuudet ovat:

- osoittaa huomiotaan ja rakkauttaan päivittäin ja useita kertoja :)
      - hän on ahkera, mihin ikinä sitten ryhtyykään. Hommat tulee tehdyksi loppuun asti.
      - hän tekee hyvää ruokaa, parempaa kuin minä.
      - hän on hauska ja hyvä tarinoiden kertoja! (ominaisuus jota pidän erittäin tärkeänä)
      - hän kuuntelee minua, vaikka joskus näyttääkin siltä, että keskittyy aivan muuhun.
      - hän on komea ja hyvä... korjaan: paras sängyssä :D
      - hän on rehellinen.
      - hän ei ole pihi. Saan silloin tällöin kalliitakin lahjoja, eikä vielä tapaillessamme tarvinnut ihmetellä, että kumpi tarjoaa esim. ruuat.
      - pitää paljon perheestäni ja jaksaa matkustaa kanssani heidän luokseen monta sataa kilometriä vain viikonloppureissun takia.
      - tuoksuu hyvältä

• Minäkö typerys?

Nuohan ovat itsestään selvyyksiä, ominaisuuksia joita luettelette. Ei noihin ominaisuuksiin tarvitse edes puolta ajatusta uhrata. JOS olisi tarkkailtava asioiden listaamiseen - mikäs parisuhde se olisisi??
        Kotityöt? Mitä ne ovat? Meillä ne vain tehdään - sen kummemmin kysymättä, laskematta kumpi enemmän, tms. Sitä saa mitä tilaa - minulle tärkeintä on se, mitä annan parisuhteellemme, kosa sitä myös saan. Samoin huomaan puolisoni ajattelevan ja toimii siten. Keskustelemme asiasta kuin asiasta, emmekä kyttää, emme vaadi. Mielipiteistä joku siellä kirjoitti, että hän SAA pitää mielipiteensä. Siis MITÄ? Mielipiteesikö tulisi olla kiveen hakattu? Mielipide on muodostunut joistain saamistasi vaikutteista - joten mielipiteensä voi antaa muuttuakin, kunhan saa lisää ja uutta infoa.
        KOhtaan tulevaisuuden kainninensa yhdessä puolisoni kanssa, jota myös suunnittelemme ja Unelmamme on kirjattu Unelmakirjaamme. Sekä pieninä muistutuksina jääkaapin oveen..
        Mukavia hetkiä parisuhteeseenne!

• sinulta pois.
        Minäkö typerys? kirjoitti:

Nuohan ovat itsestään selvyyksiä, ominaisuuksia joita luettelette. Ei noihin ominaisuuksiin tarvitse edes puolta ajatusta uhrata. JOS olisi tarkkailtava asioiden listaamiseen - mikäs parisuhde se olisisi??
        Kotityöt? Mitä ne ovat? Meillä ne vain tehdään - sen kummemmin kysymättä, laskematta kumpi enemmän, tms. Sitä saa mitä tilaa - minulle tärkeintä on se, mitä annan parisuhteellemme, kosa sitä myös saan. Samoin huomaan puolisoni ajattelevan ja toimii siten. Keskustelemme asiasta kuin asiasta, emmekä kyttää, emme vaadi. Mielipiteistä joku siellä kirjoitti, että hän SAA pitää mielipiteensä. Siis MITÄ? Mielipiteesikö tulisi olla kiveen hakattu? Mielipide on muodostunut joistain saamistasi vaikutteista - joten mielipiteensä voi antaa muuttuakin, kunhan saa lisää ja uutta infoa.
        KOhtaan tulevaisuuden kainninensa yhdessä puolisoni kanssa, jota myös suunnittelemme ja Unelmamme on kirjattu Unelmakirjaamme. Sekä pieninä muistutuksina jääkaapin oveen..

Aika mielenkiintoinen juttu vilahti tuolla sun kirjoituksessa. nimittäin ITSESTÄÄN SELVYYS. sehän on kaikista parasta kun kumppani, hänen ominaisuudet ja koko olemassa olo otetaan ITSESTÄÄN SELVYYTENÄ. olen ollut parisuhteessa, jossa tässä keskustelussa lueteltuja asioita ei todellakaan löytynyt. lopulta jopa minä olin kumppanilleni itsestään selvyys. loppujen lopuksi kaikki oli pielessä. joten nykyään onnellisessa parisuhteessa elävänä osaa arvostaa niitäkin mainitsemiasi "itsestään selvyyksiä", listaamalla tai listaamatta.

• Nah1212
        Minäkö typerys? kirjoitti:

Sepäs se asioista tullut itsestäänselvyyksiä.
        Silloin yleensä käy niin että niistä tulee velvollisuuksia .
        Mulla ukkokullalla löytyy myös positiivisia juttuja:
        Pussaa joka aamu ennen töihin lähtöä ja kotiin tullessa.
        Siivoaa ja laittaa ruokaa.
        Silittää ja halailee kun on huono päivä.
        Sanoo rakastan sinua ja usein sellaisessa tilanteessa kun vähiten osottaaa.
        Muistaa syntymäpäivän ja vuosipäivät ja jopa antaa jotain itsetekemäänsä lahjaksi.

Näitä löytyy muitakin mutta siinä nyt aluksi.

• Minäkö typerys?
        sinulta pois. kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen juttu vilahti tuolla sun kirjoituksessa. nimittäin ITSESTÄÄN SELVYYS. sehän on kaikista parasta kun kumppani, hänen ominaisuudet ja koko olemassa olo otetaan ITSESTÄÄN SELVYYTENÄ. olen ollut parisuhteessa, jossa tässä keskustelussa lueteltuja asioita ei todellakaan löytynyt. lopulta jopa minä olin kumppanilleni itsestään selvyys. loppujen lopuksi kaikki oli pielessä. joten nykyään onnellisessa parisuhteessa elävänä osaa arvostaa niitäkin mainitsemiasi "itsestään selvyyksiä", listaamalla tai listaamatta.

Kiitos palautteestasi!
        Aloittaja pyysi, ettemme sanoisi negatiivisuuksia, vaanhyviä puolia. Hän kysym'ällään tarkoitti itsekunkin OMIA kokemuksia. Onko siis taas kerran se kuitenkin menemässä sinne kielteisten puolien esittelemisiin, kun älähdystä tuli minun tapaani ilmaista? Kerroinpa itsestään selvyytenä, että omassa parisuhteessa ei kummankaan tarvitse pitää tilastoja toisen tekemisistä. Esim "auttaa kotitöissä" ??? Miten niin "auttaa"? Onko kotitöissä leima kummalle ne kuuluu? Meillä sellaista ei ole. Joskus tehee hän, toisinaan minä, jopa lapset oppivat siihen, että kotona ollaan huomaavaisia ja autetaan kunnes opitaan. Tietysti huomiota osoitetaan puolisolle, mutta myös yleensäkin ihmisille. Keskustellen, lahjoin, yms.

• Onnellinenn

Minun mieheni täyttää aika hyvin seuraavat vaatimukset:
      Miehen tarvitsee vain olla:

1. ystävä
      2. kumppani
      3. rakastaja
      4. veli
      5. isä
      6. opettaja
      7. kasvattaja
      8. rippi-isä
      9. uskottu
      10. kokki
      11. mekaanikko
      12. asentaja
      13. sähkömies
      14. kuljettaja
      15. kantaja
      16. siivooja
      17. hovimestari
      18. hydraulikko
      19. puuseppä
      20. malli
      21. sisustusarkkitehti
      22. seksuologi
      23. psykologi
      24. psykiatri
      25. psykoterapeutti

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:

1. miellyttävä
      2. urheilullinen mutta
      3. älykäs mutta
      4. voimakas
      5. hyvätapainen mutta
      6. luja mutta
      7. lempeä
      8. herkkä mutta
      9. päättäväinen mutta
      10. romanttinen mutta
      11. miehekäs
      12. vitsikäs ja
      13. iloinen mutta
      14. vakavasti otettava ja
      15. arvokas
      16. rohkea mutta
      17. nallekarhu mutta
      18. energinen
      19. huolehtiva
      20. luova
      21. idearikas
      22. taitava mutta
      23. vaatimaton ja
      24. ymmärtäväinen
      25. elegantti mutta
      26. johdonmukainen
      27. lämmin mutta
      28. viileä mutta
      29. intohimoinen
      30. suvaitsevainen mutta
      31. periaatteellinen mutta
      32. kunniallinen ja
      33. jalo mutta
      34. käytännöllinen ja
      35. pragmaattinen
      36. oikeudenmukainen mutta
      37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)
      eli;
      38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
      39. hillitty
      40. charmikas mutta
      41. pysyvä ja
      42. uskollinen
      43. valpas mutta
      44. haaveileva mutta
      45. kunnianhimoinen
      46. luotettava ja
      47. kunnioitettava
      48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
      49. maksukykyinen.

Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:

ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
      tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
      antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
      pukeutuisi siististi, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.
      On tärkeää olla unohtamatta hänen:

1. syntymäpäivïään
      2. nimipäiviään
      3. hääpäivää
      4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
      5. kuukautisiaan
      6. hammaslääkäriaikaansa
      7. vuosipäiviään
      8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
      Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja
      2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten liialliset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:

Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
      ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!

Paitsi että tuo johtopäätös ei koske minua.
      Entisenä partiolaisena olen aina valmis jos mies vain töiltään jaksaa! XD

• sitten kävikään

Vakka kantensa valitsee sanoo viisas suomalainen? sananlasku. Tämäkin on hyvä pitää mielessä ;-D

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
        “Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!”

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. “Vau” nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. “Tämä vaikuttaa todella hyvältä” nainen ajattelee “Melkein tekisi mieli jäädä tänne”, mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee “Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa.”

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla kauniita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

• ominaisuuksia
        sitten kävikään kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee sanoo viisas suomalainen? sananlasku. Tämäkin on hyvä pitää mielessä ;-D

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
        “Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!”

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. “Vau” nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. “Tämä vaikuttaa todella hyvältä” nainen ajattelee “Melkein tekisi mieli jäädä tänne”, mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee “Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa.”

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla kauniita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Kuitenkin tavallinen suomalainen mies on hyvä mies, ei tarvita erikoisominaisuuksia, kuten nuo ensimmäiset viestit antavat ymmärtää :) Tuokin kauppa oli amerriikassa, missä kaikki on suurempaa ja kauniimpaa ;)

• saisikin tuollaisen...

miehen jolla olisi nuo ominaisuudet ja toki tuon listan kestää jos vain omaa sillä siitä puuttui oikeastaan rakkaus ja sehän pitää kaiken tuon sisällään ja siihen sisältyisi sitä sexiäkin...;) muttei niin että alkais kyllästymään sillä nuo muut asiat korvaisi sen ja sais muutakin järkevää ajateltavaa...

• on...

-hyvännäköinen
      -hyvin ammattitaitoinen työssään.
      -maksaa laskut
      -ei moiti vaimon rahankäyttöä.
      -ei valita ruuasta, siivouksen tasosta tms.
      -antaa vaimon matkustella, harrastaa, tavata
      ystäviä, viettää baari-iltoja ilman kyttäystä.
      -ei kuorsaa (ainakaan kovaa)
      -useimmiten valmis lähtemään erilaisiin
      tapahtumiin vaimon kanssa.
      -seurallinen, sosiaalinen.
      -tuo kukkia vaimolle silloin tällöin.
      -antelias.
      -ei nimittele koskaan.
      -ei käytä väkivaltaa suutuessaankaan.

• jokunen75

Minun mies on maailman paras mies ja isä.

• onnellinen vaimo

*On hauska, hyväntahtoinen ja leikkimielinen
      *Suhtautuu elämään, ihmisiin ja maailmaan positiivisesti
      *Sanoo mitä tarkoittaa
      *haluaa olla lähellä päivittäin, sipaisee vyötäröltä tai lanteilta aina ohi kulkiessaan, ja kun tiskaan tulee ja halaa takaapäin.
      *on avarakatseinen ja avoin uusille asioille
      *on ahkera työssään, mutta jättää työt työpaikalle, ja keskittyy vapaalla vapaa-aikaan
      *ja on kiltti, ja se on parasta

• Toni132

Mun muijan paras puoli on kun se antaa pimppiä aina kunnolla, eikä ole mkn hemmetin pihtari lahna.

Muita mainittavia ominaisuuksia:

- Varakas
        - Huomaavainen/kohtelias
        - Hyvä itsetunto
        - Tykkää hemmotella ja pitää meikäläisen onnellisena.

• .......

Oliko tämä (jonkin naisten lehden luoma?) tuotelista vaatimuksineen tarkoittu kriteereiksi koiranpennun ostoon?

• Aliisa a.
        Toni132 kirjoitti:

Mun muijan paras puoli on kun se antaa pimppiä aina kunnolla, eikä ole mkn hemmetin pihtari lahna.

Muita mainittavia ominaisuuksia:

- Varakas
        - Huomaavainen/kohtelias
        - Hyvä itsetunto
        - Tykkää hemmotella ja pitää meikäläisen onnellisena.

Kerrotko Toni mulle, mistä tuollainen 15vuotias poika löytää varakkaan naisen? ;)))))

• aina ikävä

Tosiaan, onnen hetket koostuu pienistä murusista matkan varrella..mieheni on "rekkamies" aina kun on mahiksia tulee kotiin ja ymmärrän jo et oma sänky väsy painaa..muttei koskaan niin ettei vaimoansa huolehtisi..upee mies..

• Aarre

-kaunis
      -taloudellinen
      -ihana tanssitettava
      -huumorintajuinen
      -ei käy vieraissa
      ...

• -meillä on samoja intressejä
      -resupekka/ei trendiperse kuten en itsekään
      -vakaaluontoinen
      -omaa tosi vahvan itsetunnon omaani verrattuna
      -tuoksuu hyvälle (heh)
      -omaa hyvän huumorintajun
      -ei perhe-haaveiden perään kuten en itsekään
      -viihtyy maaseudulla kaupunkilähiöitä paremmin
      -tykkää Salaisista Kansioista ja Narniasta
      -sietää toisen kissani sekoiluja (toistaiseksi)
      -oppii nopeasti (tällä meinaan että oppii äkkiä mistä suutahdan tai en yksinkertaisesti pidä)
      -ei juoksentele baarissa tiuhaan ikäistemme tapaan, kuten en itsekään
      -ei bilehile, saati kovin sosiaalinen
      -erakkoluontoinen kuten minäkin

eiköhän ne tuossa ollut :) ja jos vielä lopuksi sänkypuolelta niin kaipa se on sama joka rakastavassa suhteessa että molemmat ottaa toisen huomioon ;)

• Nimetön

Minun vaimoni hyvät puolet:
      laitta hyvää ruokaa.
      siivoaa kodin hyvin ja
      pesee pyykit.
      hoitaa lasten lapset.
      käy kaupassa ei kyllä omista ajokorttia niin minä
      käytän häntä kaupassa,
      siis hoitaa ruokaostokset.
      On hyvä rakastajatar ?
      en ole muita koskaan kokeillut !
      antaa minun rauhassa katsoa formulat TV-stä
      ja muunkin urheilun.
      ostaa minulle jopa vaatteetkin,saan joskus itsekkin vaatevalintoihin ottaa osaa.
      vie joskus minut kaljalle.
      keskustelee mielellään kauniista ja rohkeista
      katsoo kotikadun joka kerta
      HUOM ! EN OLE TOHVELISANKARI vaikka siltä ehkä näyttäisi nautin aviopuolisostani täysillä.
      ei ole mikään missityyppi muttei ylipainonenkaan.
      lähtee joskus jopa kanssani ulkoilemaan
      tai ulkoiluttaa minua.

• Julia

Tämä on jo lemmikin tasoa :)))

• Nimetön
        Julia kirjoitti:

Tämä on jo lemmikin tasoa :)))

Aivan ja onohdin yhden asian hänellä on normaalia
        isommat tissit ei silikoonit.

• yhteiseloa

olemme kumpikin eläkkeellä. Aikoinaan en ehtinyt arvioida häntä naisena mutta nyt pysähdyin tähän kysymykseen ja luettelen Hänen hyvät puolensa:

-on synnyttänyt mulle ihanat lapset
      -valitettavasti en keksi muuta (mutta en eroa)

• miettimään!

Et oo tosissas! Istuppa vielä uudelleen miettimään... ja mietikki tarkkaan!

• tuota listaa
        miettimään! kirjoitti:

Et oo tosissas! Istuppa vielä uudelleen miettimään... ja mietikki tarkkaan!

puolison hyvistä puolista:
        -
        -

• mfkheigh

Rehellinen vastaus!!! Ja miehen suusta... Veikkaan että kun näiden miehiltä kysytään joita täälä hehkutetaan niin yllättävän monella on sama vastaus.

• on varmaankin
        tuota listaa kirjoitti:

puolison hyvistä puolista:
        -
        -

Dementia. Muistatko montako lasta vaimosi lahjoitti.

• työkone ja näyttelyesine

Onko suomalaisille keskiverto naiselle mies jonkilainen esine, kone tai tavara jonko OMINAISUUKSIA mitataan ja vertaillaan - vähän niinkuin naiset tekee esim shoppaillessaaan?

Ja sitten kun löydetään ominaisuuksiltaan parempi esine tai hyödyllisempi kone niin vanhan voi aina hylätä?

Tältä näyttää ainakin tilastojen valossa jos miettii että avioeroista päättyy jo n. 50% ja avoliitoista 90%. Suomessa vielä sillä erikoispiirteellä että nainen on se alkuunlaittaja näissä ME tason erotilastoissa lähes 3/4 tapauksista.

Samalla olemme ykkösluokkaa myös yhden ihmisen talouksien määrässä. Niitä on jo lähes 50% talouksistamme. Vanhenemmekin kansana länsimaiden nopeiten jne.

Eli tavaran voi aina jättää hyllyyn shoppaillessakin ellei ominaisuudet miellytä tarpeeksi.

Ja koneen pitää olla ominaisuuksiltaa sellainen että siitä saa mahdollsimman paljon hyötyä irti. Myös muotoilun pitää viimeistä huutoa ja miellyttää shoppaajan silmää. Muuten se jätetään hyllyyn tai laitetaan kiertoon.

Olemmekohan me suomen miehet muuttuneet jonkinsortin feministivaltion työnorjiksi joiden tehoja ja ominaisuuksia mittaillaan kuin esineitä ja tarpeen vaatiessa ja yhä useammin joko jätetään tavara hyllyyn tai laitetaan kiertoon?

Naisten seksuaalinen valta kirjan kirjoittaja toteaakin haastattelussa osuvasti:

Naisten voi olla vaikea ymmärtää sitä seksuaalisen niukkuuden maailmaa, missä suurin osa miehistä elää koko ajan, sanoo yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen.

Ja hänestä naiset aliarvioivat myös sen työn määrää, jonka miehet joutuvat tekemään geneettisen ohjelmansa takia. Sillä pariutumismarkkinoilla valinnan valta on naisilla, joille pelkkä seksi ei riitä kuten miehille.

Laasanen analysoi seksuaalisuutta lmiönä, jota miehet haluavat, mutta naiset hallitsevat ja hankkivat siten resursseja haltuunsa markkina-arvolla, jota yhteiskuntateoriat eivät huomaa.

Kumma kyllä miesten pelkällä seksuaalisuudella ei keskimäärin ole juurikaan arvoa, vaan miesten on tarjottava muita resursseja naisille vastikkeeksi seksistä.

• Miehiäkö shoppailemassa?

Onhan se totta että maailman meno on mennyt ihan päälaelleensa, ja nykyään puhutaan tasa-arvosta ja naiset ei oo enään naisia vaan hallitsee elämää ja kävelee miehen yli.
        Totta on myös se että ihmiset eroavat helposti nykyään, mutta missä on se lupaus kun astut avioliittoon niin sanomme sekä" myötä että vastoin"? ja kun nainen uupuu ja pyytää mieheltä apua ja auttamista henkiselle asialle ja toinen vain porskuttaa eteenpäin ja sulkee korvat ja silmät asialta?
        Pitkän yrittämisen jälkeen nainen lähtee koska ei jaksa enään yrittää, parempi sitten olla yksin ja selviytyä jossa mies herääkin
        ja ihmettelee mikä nyt on ja pyytää jäämään eikä muka selviydy yksin ja syyllistää lisää naiselle pahaa oloa.
        Parin viikon päästä lähtemisestä mies pystyykin jo paremmin ja luo jo uuden parisuhteen ja kuittaa "se siitä", heittää 26 vuotta menemään eikä vieläkään halua selvittää missä syy. HEH onko tämä sitten niitä hyviä puolia miehessä?
        Tosiaan tässä vaiheessa saa alkaa laittaa paperille hyvät ja huonot puolet ja punnita kumpia on enemmän, näin me naiset toimimme koska me olemme naisia ja kait sitten miehet toimii noin, että siitä vaan.
        Mutta emmem shoppaile miehiä!!

• herätti
        Miehiäkö shoppailemassa? kirjoitti:

Onhan se totta että maailman meno on mennyt ihan päälaelleensa, ja nykyään puhutaan tasa-arvosta ja naiset ei oo enään naisia vaan hallitsee elämää ja kävelee miehen yli.
        Totta on myös se että ihmiset eroavat helposti nykyään, mutta missä on se lupaus kun astut avioliittoon niin sanomme sekä" myötä että vastoin"? ja kun nainen uupuu ja pyytää mieheltä apua ja auttamista henkiselle asialle ja toinen vain porskuttaa eteenpäin ja sulkee korvat ja silmät asialta?
        Pitkän yrittämisen jälkeen nainen lähtee koska ei jaksa enään yrittää, parempi sitten olla yksin ja selviytyä jossa mies herääkin
        ja ihmettelee mikä nyt on ja pyytää jäämään eikä muka selviydy yksin ja syyllistää lisää naiselle pahaa oloa.
        Parin viikon päästä lähtemisestä mies pystyykin jo paremmin ja luo jo uuden parisuhteen ja kuittaa "se siitä", heittää 26 vuotta menemään eikä vieläkään halua selvittää missä syy. HEH onko tämä sitten niitä hyviä puolia miehessä?
        Tosiaan tässä vaiheessa saa alkaa laittaa paperille hyvät ja huonot puolet ja punnita kumpia on enemmän, näin me naiset toimimme koska me olemme naisia ja kait sitten miehet toimii noin, että siitä vaan.

Kyllä juuri isiten se ON, eli ne femakkonaiset juuri shoppailevat miehiä. jokin TV-ohjelma,? (en omista TV:tä) lisää vauhtianne, jokin "Seksiä cityssä" nimi?? Tärkein asia siinä kuuluu olevan kuinka monta miestä kaataa. Juuri tuolla seksi-shoppailulla naiset hallitsevat miehiä ja esineellistävät miehen. Sen tämäkin saitti osoittaa. Perin harvassa tapauksessa mistään kirjoituksesta tihkuu, että mukana olisi TUNNETTA...

• miehen tuoteseloste
        Miehiäkö shoppailemassa? kirjoitti:

Mites tuo viestisi alussa kuuluttama myötä ja vastoinkäymisissä -jos jo samassa viestissä kerrot että me naiset tosiaan laitamme "paperille" miehestä hyvät ja huonot puolet ja sitten punnitsemme...

Yleensähän noin tehdään juuri shoppailtaessa.
        Jos ihminen ostaa esim auton niin se punnitsee auton hyviä ja huonoja puolia - ja sitten miettii antaako auton jäädä kiertoon vai onko siitä tarpeeksi hyötyä itselle ..ja sitten jos kaupanteko hetkellä hinta/laatu on ok itselle niin kun auto vanhenee tai löytyy parempi, tehokkaampi tuote tilalle... Sen voi silti helposti hylätä ja laittaa kiertoon...

Näin juuri suomen nykynainen toimii miesten kanssa maailman feministisimmässä maassa -ihan kaikkien tilastofaktojenkin valossa.

• femakko10

Tuon järkeilyn mukaan naisten pitäisi elättää itsensä ja lapsensa ihan itse, ilman miestä! Harrastaa seksiä ilman sitoumuksia ja antaa myös mustalle miehelle, muuten on rasisti!!

• shoppailua
        miehen tuoteseloste kirjoitti:

Mites tuo viestisi alussa kuuluttama myötä ja vastoinkäymisissä -jos jo samassa viestissä kerrot että me naiset tosiaan laitamme "paperille" miehestä hyvät ja huonot puolet ja sitten punnitsemme...

Yleensähän noin tehdään juuri shoppailtaessa.
        Jos ihminen ostaa esim auton niin se punnitsee auton hyviä ja huonoja puolia - ja sitten miettii antaako auton jäädä kiertoon vai onko siitä tarpeeksi hyötyä itselle ..ja sitten jos kaupanteko hetkellä hinta/laatu on ok itselle niin kun auto vanhenee tai löytyy parempi, tehokkaampi tuote tilalle... Sen voi silti helposti hylätä ja laittaa kiertoon...

Näin juuri suomen nykynainen toimii miesten kanssa maailman feministisimmässä maassa -ihan kaikkien tilastofaktojenkin valossa.

parisuhteen loppuessa, luulempa että osa miehistäkin sen tekee, se ei ole shoppailua vaan selvitymistä
        parisuhteen kariutumisesta jos esim toinen osapuoli ei ole valmis antaa mitään vastausta.

• tasa-arvoa vaaditaan

Varmaan tilastot ovat oikeita, mutta syyt eroihin eivät ole ainoastaan naisissa. Eiköhän syitä löydy aina molemmissa osapuolissa. Nykyään kun on niin helppo vaihtaa kumppania, kun kyllästyttää. Se on ajan trendi, niin sanoakseni. Tämän päivän naiset vaativat miehiltään enemmän kuin aiemmin. Kotihommiin pitää osallistua, lapset pitää hoitaa yhdessä jne. Ei ole oikein, että nainen tekee kaiken kotona ilman miehen tukea niinkuin ennen vanhaan tapahtui.

Jos mies ei ole kykenevä ottamaan vastuuta perheestään ja osallistumaan kaikkeen, niin nainen ei jaksa yksin kantaa tätä kaikkea ja päättää jatkaa mieluummin yksin kuin, että huolehtisi miehestä. Tiedän tapauksia, jossa mies on sellainen nyhjäke, että nainen ei jaksa enää vetää toista aikuista lasta perässään ja ajattelee elämän olevan helpompaa ilman.

Mutta tosta shoppailusta haluan sanoa, että eiköhän se ole niinkuin enemmän miesten hommia kuin naisten. Miehet hakevat ulkomaalaisia naisia postimyyntikuvastosta tai suoraan paikan päältä. Kyllä se mun mielestä on enemmänkin shoppailua ja tavaran vertailua. Ehkä sieltä sitten haetaan sellainen nainen, joka sopii heidän ajatusmaailmaansa perheestä ja niistä hommista joita kotona tehdään. Eli mennään mielellään ajassa taaksepäin enemmän siihen perinteiseen tyyliin, että naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä.

• ...

...kun ne kaikesta katkerat itkuvirren vääntäjät valtaavat tämänkin positiivisuuteen tähtäävän ketjut.

Nämä netti-itkunaiset (olivat sitten fyysisesti naisia tai miehiä) haluavat taas omaksi ilokseen pilata kaikkien muiden päivän ja kääntää valoisat asiat synkiksi.

Kait jokainen on puolisonsa kanssa joistain POSITIIVISISTA syistä. Jos kerran ongelmaksi koetaan, että naiset eivät koskaan kehu miehiään, niin outoa on, että sitten kun haluaakin, niin ei saisi...

Kyllä minäkin olen vaimoni kanssa siksi että hänellä on hyviä ominaisuuksia.

Tosin, eipä tarvi ihmetellä, miksi sinä et ole kelvannut "työkoneeksi tai näyttelyesineeksi" kenellekään...

• Xarimax

Minulla oli vaimo, joka kävi 5 vuotta salaa toisen miehen luona. Siis petti. Tuli juhlista aikoinaan ja sen jälkeen muuttui kovaksi kuin kivi. Ei halannut, ei suudellut ei puhunut enää mistään minulle. Odotti vaan kun lapset kasvaa ja sitten kun tilanne sallii niin pötkii pakoon.
      Nyt asuu maatilan omistajan kanssa ja sukunsa on tyytyväinen kun löysi maalaisukon itselleen. Tällaista tapahtuu K-Suomessa. Missä kulkee moraalin rajat? Ei ennen erottu. MIkä nykynaisia vaivaa? Jos ei ollut riitoja avioliitossa niin oliko se vaan se vieras munantarve ainoa syy. Seksikin sujui hyvin siihen saakka kun tämä vieras mies tuli sotkemaan avioliiton.

• ex-rva

Alkuperäinen kysymys kuului "Mitä hyviä puolia te löydätte omassa miehissän? Ei huonoja puolia kiitos, vaikka niitä kaikista löytyykin."

Vastauksesi tiedätkin. Vertailepa nyt kysymystä ja vastaustasi keskenään. Vastasitko kysymykseen?

Ehkä se vaimo tällaisen kommunikaatiovajeen vuoksi otti toisen, jolla pysyi oikeat palikat oikeissa kupeissa!

... ja vastaus aloittajan kysymykseen:

Exäni oli todella hyvä tiskaamaan. Suhteemme päätyttyä jouduin ostamaan astianpesukoneen. Sekin pitää täyttää ja tyhjentää aika ajoin eli ihan miehen veroinen on.

• ----------------
        ex-rva kirjoitti:

Alkuperäinen kysymys kuului "Mitä hyviä puolia te löydätte omassa miehissän? Ei huonoja puolia kiitos, vaikka niitä kaikista löytyykin."

Vastauksesi tiedätkin. Vertailepa nyt kysymystä ja vastaustasi keskenään. Vastasitko kysymykseen?

Ehkä se vaimo tällaisen kommunikaatiovajeen vuoksi otti toisen, jolla pysyi oikeat palikat oikeissa kupeissa!

... ja vastaus aloittajan kysymykseen:

Exäni oli todella hyvä tiskaamaan. Suhteemme päätyttyä jouduin ostamaan astianpesukoneen. Sekin pitää täyttää ja tyhjentää aika ajoin eli ihan miehen veroinen on.

Lapsille hyvä isä, mutta mulle ei...erottiin,,,,
        nyt tajuaa, mitä menetti....ei auttanut koskaan edes missään käskemättä/pyytämättä...

• femakoidentyönorjat

Ei ominaisuuksissasi täydy väkisin olla mitään suoranaista puutetta mutta hän vain löysi tyypilliseen suomen nykynaisen tapaan itselleen mielestään hyödyllisemmän työkoneen ja näyttelyesineen sukulaisilleeen.

Hän hylkäsi sinut ja laittoi kiertoon kuten yhä useammin suomen nainen tekee koska uudessa laitteessa oli enemmän hyötyä antava tuoteselostus.
        Eli tuoteselostuksella tarkoitan siis tällaista miten esim tämä aloittajakin esittelee markkinoilta löytämänsä tuotteen ominaisuuksia tai miten vaikka suomi24 deitissä meidät miehet esitellään ominaisuuksinemme -tuloista lähtien.

Tällaista on suomen nykymiehen/nykynaisten tuotteen ja työkoneen elämä maailman feministisimmässä kulttuurissa. Kulttuurissa jossa siis on mm maailman eniten yhden ihmisen talouksia ja jossa silti samalla nämä alistetut miehet tekevät verotuksen muodossa maailman kovimman potin valtiolle josta tutkitusti kuluttavat itse vain murto-osan. Naiset kuluttavat tätäkin kautta työkoneiden tekemän tuloksen ja jo siksikin on tärkeää millaiset ominaisuudet koneessa on.

Ps. Mutta jatketaan taistelua eteenpäin -jollei muuten niin tulevien poikalasten takia.

T:mies vailla tasa-arvoa

• WC pytyn kansi
        femakoidentyönorjat kirjoitti:

Ei ominaisuuksissasi täydy väkisin olla mitään suoranaista puutetta mutta hän vain löysi tyypilliseen suomen nykynaisen tapaan itselleen mielestään hyödyllisemmän työkoneen ja näyttelyesineen sukulaisilleeen.

Hän hylkäsi sinut ja laittoi kiertoon kuten yhä useammin suomen nainen tekee koska uudessa laitteessa oli enemmän hyötyä antava tuoteselostus.
        Eli tuoteselostuksella tarkoitan siis tällaista miten esim tämä aloittajakin esittelee markkinoilta löytämänsä tuotteen ominaisuuksia tai miten vaikka suomi24 deitissä meidät miehet esitellään ominaisuuksinemme -tuloista lähtien.

Tällaista on suomen nykymiehen/nykynaisten tuotteen ja työkoneen elämä maailman feministisimmässä kulttuurissa. Kulttuurissa jossa siis on mm maailman eniten yhden ihmisen talouksia ja jossa silti samalla nämä alistetut miehet tekevät verotuksen muodossa maailman kovimman potin valtiolle josta tutkitusti kuluttavat itse vain murto-osan. Naiset kuluttavat tätäkin kautta työkoneiden tekemän tuloksen ja jo siksikin on tärkeää millaiset ominaisuudet koneessa on.

Ps. Mutta jatketaan taistelua eteenpäin -jollei muuten niin tulevien poikalasten takia.

Aika monessa liitossa WC-pytyn kansi aiheuttaa päänvaivaa muodossa "alhaalla" vai "ylhäällä".

Olemme ratkaisseet ongelman siten, että mieheni laskee istuinrenkaan paikalleen aina käytyään WC:ssä ja minä vastavuoroisesti nostan istuinosan ylös oman käyntini jälkeen. Ongelmana edelleen se, että minä käyn tarpeilla useammin kuin mieheni ja joudun siten laskemaan itse nostamaani pytynkantta jatkuvasti alas. Joskus se harmittaa, mutta miten tämän jutun muutoinkaan saisi menemään tasan. Rakkoni ei ole niin pidätyskykyinen, että voisin odottaa ja käydä aina vasta mieheni jälkeen.

Ei tämäkään tasa-arvoista ole!

• femakko10
        femakoidentyönorjat kirjoitti:

Siihen vanhaan hyvään aikaan kun isä lampun osti, kun vain miehellä oli tuloja ja kun vain mies "tuhlasi" oli kaikki hyvin!! Täällä Suomessa kaikkinainen aineellinen hyvinvointi on lisääntynyt ja aineeton pahoinvointi samassa suhteessa, ne korreloi toisiaan ihan yksi yhteen! Ja näin tapahtuu vaikka naisia ei olisi olemassa, ei sitten niin ensimmäistäkään!

Miesten on nyt kertakaikkiaan lakattava ikävöimästä iso-äidin aikuista elämää missään muodossa! Aika mennyt ei koskaan enää palaa! Jos haluaa viettää nostalgisen hetken: matkustaa Pietariin, ottaa suomalaisen miehen tasa.arvojuomaa Votkaa, jututtaa Galinaa ja sanoo: kak krasniva!! Velat tuntuvat saatavilta ja maailma todella mukavalta paikalta elää!! Venäjällä on myös sanonta: ei ole rumia naisia on vain liian vähän Votkaa, ihmejuomaa joka tekee suomalaisesta miehestä ei vain tasa-arvoisen vaan maailmanmiehen jolle kaikki on mahdollista, käynti kuussakin on vain järjestelykysymys!

Jos suomalainen femakko, niin kuin meitä kauniisti nimitetään on niin helvetin mahdoton, kelvoton edes suomen kansalaisena niin miksi helvetissä sille asialle ei tehdä mitään?? Miehiä on kuitenkin päätävillä paikoilla tämän päivän Suomessa: pääministeri on mies, valtiovarainminiseri on mies ja niin edelleen!! Kuinka paljon verovaroista oikeasti menee naisille tai kuinka paljon enemmän naiset tuhlaa?? Armeija, maanpuolustus on aika suuri menoerä, tiet, rautatiet, terveudenhuolto, koulut, jukishallinto, oikeuslaitos, maan korkein johto: eduskunta diblomaatit, maan edustus maksaa!

Ole niin ystävällinen ja kerro kuinka paljon naiset tuhlaavat sinun verovarojasi ja mihin?? Mitä näille femakko-tuhlareille pitäisi tehdä??

Lopuksi, tämä femakko ilahtui keskusteluaiheesta: m i t ä h y v i ä p u o l i a p u o l i s o s s a s i o n? Kerrankin positiivista ajatusten vaihtoa, positiivisia, hyviä asioita! Niin eikös siitkin joku herra käännä sen karvaisen puolen päälle päin!! Hyvää päivän jatkoa vaan sinullekkin!!

• hei me shoppaillaan
        femakko10 kirjoitti:

Siihen vanhaan hyvään aikaan kun isä lampun osti, kun vain miehellä oli tuloja ja kun vain mies "tuhlasi" oli kaikki hyvin!! Täällä Suomessa kaikkinainen aineellinen hyvinvointi on lisääntynyt ja aineeton pahoinvointi samassa suhteessa, ne korreloi toisiaan ihan yksi yhteen! Ja näin tapahtuu vaikka naisia ei olisi olemassa, ei sitten niin ensimmäistäkään!

Miesten on nyt kertakaikkiaan lakattava ikävöimästä iso-äidin aikuista elämää missään muodossa! Aika mennyt ei koskaan enää palaa! Jos haluaa viettää nostalgisen hetken: matkustaa Pietariin, ottaa suomalaisen miehen tasa.arvojuomaa Votkaa, jututtaa Galinaa ja sanoo: kak krasniva!! Velat tuntuvat saatavilta ja maailma todella mukavalta paikalta elää!! Venäjällä on myös sanonta: ei ole rumia naisia on vain liian vähän Votkaa, ihmejuomaa joka tekee suomalaisesta miehestä ei vain tasa-arvoisen vaan maailmanmiehen jolle kaikki on mahdollista, käynti kuussakin on vain järjestelykysymys!

Jos suomalainen femakko, niin kuin meitä kauniisti nimitetään on niin helvetin mahdoton, kelvoton edes suomen kansalaisena niin miksi helvetissä sille asialle ei tehdä mitään?? Miehiä on kuitenkin päätävillä paikoilla tämän päivän Suomessa: pääministeri on mies, valtiovarainminiseri on mies ja niin edelleen!! Kuinka paljon verovaroista oikeasti menee naisille tai kuinka paljon enemmän naiset tuhlaa?? Armeija, maanpuolustus on aika suuri menoerä, tiet, rautatiet, terveudenhuolto, koulut, jukishallinto, oikeuslaitos, maan korkein johto: eduskunta diblomaatit, maan edustus maksaa!

Ole niin ystävällinen ja kerro kuinka paljon naiset tuhlaavat sinun verovarojasi ja mihin?? Mitä näille femakko-tuhlareille pitäisi tehdä??

Lopuksi, tämä femakko ilahtui keskusteluaiheesta: m i t ä h y v i ä p u o l i a p u o l i s o s s a s i o n? Kerrankin positiivista ajatusten vaihtoa, positiivisia, hyviä asioita! Niin eikös siitkin joku herra käännä sen karvaisen puolen päälle päin!! Hyvää päivän jatkoa vaan sinullekkin!!

Menee asteen sivuun aloituksesta mutta tähän on nyt ihan pakko vastata, eli huutelit epäilevästi että miten paljon verorahoista oikeasti muka menee naisille enemmän ?

Jo tällä hetkellä tilanne on tämä:

*Miehet kuluttavat tekemästään työn verotuloista 65% ja naiset 135%. Näin ollen voisi rehellisesti sanoa että miehen euro on 50 centtiä ja naisen 100 centtiä.

*Tilanne kuitenkin vääristyy koko ajan enemmän sillä nykynaiset eivät ole synnyttäneet lapsia maksamaan feministivaltiotaan ja vanhenemme kansana länsimaiden nopeiten. Syntyy eläkepommi, yhä pienempi määrä miehiä tuottavissa töissä maksaa yhä suuremman määrän naisia eläkkeellä, opiskelemassa, sinkkuilemassa ynm.

*Ja tuo "miehen euro on 50 centtiä" fakta on pelkän työnverotuottojen kautta.
        Päälle tulee vielä esim maailman kovin auto/tieliikenteen ryöstöverotus jossa 20% katettaisiin kaikki kulut -muu on pakotettua tulonsiirtoa femakoille.
        Ajoimmehan me suomen miehet eräissä tilastoissa länsimaiden vanhimmilla autoilla, vanhemmilla kuin maat joissa BKT ynm ovat vain puolet suomesta. Entä bensa tai maailman kallein alkoholi? Maailman kovimmat elatusmaksutkin jne

*Ja päälle tietysti tässä erojen kultamaassa ja miesten verotuksen kultamaassa meillä on koko länsimaiden viimeisenä tässä laajuudessa vain toisen sukupuolen "palkaton pakkotyö" eli sivari/asepalvelus.

Eli kyllä kannattaa shoppailla aika tarkkaan ja tutkia siskojen kanssa työkoneiden ominaisuuksia...yhä harvempi mies kun enää kestää tätä feministivaltion rääkkiä ominaisuuksiltaan riittävänä edes eläkkeelle saakka.Sen kertoo sekin että feministien työnorjien elämä lopahtaa pian jo 10v vähemmän aikaa keskiverrosti nauttineena valtion maksamaa eläkelomaa jne

• femakko10
        hei me shoppaillaan kirjoitti:

Menee asteen sivuun aloituksesta mutta tähän on nyt ihan pakko vastata, eli huutelit epäilevästi että miten paljon verorahoista oikeasti muka menee naisille enemmän ?

Jo tällä hetkellä tilanne on tämä:

*Miehet kuluttavat tekemästään työn verotuloista 65% ja naiset 135%. Näin ollen voisi rehellisesti sanoa että miehen euro on 50 centtiä ja naisen 100 centtiä.

*Tilanne kuitenkin vääristyy koko ajan enemmän sillä nykynaiset eivät ole synnyttäneet lapsia maksamaan feministivaltiotaan ja vanhenemme kansana länsimaiden nopeiten. Syntyy eläkepommi, yhä pienempi määrä miehiä tuottavissa töissä maksaa yhä suuremman määrän naisia eläkkeellä, opiskelemassa, sinkkuilemassa ynm.

*Ja tuo "miehen euro on 50 centtiä" fakta on pelkän työnverotuottojen kautta.
        Päälle tulee vielä esim maailman kovin auto/tieliikenteen ryöstöverotus jossa 20% katettaisiin kaikki kulut -muu on pakotettua tulonsiirtoa femakoille.
        Ajoimmehan me suomen miehet eräissä tilastoissa länsimaiden vanhimmilla autoilla, vanhemmilla kuin maat joissa BKT ynm ovat vain puolet suomesta. Entä bensa tai maailman kallein alkoholi? Maailman kovimmat elatusmaksutkin jne

*Ja päälle tietysti tässä erojen kultamaassa ja miesten verotuksen kultamaassa meillä on koko länsimaiden viimeisenä tässä laajuudessa vain toisen sukupuolen "palkaton pakkotyö" eli sivari/asepalvelus.

Eli kyllä kannattaa shoppailla aika tarkkaan ja tutkia siskojen kanssa työkoneiden ominaisuuksia...yhä harvempi mies kun enää kestää tätä feministivaltion rääkkiä ominaisuuksiltaan riittävänä edes eläkkeelle saakka.Sen kertoo sekin että feministien työnorjien elämä lopahtaa pian jo 10v vähemmän aikaa keskiverrosti nauttineena valtion maksamaa eläkelomaa jne

Aloitappa ihan uusi femakko- keskustelu, lupaan vastata. Aika mielenkiintoinen tuo väitteesi ja muutenkin armeijaan voivat naisetkin, anteeksi femakoktkin nykyisin hakeutua. Femakoita on tietääkseni rauhanturvajoukoissakin. Aika metkaa, olen naisena ollut naisten pienipalkkaisissa töissä, koskaan en ole ansainnut 80% mieheni tuloista. Kuitenkaan missään kaupassa, ei auto-, leipä-, vaatekaupassa ole naisten hintoja missään, vuokra on täsmälleen sama oli vuokraajana mies tai nainen. Pankkilainojen korot ovat samat, autoilu maksaa naiselle saman kuin miehelle, bensiini on molemmille sukupuolile samanhintaista. Olen synnyttänyt tähän maahan kolme poikaa ja jokainen heistä on osansa tästä hyvinvointivaltiosta saanut. Vanhin yrittäjänä hulluina vuosina joutui konkurssiin, huom. meidän velaton asuntomme meni takausveloista. Keskimmäinen erosi, on ollut osamaksuisä, enkä ole pojan-poikaani sen koommin nähnyt. Nuorimmainen on joutunut hoitamaan vanhoja sairaita vanhempiaan. Jos miehet eivät helpolla, elävänä elämästä selviä, tiedätkö mitä? Eivät naisetkaan, ei elämästä seviä hengissä....

• työkone uusilla ominaisuusilla
        femakko10 kirjoitti:

Aloitappa ihan uusi femakko- keskustelu, lupaan vastata. Aika mielenkiintoinen tuo väitteesi ja muutenkin armeijaan voivat naisetkin, anteeksi femakoktkin nykyisin hakeutua. Femakoita on tietääkseni rauhanturvajoukoissakin. Aika metkaa, olen naisena ollut naisten pienipalkkaisissa töissä, koskaan en ole ansainnut 80% mieheni tuloista. Kuitenkaan missään kaupassa, ei auto-, leipä-, vaatekaupassa ole naisten hintoja missään, vuokra on täsmälleen sama oli vuokraajana mies tai nainen. Pankkilainojen korot ovat samat, autoilu maksaa naiselle saman kuin miehelle, bensiini on molemmille sukupuolile samanhintaista. Olen synnyttänyt tähän maahan kolme poikaa ja jokainen heistä on osansa tästä hyvinvointivaltiosta saanut. Vanhin yrittäjänä hulluina vuosina joutui konkurssiin, huom. meidän velaton asuntomme meni takausveloista. Keskimmäinen erosi, on ollut osamaksuisä, enkä ole pojan-poikaani sen koommin nähnyt. Nuorimmainen on joutunut hoitamaan vanhoja sairaita vanhempiaan. Jos miehet eivät helpolla, elävänä elämästä selviä, tiedätkö mitä? Eivät naisetkaan, ei elämästä seviä hengissä....

Ei ne ole väitteitä. Ne ovat faktoja. Meidän feministivaltion työkoneiden ominaisuuksiin kun kuuluu tutkitusti, että me feministien työnorjat valehtelemme vähemmän kuin te shoppailijat.

Asiat voit tarkistaa vaikkapa kirjasta:
        Mies vailla tasa-arvoa.
        Kirjoittajana on lähes 30 eri suomalaista professoria, tutkijaa ynm.

Siinä on muuten valtion puolueettomien tutkijoiden tekemät tutkimukset ynm. Naisen euro on 96 centtiä ja tässäkään vertailussa ei ole mukana vielä urakkatahteja ynm. Hekin kertovatkin että muu on valetta esim 80c ja feministipropagandaa.

Verotus ja sen kulutus kun otetaan huomioon on naisen euro 100 ja miehen eli feministien työnorjan 50 centtiä jo nyt.

Mitä tulee suomen ainoaan palkattomaan pakkotyöhön vain toiselle sukupuolelle niin se tosiaan rikkoo kaikkia mahdollisia tasa-arvolakeja ja työehtosopimuskohtia mitä suomessa vain löytyy.
        Vain toinen sukupuoli suomessa esineellistetäänkin palkattomaksi työobjektiksi joka joutuu vielä tarpeen vaatiessa kuolemaan/tappamaan palkatta täysin muuttuneen, monikulttuurisen feministi sinkku maan edestä.

Tästä syystä asia ollaan muutettukin jo tuhannen miljoonan ihmisen alueella, kaikissa urbaaneissa länsimaissa ja esim myös vaikkapa jo venäjälläkin jossa vain 10% ikäluokasta menee asepalveluksen.

Tarkista loput faktat vaikka city.fi "feministipäällikkö Moilasen päiväkäsky" jutun keskusteluista. Turha sitä tänne on kopsata tämän enempää enää aloituksesta sivuun.

T:FEMINISTIEN TYÖKONE JOSSA ON LIEVÄ UUDENLAINEN OHJELMISTOPÄIVITYS JOKA KYSEENALAISTAA TYÖNORJANA OLON ; )

• femakko10
        työkone uusilla ominaisuusilla kirjoitti:

Ei ne ole väitteitä. Ne ovat faktoja. Meidän feministivaltion työkoneiden ominaisuuksiin kun kuuluu tutkitusti, että me feministien työnorjat valehtelemme vähemmän kuin te shoppailijat.

Asiat voit tarkistaa vaikkapa kirjasta:
        Mies vailla tasa-arvoa.
        Kirjoittajana on lähes 30 eri suomalaista professoria, tutkijaa ynm.

Siinä on muuten valtion puolueettomien tutkijoiden tekemät tutkimukset ynm. Naisen euro on 96 centtiä ja tässäkään vertailussa ei ole mukana vielä urakkatahteja ynm. Hekin kertovatkin että muu on valetta esim 80c ja feministipropagandaa.

Verotus ja sen kulutus kun otetaan huomioon on naisen euro 100 ja miehen eli feministien työnorjan 50 centtiä jo nyt.

Mitä tulee suomen ainoaan palkattomaan pakkotyöhön vain toiselle sukupuolelle niin se tosiaan rikkoo kaikkia mahdollisia tasa-arvolakeja ja työehtosopimuskohtia mitä suomessa vain löytyy.
        Vain toinen sukupuoli suomessa esineellistetäänkin palkattomaksi työobjektiksi joka joutuu vielä tarpeen vaatiessa kuolemaan/tappamaan palkatta täysin muuttuneen, monikulttuurisen feministi sinkku maan edestä.

Tästä syystä asia ollaan muutettukin jo tuhannen miljoonan ihmisen alueella, kaikissa urbaaneissa länsimaissa ja esim myös vaikkapa jo venäjälläkin jossa vain 10% ikäluokasta menee asepalveluksen.

Tarkista loput faktat vaikka city.fi "feministipäällikkö Moilasen päiväkäsky" jutun keskusteluista. Turha sitä tänne on kopsata tämän enempää enää aloituksesta sivuun.

T:FEMINISTIEN TYÖKONE JOSSA ON LIEVÄ UUDENLAINEN OHJELMISTOPÄIVITYS JOKA KYSEENALAISTAA TYÖNORJANA OLON ; )

Elämästä ei selviä hengissä oli päivitykset, tutkimukset mitä hyvänsä!! En asettanut tietojasi ajatuksiasi mitenkään kyseenalaisiksi, pyysin ja pyydän ihan kaikessa ystävyydessä: avataan uusi keskustelupalsta tästä aiheesta, tutkimuksista ja miehen epätasa-arvosta! Ei kai ne asiat paremmiksi ihan itsestään muutu! Sellainen femakkofiilis minulla on! Entä sinulla?

• tunne..
        femakko10 kirjoitti:

kylmää reppanaa joka ei näe omaa nenäänsä pidemmälle...säälin naista joka joutuu elämään kanssasi...joskin tuskinpa edes saat ketään...olet nnin surkea kuvotus ihmisenä...

• Reftungeli_57
        ---------------- kirjoitti:

Lapsille hyvä isä, mutta mulle ei...erottiin,,,,
        nyt tajuaa, mitä menetti....ei auttanut koskaan edes missään käskemättä/pyytämättä...

Mitä sitten menetin? Lapseni ovat minulle edelleen tärkeimmät ja rakkaimmat.

• kannesta
        WC pytyn kansi kirjoitti:

Aika monessa liitossa WC-pytyn kansi aiheuttaa päänvaivaa muodossa "alhaalla" vai "ylhäällä".

Olemme ratkaisseet ongelman siten, että mieheni laskee istuinrenkaan paikalleen aina käytyään WC:ssä ja minä vastavuoroisesti nostan istuinosan ylös oman käyntini jälkeen. Ongelmana edelleen se, että minä käyn tarpeilla useammin kuin mieheni ja joudun siten laskemaan itse nostamaani pytynkantta jatkuvasti alas. Joskus se harmittaa, mutta miten tämän jutun muutoinkaan saisi menemään tasan. Rakkoni ei ole niin pidätyskykyinen, että voisin odottaa ja käydä aina vasta mieheni jälkeen.

Ei tämäkään tasa-arvoista ole!

on turha tehdä numeroa. Meillä asia on ratkaistu ajatuksella, että on ikävää, jos jossain on vesiastia avonaisena. Kumpikin laskee kannen alas toimitustensa jälkeen. Ei jää rinki ylös eikä alas, eikä tarvitse turhasta riidellä.

• Onnellinen vaimo&äiti

meillä on samanlainen huumorintaju, luottamus, hyvä isä, vaikka välillä oltaisiin hiljaa ei ole vaivautunutta tunnelmaa, hyvä hieromaan mun jalkoja,
      seksikin sujuu hyvin, hyvä kokki, tekniikka nero,
      ei puhu muista pahaa selän takana

• HyllyTetty

Alussa ystävällinen ja kohtelias. Lopussa velat maksamatta,kieroilija,uhkailija,vei siis puhumalla rahojani,annoin lainaksi, puhui paskaa, ei välittänyt minusta centin vertaa, ei edes soita enää ja muuta pientä. Kuula kalloon. Minä sentään hoidin häntä tunteella ja tosiaan rakastin.

• ettei..

täällä monellakaan miehellä ole mitään lakikirjan pituista vaatimuslistaa vaimon osalle.Onko kaikilla pelkkiä täydellisyyksiä kaverina vai onko näin ,että tyydytty ottamaan ,mitä nyt sattuu saamaan.Ei noitten listojen kanssa mitään elämänkumppania etsitä vaan jotain ihan muuta.
        Ainakin se on unohdettu kokonaan miksi yleensä ihmiset toisistaan pitävät ja yhdessä viihtyvät

• fesfse

uuuyh,.. mulla herkkä puoli....
      Vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!
      KASVAKAA AIKUISIKSI!!!

Aikuiset ihmiset.... VHÄÄÄ!!! mulla tunteet... WHÖÄÄÄÄÄ!

• dfjölkdföa

yhyyyy ... mä en kestä tätä tunneköyhyyttä...
        PRKLeen skeidaa!!!!!!!!
        MIEHET ON IKUISIA LAPSIA!!!

Ikuiset lapset .... BYÄÄÄH!!!! mä oon tunneköyhä...
        BYÄÄÄÄH!

• diipadaapadei

Minun mieheni:
      -ei pelkää halata tai pussata minua julkisellakaan paikalla
      -pystyy oma-aloitteisesti tekemään ruokaa, siivoamaan yms.
      -on sosiaalinen
      -tulee toimeen sukulaisteni kanssa, etenkin niiden pienempien
      -seksi on taivaallista
      -osaa antaa minulle myös omaa tilaa
      -auttaa, jos pyydän
      -osaa yllättää minut monin eri tavoin

• antaa

tassua ja kieriä?Onko sisäsiisti vai tekeekö nurkkiin?Tuoko tohvelit keinutuolin viereen eikä nuuski vieraita naaraita?Tulee vaan jotenkin mieleen noista vastauksista.Huom!Tämä ei ole kenellekään henk.kohtaisesti

• No spouse

No comments

• not a wife

lots of commets

• Lontoon_trendit
        not a wife kirjoitti:

lots of commets

He hee :)

Oman engelsmannin kanssa kommunikaatio pelaa.

• Lontoon_trendit kirjoitti:

He hee :)

Oman engelsmannin kanssa kommunikaatio pelaa.

spiik inklishsh..? vaiko elekieltä..? Rakastelun kieli on globaali...

• ölölölölöl

mieheni :
      - antaa minulle tarvittaessa tilaa
      - kunnioittaa ja arvostaa minua sellaisena kuin olen
      - huolehtii läheisistään 100%
      - mainio kokki
      - tukee läheisiään ja minua
      - puhuu aiheesta mistä tahansa kanssani
      - hemmottelee hittovie minut piloille - tai jo onkin

• sen huomaa

et sulla ei ihan kaikki enää pelitä :)

• M-76///

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.”

• Esan vaimoke

-siivoaa kotona joskus
      -hoitaa laskut
      -ei juo
      -ei polta
      -haluaa aina minut mukaansa kun lähtee kyläilemään tai haluaa matkustaa jonnekin.
      -hän on rauhallinen
      -mukautuvainen
      -kiltti
      -rakastavainen ja ottaa huomioon

• Tonda

Koska minä olen vasta nuori, enkä pääse vielä kihloihin, sun muihin, jakelen tietoa poikaystävästäni, enkä siis miehestäni. x_x (Kyl hätä keinon keksii)

- Puolustaa minua.
      - On h-tajuinen.
      - Pitää minuun yhteyttä, jos se on mahdollista.
      - Lähettää tekstarilla aina jotain suloista. :-D
      - Kehuu minua.
      - Jos tarvitsen jtn. hän tekee sen. (Kerrankin olin poikaystäväni kanssa, sekä kamuni ja hänen poikaystävänsä kanssa, kamun kanssa olimme "Jos täs olis penkki olis parempi katella teiän keulimistakin" jne. Ja pian poikaystävämme menivät puistosta hakemaan penkin, sanoen: "Kyl muijil pitää penkki saada!" asd. :d

• MIRKKU OULU

osaa laittaa hyvää ruokaa ja osaa pitää asunnon siistissä kunnossa osaa pestä pyykkiä ostaa puolisolle ruokaa jos tällä ei rahaa tykkää samoista asiosta on yhteistä mistä tykkää kumpikin lainaa rahaa kumpikin toiselle huolehtii koirasta jos jomalla kummalla on sellainen.ja kaiken puolin muutenkin mukava

• on takapuoli. Lisäksi hän on nuori, kaunis, kielitaitoinen, älykäs, hyvä äiti, ateisti, kielitaitoinen, etc. Ai niin, hän on todella kielitaitoinen, melkein unohdin mainita.

• kielitaitoinen

onko peräti kaksikielinen??

• kielitaitoinen kirjoitti:

onko peräti kaksikielinen??

Kyllä perää löytyy... Siis hyvät perät(i). Ja mikä kielenkäyttötaito!

• kielitaitoinen
        J-P.Sartre kirjoitti:

Kyllä perää löytyy... Siis hyvät perät(i). Ja mikä kielenkäyttötaito!

Kumman kielen??

• kielitaitoinen kirjoitti:

Kumman kielen??

kotimaisten. Och samma på svenska.

• maimaimai

Suomalaisella naisella on kauhea tapa haukkua miestään, ystävilleen, jopa täysin julkisesti ja pahimmillaan jopa miehen kuullen. Tyyliin: "Meidän Pena se ei saa edes sukkia jalkaan" "Meidän Erkki ei koskaan tiskaa" "Meidän Jake vaan katsoo formuloita eikä ole koskaan romanttinen". Turha sanoa, että rakkaudesta se hevonenkin potkii tms, tuollainen haukkuminen kuulostaa kauhealta!

Nyt viestin aloittaja haluaa tehdä asian toisinpäin (niin kuin sen pitäisi mennäkin!!) ja kehua miestään. Ja täällä syntyy hulabaloo, miten naiset pitävät miehiä kauppatavaroina tms. Surullista.

Minun mieheni on minun paras ystävä. Olen ylpeä hänestä niin kuin hänkin on ylpeä minusta. Mitään vikaa hänessä ei ole.

• adidas69

Meni 37 vuotta, kunnes aloin tapaamaan nykyistä kultaani. Ikinä ei oisi uskonut kaiken kokemani jälkeen, vielä menevän kihloihin. Niin siinä kävi kumminkin. Yritin kaikkeni, etten päästä tunteita valloilleen. Toisin kävi. Ikinä en ole saanut niin paljon turvallisuuden tunnetta kuin nyt! Ei tarvitse pelätä kädet suojana nyrkin iskuja! Aattelin et tää ei oo totta ja ei kestä kauan! Nyt vuoden jälkeen tuntuu kuin oisi vasta rakastunut! Muruni ei usko mua! Mut näin on ja kosin kultaani onneksi tuli myöntävä vastaus1

• neitokainen__-

- halaa, pussaa ja syleilee joka päivä
      - ei ole mustasukkainen
      - positiivinen
      - uskollinen, ei petä
      - lohduttaa aina jos olen surullinen
      - tukee päätöksissä
      - tukee, vaikka olisin tehnyt jotain väärin
      - ei vonkaa seksiä
      - hyvä rakastaja
      - tulee toimeen sukuni kanssa, vaikken itse edes tule välillä niin hyvin toimeen heidän kanssaan
      - fiksu (kirjaimellisesti, opiskelee yliopistossa matematiikkaa ja AO on korkeampi kuin kenelläkään tuntemallani)
      - tekee kotitöitä
      - hoitaa raha-asioita vastuuntuntoisemmin kuin minä
      - samat tulevaisuuden suunnitelmat kuin minulla (ei halua lapsia jne.)
      - kuuntelee
      - ei haasta riitaa turhaan
      - on tehnyt uhrauksia ollakseni kanssani
      - kehuu minua
      - kunnioittaa ja rakastaa minua
      - hyvännäköinen
      - valittaa vain aiheesta
      - avarakatseinen ja on avoin kaikelle uudelle
      - sosiaalinen
      - tulee toimeen ystävieni kanssa
      - ei käytä koskaan väkivaltaa
      - ei nimittele
      - ei arvostele
      - kiltti
      - hellä
      - hyvätapainen
      - haluaa oppia uutta (ruuan laitossa jne.)
      - hieroo pyydettäessä!

Tätä listaani lukiessa tulee sellainen olo, että minulla on yksinkertaisesti maailman paras mies.
      Valitettavasti huonoja puolia on kuitenkin lähes yhtä paljon, mutta en ole eronnut. Olen ajatellut vain näitä hyviä puolia ja yrittänyt katsoa negatiivisia piirteitä sormien läpi.

• kiva...

tietää mitä ne negatiiviset luonteenpiirteet ovat, kun tuntuu, että noissa positiivisissa oli jo kaikki mahdollinen.:)

• neitokainen__-
        kiva... kirjoitti:

tietää mitä ne negatiiviset luonteenpiirteet ovat, kun tuntuu, että noissa positiivisissa oli jo kaikki mahdollinen.:)

No, monet noista positiivisista asioista voi joskus mennä myös negatiivisenkin puolelle :/.

Esimerkiksi tuo mustasukkaisuus (tai siis sen olemattomuus). Mieheni ei hetkahda mistään, ei sitten ollenkaan. Minusta olisi ihan tervettä olla jollain tapaa edes hieman omistamishaluinen, mutta ei. Esim. joskus illalla kadulla eräs limainen nuori mies yritti suudella minua väkisin, muttei mieheni tehnyt asialle mitään, minun piti itse rimpuilla irti otteesta ja sanoa ei. Tämän tyylistä on tapahtunut paljon, esimerkiksi baareissa, mutta mieheni vain katselee sivusta, jos katselee ollenkaan.

Myös tuo positiivisuus menee joskus yltiöpositiivisuudeksi.
        Eikä miehelläni ole ollenkaan tunneälyä. Hän ei loukkaannu koskaan, ei suutu, ei ärsyynny, ei ole surullinen, ei mitään. Olen sitä ihmetellyt ääneen, mutta hän vain sanoo, että hän pyrkii elämään niin, ettei aamulla tarvitse miettiä, että minkälainen tästä päivästä tulee... Minusta se on aika tylsää ja jopa pelottavaa. Minä taas olen todella herkkä, ja ollessani iloinen, olen todella iloinen, kun taas surullisena olen todella surullinen. Minusta se on juuri elämää. Ei makeaa ilman suolaista.

Miehelläni ei ole myöskään minkäänlaista käsitykstä romantiikasta, olen jutellut asiasta hänen kanssaan. Hän ei edes osaa sanoa mikä on romanttista hänen mielestään. Eikä hän usein kehu ulkonäköäni, sillä se on hänen mielestään teennäistä, vaikka minä pitäisin siitä.

No joo, siinä tuollaisia pieniä asioita. Nimenomaan pieniä. En todellakaan jaksa luetella kaikkea, sillä tiedän, että minulta vaadittaisiin myös selityksiä, miksi jokin asia on muka negatiivista.

• vastata..

ja lukea tällaisia ainaisen valittamisen sijaan.:)

Minun mieheni:
      -halailee ja pussailee joka päivä
      -ottaa minut huomioon suunnitellessaan omia menoja
      -on älykäs
      -on komea ja pitkä
      -on kunnianhimoinen työelämässä, mutta laittaa kuitenkin perheen valinnoissaan edelle
      -seksi on loistavaa ja hän haluaa sitä kuta kuinkin yhtä usein kuin minä
      -käy usein kaupassa
      -siivoaa ja laittaa ruokaa kotona yhtä usein kuin minä
      -on hauska ja saa minut nauramaan
      -on kiltti eikä koskaan satuttaisi minua
      -ei juo liikaa tai usein
      -ei polta
      -kunnioittaa minua
      -hieroo minua lähes joka ilta
      -hoitaa lemmikkejämme yhtä paljon kuin minä, vaikkei alunperin edes halunnut niitä
      -on tukenut ja ymmärtänyt minua vaikeina aikoina

• ................,.............

- on ahkera ja käy töissä
        - silittää meidän vaatteet
        - tekee puolet kotitöistä
        - ymmärtää tiettyyn rajaan asti mun kiukunpuuskia
        - ei suostu olemaan ovimatto kenellekään
        - mukavan näköinen ja pitää huolta ulkonäöstään sopivasti
        - antelias
        - kohtelee mua usein kuin prinsessaa
        - hassuttelija
        - huumorintajuinen
        - helppo puhua
        - ystävä
        - turvallinen
        - tulee hyvin toimeen mun sukulaisten ja ystävien kanssa

Jos saa vähän laittaa huonoja puolia:
        - seksi on hieman tylsää, mukavaa ja tuntuu hyvälle mutta tylsää
        - pussaa ja halaa silloin kun teen itse aloitteen
        - huolimaton
        - on pettänyt minua kerran

• sallamariii-

oman mussukkani parhaat puolet:
      -halaa joka päivä
      -suukottelee joka päivä
      -huumorintajua löytyy
      -komea,sulonen,lutunen
      -kutsuu minua aina jollain ihanilla nimillä,esim. ''hanipupuseni''
      -harrastaa liikuntaa,joten jaksaa seksissä ja en ole koskaan kokenut niin suuria nautintoja kuin hänen kanssaan
      -rakastan hänen silmiään kun toinen repsuttaa vähän alempana kuin toinen
      -hyvä beba ja habaa on
      -pukeutuu hyvin
      -suunnittelee kovasti yhteistä tulevaisuutta
      -hänellä on kova vauvakuume

kai niitä hyviä puolia olis vielä lisää,mut nyt ei tuu mitään mieleen :)

• minnihiiri

Mun mies on Äijä ja Mies isolla M:llä, mut siitä löytyy onneksi monia muitakin puolia.

-on hyvä kokki ja laittaa ruokaa tosi usein
      -huolehtii lapsista, jotka siis eivät edes ole hänen omiaan vaan mun
      -tukee mua monin tavoin
      -puhuu ja pussaa sekä myös halaa päivittäin
      -joka päivä muistaa sanoa et rakastaa
      -korjaa,huoltaa,putsaa ja puunaa auton,mopon ja motarin
      -tykkää meitin riiviö-koirastakin
      -rakensi meille talon
      -on remonttireiskanakin hyvä
      -sosiaalinen
      -kiltti ja herkkäkin puoli häneltä löytyy
      -tykkää käydä tapahtumissa mun kanssa
      -joskus yllättääkin
      -antaa mun käydä ulkona myös kaverien kanssa
      -ei valita shoppailuista
      -tyytyväinen mun valintoihin esim. sisustuksen suhteen
      -seksi on mahtavaa
      -hänellä on myös omia kavereita joiden kanssa häröillä
      -näyttää hyvältä ja tuoksuu hyvälle
      -samanlaisia ajatuksia meillä on elämästä
      -tykätään monista samoista asioista ja telepatiakin toimii
      -tulee toimeen mun suvun kanssa ja omansa
      -pyytää anteeksi jos on ollut erimielisyyksiä (on sellanen "tuli ja leimaus"-tyyppi, joka voi suutahtaa, mut leppyy melkein heti).
      -ei ole väkivaltainen

siinäpä niitä jo tulikin, eli on aika täydellinen mies mulle. Jotain kertonee sekin tunnetilastani liitossamme, että joka kerta kun hän koskettaa minua, mielihyvän väreet kulkevat ihollani. 8 yhteistä vuotta on takana. Niin ja pari vuotta sitten mentiin myös naimisiin, hän teki sen koska tiesi sen olevan mulle tärkeää.

• MUIJA...

ON NIIN KAUAN ONNELLINEN KUN ON HYVÄT TULOT JA RAHAA PALJON!!!!!!!!!!!
        OOTAS KUN NE LOPPUIS NIIN JO ALKO MUUT KINNOSTAA!!
        ONNEKS KÄYN PANEMASSA MUITA AKKOJA AINA VÄLILLÄ..
        AKAT ON KÄÄRMEITÄ!!!!

• minnihiiri
        MUIJA... kirjoitti:

ON NIIN KAUAN ONNELLINEN KUN ON HYVÄT TULOT JA RAHAA PALJON!!!!!!!!!!!
        OOTAS KUN NE LOPPUIS NIIN JO ALKO MUUT KINNOSTAA!!
        ONNEKS KÄYN PANEMASSA MUITA AKKOJA AINA VÄLILLÄ..
        AKAT ON KÄÄRMEITÄ!!!!

on onnellinen rahasta????
        Meil ei ole rahaa mitenkään paljon. Työtön olen itsekkin juuri nyt. Vuoteen en saanut edes päivärahaa, mut mun kulta ei valittanut. Elätti meitä pyyteettömästi.
        Silti meillä säätetään pahojen päivien varoille ja ihme ja kumma että duunarin palkasta jääpi viel säästöönkin.
        Nyt kulta saa toteuttaa oman unelmansa ....mut siitä en kerro. Sanonpa vaan et onnea ei kuule mitata rahoissa.

• ulkonäkö

hyvät daisarit

• avomamman

hyviä ja kauniita puolia
      -takapuoli!
      -etupuoli!
      -tolokun äeti!
      -huolehtii itsestään ja muista!
      -tunnollinen työssä ja kotona!
      -ei valittele turhia!
      -35v saanut kaksi lasta ja alkossa kysytään!
      paperit-timmimimmi!
      -ei tuhlaa aikaa eikä rahaa turhan takia!
      -mahottoman kaunis!
      -mahottoman mukava!
      -"pihtaa"sopivasti?
      - 100 muuta jutskaa

• hyviä puolia

Vaihtoon menee.

• mutta mutta

jonkinlainen persoonallisuushäiriö on, mikä tekee hänestä melkoisen poukkoilijan. Monta asiaa on yhteisymmärryksessä sovittu, mutta hetken päästä ollaan taas "sopimuksettomassa tilassa". Erittäin epävakaa ja äkkinäinen ihminen, tri Jekyll ja mr Hyde saman päivän mittaan. Miten punnita ja arvottaa näitä ominaisuuksia?

• pesukarhu72

Miksi suomalaisia miehiä aina morkataan... onhan niissäkin niitä kakkapäitä, mutta niin on ulkolaisissakin...Oma nuppuni on "lähes" täydellinen, enkä täysin täydellistä haluaisikaan.

-pussaa
      -hellii
      -ajattelee tosiaankin mun parastani
      -ei aja koskaan omaa etuaan
      -joustava
      -pitkäpinnainen
      -ei juo
      - EI LYÖ
      -ei huuda
      -keksii ihania lempinimiä minusta
      -huumorintajuinen
      -todella kiltti
      -auttaa muita ihmisiä pyyteettömästi
      -kun tekee jonkun asian, tekee täysillä ja koko sydämellään
      -hassuttelee

tätä listaa voisi jatkaa pitkällekin....mutta tässä pientä osviittaa. Nuppuni on mulle tärkein ihminen maailmassa.

• kirjasto-gona

Hänen eistintä jatkuu ;)))

• p1v1

Mun puolison hyviä puolia:
      -komea, seksikäs (esteetikko minussa puhuu ensin)
      -teoreettinen, syventyvä eli saa irti kaiken yhdestä asiasta ja jaksaa sitä putkeen monta vuotta
      -nörtti, uusien laitteiden perään (itse en pysyisi kehityksessä muuten mukana samalla tavalla)
      -teknisesti ihastuttava vuoteessa
      -kuuntelee minua vaikkei ymmärrä kaikkea sanottua
      -usein haluaa ilahduttaa teoilla, teknisillä laitteilla, ruoalla, siivoamalla, elokuvilla, jäätelöllä
      -luulee ruoanlaittoa rakkaudeksi
      -pitää jalkahieronnasta ja vaatii sitä aina
      -ikävöi helvetisti jos olen poissa tai jos on sairaana
      -sosiaalinen, pinnallinen muitten seurassa
      -lähtee mukaan juttuihin kun ne on ensin saanut alkuun
      -täysin vapaa sielu ryhmäpaineen osalta
      -rohkea
      -kivat kädet
      -rakastaa herkästi, syvästi, paljon ja pitkään
      -kykenevä aloittamaan alusta, puhtaalta pöydältä suurienkin ongelmien tai vaikeuksien jälkeen
      -pitää peleistä, yhdessäolemisesta ihmisten kanssa
      -ihmeellisen erilainen ihmiseksi
      -tuoksuu hyvältä
      -pitää hellästi
      Parhain päin aivan mielettömän ihana, hyvä mies.

• mieheni on

-hyvä isä lapsille, leikkii lasten kanssa
      -tekee kotitöitä PALJON. Minä hoidan päivittäiset asiat, laitan ruoan ja pidän kodin perusjärjestystä yllä. Mies tekee isommat jutut; pesee matot ja ikkunat, jääkaapin/pakastimen, vessan siivoaa AINA, saunan ja kylppärin yms. Osaa myös laittaa perusruokaa mutta kun olen tällä hetkellä kotona niin se jää normaalisti minulle.
      -umpiluotettava ja rehellinen
      -suht hyvännäköinen, minun silmää miellyttää
      -tulee toimeen sukuni kanssa paremmin kuin omansa;)
      -juo silloin tällöin mutta aina kohtuudella
      -hoitaa pihan
      -hoitaa auton, kodin ja kodinkoneiden remonttihommat
      -pitää huolta kunnostaan
      -haluaa minua lähes päivittäin, joskus liikaakin vaikka olen viimeisilläni raskaana ja aika "paksussa" kunnossa. Oma olo kun ei ole ollenkaan hehkeä...;)
      -muistaa pienillä kohteliaisuuksilla viikottain
      -kulkee töihin pyörällä jotta minä ja lapset saadaan käyttää autoa tarvittaessa
      -jos/kun ostetaan uusia huonekaluja niin kasaa ne HETI, eikä 15.pvä. Tähän olen erityisen tyytyväinen koska oma isäni on oikea poropeukalo ja lapsuudenkodissani kaikki tälläinen remontointi/tavaroiden kasaus oli niii-in hidasta ja loppupeleissä tuumasta toimeen ryhtyi äiti kun isä ei saanut mitään aikaiseksi.

Listaa mieheni hyvistä puolista voisin jatkaa loputtomiin, toki niitä huonojakin on mutta eihän tässä niitä kysyttykään=)

• ottaa hyvin

suihin!!

• Nimetön

Minun rakas mieheni, 41 avioliittovuoden jälkeen, käy hakemassa minulle siideriä aina kun haluan. Siitä huolimati hän ei ole nynny, kaikin puolin hyvä isä neljälle lapsellensa ja kahdeksalle lapsenlapsellensa, yhdeksäs syntyy milloin tahansa ja kymmenes parin kuukauden kuluttua. Vietämme paljon aikaa lastemme ja lastenlastemme kanssa. Ei se siideri tosiaankaan ole tärkeintä, vaan yhdessäolo perheemme kanssa ja toistemme ymmärtäminen. Täytyyhän miehen olla melkoisen hyvä, jos hän on kehtönyt yhtä naista ensin neljä seurusteluvuotta, sitten kaksi kihlavuotta ja nyt 41 aviovuotta!

• vähänsen :))))

Minun vaimoni:
        Tykkää hirvenmäskistä
        Muistaa puhelinnumeroni
        ja hieroo selkääni
        Ruokkii minua

• naimisissa 38 v

Olen ollut 38 vuotta naimisissa ja niitä
      vaimoni hyviä puolia mietin ja mietin ja mietin
      niin sitten minulle valkeni.
      Hänellä on normaalia isommat tissit.

• vaimosi

Mieheni oma seuraavia ihania piirteitä:
      - osaa tukea, ja osaa tarkaista ongelmat
      - hoitaa miehiset työt (piha,auto muut eletroniikka releet
      - On lahjakas soittamaan bassoa, kitaraa
      - on tasavertainen seksissä
      - on perheläheinen, me olemme tytön kanssa etusijalla hyvä isä!
      - huumorintajuinen, en ole montaa päivää elänyt hänen kanssaa nauramatta
      - tulee toimeen suvun kanssa
      - muistaa joka ilta sanoa että rakastaa
      - kysyy aina pärjäänkö minä hetken tytön kanssa yms..

näitä on paljon,tässä mitä tuli ensimäisnä mieleen

• OnnellinenLinen

Ihana, positiivinen keskustelunavaus!!! Lisää tällaisia, vaikka joka päivälle. Liikaa näkee vain paatosta, narinaa, ärsytystä ja negaatioita keskusteluissa ja lööpeissä. Uskokaa tai älkää, ne vaikuttavat ihmisiin huonolla tavalla!

Mun muru on AITO, sosiaalinen, impulsiivinen, hauska, huumorintajuinen, pinnan alla herkkä, puhelias, lapsirakas, eläinrakas, vähän kohelo, eikä missään nimessä tylsä! Jokainen päivä on arjen seikkailu, ja parisuhteen normaali-napinoille voidaan nauraa viimeistään seuraavana päivänä. Seitsemäs vuosi menossa, eikä tietoa kriisistä :)

• HYVIÄ OMINAISUUKSIA

Ex mieheni on HYVÄ :

- Valehtelemaan

- Vääntämään omat vikansa toisen vioiksi

- Esittämään vieraille hurmaavaa

- Sekä tosi hyvä pettämään myös itseänsä

• Imatran Inkeri

Loittonevan selän.

• plääh.-

niin mistä sen kun tietäisi, ei oo puolisoa niin enpä osaa vastata,..

• Minä vään

Hän on todella huomaavainen:
      - Kun opiskelin hän pyöritti kotona arjen,
      jotta sain tehdä läksyt
      - hän kuskaa minua ja muksuja harrastuksiin
      - Hän siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo
      - Ainut vävypojista joka jaksaa kierrellä
      äitini kanssa kaupoilla ja kirppareilla
      - Osaa halata pyytämättä ja oikeassa kohdassa
      - ei anna exieni haukkua minua
      - Jos olen kipeä hän vahtii että saan levätä
      - hän on todella upea ilmestys, hyväkroppa
      eikä se ole noussut päähän
      - Keittää aamukahvit ja tuo ne minulle
      vuoteeseen, koska olen hitaampi herääjä
      - autaa kaikkia pyytettömästi
      - ei vaadi itselleen mitään Vaikka minä
      kuitenkinhaluan hemmotella häntä
      - Hänkin on hyvä isä lapsilleni joiden omat
      isät eivät ole pitäneet yhteyttä lapsiinsa
      - osaa sanoa myös ei, kun itse en siihen
      kykene
      - rakastaa ehdoitta ei vaadi itsellee mitään
      - Hänelle voin nkertoa kaikki asiat ne
      ikävimmätkin ja hän jaksaa kannustaa,
      tukea ja lohduttaa

• nainen5

hyvä puheenaihe. Olen kyllästynyt jo ainaiseen toisten haukkumiseen. Päivä pelastettu.

• piiuli78

niin myös minun muruni on. oltu yhdessä kohta kaks vuotta, toivottavasti onni jatkuu!

• rakastan<3

Tässä minun mieheni:
      - Saa minut nauramaan.
      - Silloin tällöin tekee aamupalan kun jään itse vielä sänkyyn nukkumaan.
      - Joskus kaappaa haliin kun kävelen ohi.
      - Hoitaa asiat puhumalla, eikä nyrkein.
      - Ei kahlitse vaan antaa myös tilaa.
      - Lohduttaa ja ottaa kainaloon kun sitä tarvitsen.
      - Osallistuu kotitöihin.
      - Muistaa tärkeät merkkipäivät.
      - Ei ole yltiö-mustasukkainen.
      - Ei käytä alkoholia kohtuuttomasti.
      - Tulee toimeen sukulaisten kanssa (omien ja myös minun)
      - arvostaa kanssani samoja asioita.
      - Osaa ottaa minut huomioon.
      - Vieläkin kun pussaa, saa sukat pyörimään jaloissani.
      - Luotettava.

Siinä vain osa rakkaan kultani hyvistä piirteistä. Toki niitä huonompiakin löytyisi, mutta miksi takertua niihin kun hyviä on paljon enemmän! :)

• Yks vaimo

- aidosti hyväsydäminen
      - sopeutuvainen
      - joustava
      - reilu ja rehellinen
      - teknisesti älykäs
      - hyvä "miesten töissä"
      - osaa keskustella
      - ei korosta itseään liikaa
      - pitkä ja komea
      - hellä ja hyvä rakastaja
      - luotettava

Eli melkein täydellinen. Pieneinä kehittämisen tarpeina ajoittainen laiskuus sekä joskus kömpelyys sosiaalisissa tilanteissa.

• kunnon mies

näin on .saman miehen matkassa olen kulkenut eikä vieraisiin ole tarvis mennä .laskut maksaa..halaa ja pussaa..työn tekee hyvin ..kodin kunnostaa ym..toki on vikojakin mutta ,kun itsessäkin niitä on en nyt tässä luetteloa ala niistä tekemään.turvallinen ,luotettava tulee toimeen ihmisten kanssa.siis hyvä mies miltein täydellinen.

• Minä vain.

Miun mieheni :

*Sanoi minulle päivittäin ne kolme tärkeää sanaa: Minä rakastan sinua
      * Jätti entiset elämän tyylinsä ( juomisen , ollakseen mun kanssa
      * Kannustaa aina mua, vaikkei hänellä itellälään helppoa ole.

Siinä ne kolme tärkeintä piirrettä, jota
      arvostan hänessä vieläkin vaikka hän päätti
      mut tänään jättää. Ne neljä vuotta mitkä
      meillä oli yhteisiä, oli elämäni hienointa
      aikaa vaikkei aina helppoa ollut! Pitäkää rak-
      kaastanne lujaa kiinni!

• Uskottavan oloinen

Mieheni oli uskottavan kohtelias, huomaavainen, tulevaisuuteen katsova - ennen nimisiin menoa. Nytkään hän ei ole pahin mahdollinen:persoonallisuushäiriöinen. Ei siis pahimmasta päästä ! Mutta tunteita ei ole - toivon hänelle parasta mahdollista elämää hänen psyykeellään- ja itselleni ja lapsilleni myönteistä uskoa, luottamusta tulevaisuuteen, yksi mies ei saa hävittää elämäniloa, toivoa..Vaan että osaamme elää omaa ainutlaatuista, ainutkertaista Elämänlahjaa. Kiitos Elämästä. Mitä hänestä, kiitos-ko ?

• tämmöönen
        Uskottavan oloinen kirjoitti:

Mieheni oli uskottavan kohtelias, huomaavainen, tulevaisuuteen katsova - ennen nimisiin menoa. Nytkään hän ei ole pahin mahdollinen:persoonallisuushäiriöinen. Ei siis pahimmasta päästä ! Mutta tunteita ei ole - toivon hänelle parasta mahdollista elämää hänen psyykeellään- ja itselleni ja lapsilleni myönteistä uskoa, luottamusta tulevaisuuteen, yksi mies ei saa hävittää elämäniloa, toivoa..Vaan että osaamme elää omaa ainutlaatuista, ainutkertaista Elämänlahjaa. Kiitos Elämästä. Mitä hänestä, kiitos-ko ?

-osallistuu kotitöihin pyytämättä
        -nopea oppimaan ja tekee juuri kuten olen pyytänyt eli tarkka.
        -tunnollinen ja ahkera töissä
        -huolehtii laskuista ja muista menoista kun itse olen opiskelija
        -pitää hyvää huolta koirastamme ja on vapaapäivänä valmis nousemaan minun kanssa samaan aikaan ylös ja lähtemään koiran kanssa ulos.
        -ei ole mustasukkainen, eli baarissa voin huoletta jutella miespuolistenkin kanssa ja mies on sanonut että tietää ettei hänellä ole pelättävää
        -luotettava eli pitää sanansa
        -täsmällinen
        -uskollinen
        -ei ole väkivaltainen
        -tukee ja lohduttaa minua
        -huolehtii läheisistään (mm.vierailee yksinäisen isänsä luona päivittäin, onneksi isä asuu lähellä)
        -paras ystäväni, samanlainen huumorintaju ja yhdessä jaamme kaikki niin ikävät kuin hauskatkin jutut
        -tulee hyvin toimeen ystävieni kanssa
        -innokas opettelemaan uutta, eli just vaikka ruuanlaittoa
        -osaa riidellä rakentavasti
        -osaa pyytää anteeksi
        -sopivan herkkä
        -nallekarhu
        -pussaa ja halailee ja osoitaa hellyyttään riittävän usein
        -kiltti
        -ei jätä sukkiaan minnekään lattialle tai tuolille lojumaan vaan vie suoraan pyykkiin :D (tuota monet kaverit valittelevat miehissään)
        -tuo pieniä tuliaisia
        -huolehtii autosta ja tankkauksesta
        ja joskus esim. ennen kouluun lähtöäni on käynyt jopa rapaamassa ennen töihin lähtöään autosta ikkunat pakkasella

• Rento mies

Mikäs miesten arvosteluboomi nyt on meneillään? Eiköhän akkojen olisi viisaista pitää päänsä ummessa ja keskittyä kodinhoitoon ja jättää meidät miehet rauhaan.

• KAKTUSS

... juuri tämän takia on joskus hyvä muistella niitä hyviäkin puolia, kuin sitä miestä joka makaa sohvalla ja katsoo formulaa. : )

oma äijäni:
        -maailman paras sängyssä
        -fiksuin miespuolinen jonka olen tavannut
        -juo vähemmän kuin minä
        -ei polta!
        -romantikko, toisin kuin minä
        -osaa tehdä ruokaa
        -tykkää juuri minusta

• ;_;
        KAKTUSS kirjoitti:

... juuri tämän takia on joskus hyvä muistella niitä hyviäkin puolia, kuin sitä miestä joka makaa sohvalla ja katsoo formulaa. : )

oma äijäni:
        -maailman paras sängyssä
        -juo vähemmän kuin minä
        -ei polta!
        -osaa tehdä ruokaa
        -tykkää juuri minusta

Jepulis, näinhän se on.. Täytyy aina muistaa että onhan niissä miehissä niitä hyviäkin puolia!

Omani on juuri minulle sopivin:

- Tiedän ettei hän voisi pettää minua sillä hän peräti haukkuu kaikkia pettäjiä esimerkiksi juuri eilen televisiossakin tuli jokin elokuva jossa mies petti naistaan hyvin ankealla tavalla ja heti alkoi koko illan pituinen haistattelu :D

- Juuri sellainen sängyssä, kuin miehen pitäisikin olla; ottaa huomioon muutkin kuin oman kullinsa.. Alusta asti hänen kanssaan on ollut ihanaa rakastella ja odotan jokaista iltaa innolla, nyt kymmenenkin vuoden jälkeen.

- Yhtä humoristinen ja tavallaan tahallaan lapsellinenkin kun meitä lapsettaa välillä :>

- On minulle niin paras ystävä kuin rakastettukin..
        Ja on maailman parhain isä.

- Tuo tiettyinä päivinä aamiaisenkin sänkyyn ja joskus pieniä yllätyksiäkin hän tekee.

- Arkipäivän rakkaudenosoitukset.. Joskus tuo kaupasta kotiin tullessaan ruusuja tai sydämenmuotoisia suklaita tai vie minut hyvään ravintolaan..
        Olen myös saanut mieheni kiinni tiskaamisesta, pari kertaa ikkunoiden pesemisestä, ja peräti vessankin on hän kerran pessyt. Ruoan tekemisen jaamme tasaisesti ja hän on suuri apu kotitöissä kun on pieni lapsi hoidettavana :)

Tiedän ettei mm. yksikään lähimpien ystävieni miesystävät tai aviomiehet ole sellaisia, kuin minun.. Joskus sitä tuppaa ajattelemaan että melkoisen aarteen olen minäkin löytänyt.
        Mistäköhän hyvästä haluaisin toki tietää - En ole herättänyt ketään nimittäin kuolleista.. :)

• Typerä ns mies
        KAKTUSS kirjoitti:

oma äijäni:
        -maailman paras sängyssä
        -juo vähemmän kuin minä
        -ei polta!
        -osaa tehdä ruokaa
        -tykkää juuri minusta

Aika 'kokenut'täytyy sinun olla, jos TIEDÄT, että on maailman paras sängyssä. Siis hänkö osaa kuorsata oikein?
        Vaikka olen mies, (henkilötodistukseni mukaan ainakin) viimeksi olen ollut kännissä teini-iässä, juon viinin juhla-aterialla, saunan jälkeen pullollinen olutta, en siis juopottele, en kiroilen valmistan hyvää ruokaa, olen ammattitaitoinen kokki, teen ns kotitaloustyöt ammattilaisen varmuudella, en osaa polttaa tupakkia, en ole kiinnostunut formuloista, en jääkaukalotappelemisesta, TV:n katselu jää uutisiin ja joskus ehkä joku elokuva vapaapäivänä, älykkyys?? - no Mensan testin läpäisin, mutta en halunnut liittyä, koska ei mitatulla älykkyydellä ole mitään virkaa. Älykkyystesteissä voi mitata vain kahta kuudesta älykkyyden osa-alueesta. Miten mittaisit esim tunneälyn? Tahi musiikaallisen älyn?

Tein korkeakoulututkinnon vasta yli 40 iässä. Lapset pitävät minusta, tunntustavat sen julkisestikin. Musisoin heidän kanssaan ammattilainen meitä johtaa...
        Sängyssä..? hmmm... tarkoittanette rakastelua? No juu, eipä ole ollut yksitoikkoista ja keskustellen siinäkin etenemme. Ihan mukavan leppoisasti, mutta aikaan kyllä tulee!
        Silti, Rakas Puolisoni löytää lähes aina - jonkin "syyn" mistä mutkottaa. Jopa siitäkin tulee sanomista, kun minua ei saa suuttumaan!
        Lienen se kuuluisa: "Eikenenkäänmuunmmies"

Hyvä se laulu, jonka Suurlähettiläät-bändi esittää: "Kerro minkälainen miehen tulee olla"

Eikö yksikään arvoisista naisista huomaa näitä ns hyviä vinkkejä miespuolisissa?
        Valitettavasti oikeaan osuvat nämä, jotka huomaavat kotityökoneen selostuksia vaatimuksissa...

• tarkoitus on
        Typerä ns mies kirjoitti:

Aika 'kokenut'täytyy sinun olla, jos TIEDÄT, että on maailman paras sängyssä. Siis hänkö osaa kuorsata oikein?
        Vaikka olen mies, (henkilötodistukseni mukaan ainakin) viimeksi olen ollut kännissä teini-iässä, juon viinin juhla-aterialla, saunan jälkeen pullollinen olutta, en siis juopottele, en kiroilen valmistan hyvää ruokaa, olen ammattitaitoinen kokki, teen ns kotitaloustyöt ammattilaisen varmuudella, en osaa polttaa tupakkia, en ole kiinnostunut formuloista, en jääkaukalotappelemisesta, TV:n katselu jää uutisiin ja joskus ehkä joku elokuva vapaapäivänä, älykkyys?? - no Mensan testin läpäisin, mutta en halunnut liittyä, koska ei mitatulla älykkyydellä ole mitään virkaa. Älykkyystesteissä voi mitata vain kahta kuudesta älykkyyden osa-alueesta. Miten mittaisit esim tunneälyn? Tahi musiikaallisen älyn?

Tein korkeakoulututkinnon vasta yli 40 iässä. Lapset pitävät minusta, tunntustavat sen julkisestikin. Musisoin heidän kanssaan ammattilainen meitä johtaa...
        Sängyssä..? hmmm... tarkoittanette rakastelua? No juu, eipä ole ollut yksitoikkoista ja keskustellen siinäkin etenemme. Ihan mukavan leppoisasti, mutta aikaan kyllä tulee!
        Silti, Rakas Puolisoni löytää lähes aina - jonkin "syyn" mistä mutkottaa. Jopa siitäkin tulee sanomista, kun minua ei saa suuttumaan!
        Lienen se kuuluisa: "Eikenenkäänmuunmmies"

Hyvä se laulu, jonka Suurlähettiläät-bändi esittää: "Kerro minkälainen miehen tulee olla"

Eikö yksikään arvoisista naisista huomaa näitä ns hyviä vinkkejä miespuolisissa?
        Valitettavasti oikeaan osuvat nämä, jotka huomaavat kotityökoneen selostuksia vaatimuksissa...

kertoa puolisonsa hyviä ominaisuuksia, ei OMIA.

• Tytti 71

Haisee ja pireskelee vain.

• Annahani

Minun mieheni...

- Lähellä on hyvä olla
      - Halaa ja pussaa usein
      - Huomioi minua
      - Tekee kotitöitä ja ruokaa
      - Tahtoo kanssani perheen
      - Pitää itsestään huolta
      - Kertoo päivittäin rakastavansa minua
      - On komea
      - Tulee hyvin toimeen perheeni ja sukulaisteni kanssa
      - Pitää samoista asioista kuin minä
      - Osaa tehdä kompromisseja
      - Luottaa minuun ja on itse luotettava

• hyvää...............

Tällä hetkellä en löydä hänestä mitään hyviä puolia! Valitettavasti!

• työmies 1000 ja 100

Ei kai vikaa ole sen koomin missään mutta työmiehenä ja koneena piti olla mitäs sait kiitokseksi no vittuilua ja valittamista kaikesta mikään ei ollut eukon mieleen.....
        nyky eukkojen tapaan etsittiin itselleen mielestään hyödyllisemmän työkoneen/miehen näyttelyesineen suvulleen.Mitä voi esitellä ylpeänä,katsella kun paikat on toisen kuntoon laittamia,Keksiä uudelle helpompia työkohteita....

Hän hylkäsi ja laittoi kiertoon kuten yhä useammin naiset tekee koska uudessa laitteessa oli enemmän hyötyä antava tuoteselostus. Ja oli tas jotain uusia ominaisuuksia mitä ei vanhassa ollut.Uusi on paras joka paikassa ja osaa vaikka mitä.

• radalle

kuuluu hän! Vaihda ihmeessä itelles uus parempi sulhanen.

• Minäkö typerys?

Onko hän siis jo kuollut?

• sopii
        työmies 1000 ja 100 kirjoitti:

Ei kai vikaa ole sen koomin missään mutta työmiehenä ja koneena piti olla mitäs sait kiitokseksi no vittuilua ja valittamista kaikesta mikään ei ollut eukon mieleen.....
        nyky eukkojen tapaan etsittiin itselleen mielestään hyödyllisemmän työkoneen/miehen näyttelyesineen suvulleen.Mitä voi esitellä ylpeänä,katsella kun paikat on toisen kuntoon laittamia,Keksiä uudelle helpompia työkohteita....

Hän hylkäsi ja laittoi kiertoon kuten yhä useammin naiset tekee koska uudessa laitteessa oli enemmän hyötyä antava tuoteselostus. Ja oli tas jotain uusia ominaisuuksia mitä ei vanhassa ollut.Uusi on paras joka paikassa ja osaa vaikka mitä.

paremmin miesten toimintatapoihin.

Kieltämättä naisetkin ovat alkaneet enenevässä määrin ottamaan oppia miesten maailmasta.

• Äiskäle

Tässä muutama:
      -puhuu
      -hyvä petikaveri
      -on kiinnostunut ulkonäöstään
      -lähtee parisuhdeluennoille kanssani
      -jakaa lastenhoitovastuuta, mm. vuorottelee sairaan lapsen hoidossa
      -tykkää laittaa ruokaa

• Onhan meitä hyviä miehiä, mut missä on hyvät naiset?

• terhis

Hyvän hajusta pierua pukkaa paljon ja usein NAM.

• tavallinen nainen

Minun mies on hyvä Mies!

• prisculi90

Minun miehestäni löytyy paljon hyviä puolia.
      -pussaa ja halailee jatkuvasti
      -soittelee minulle töistä koska on ikävä

• prisculi90

ainiin jotain unohtu
        -hokee jatkuvasti rakastavansa minua
        -pitää lapsista ja haluaa omiakin
        jne..listaa vcoisi jatkaa loputtomiin..
        en keksi mitään mitä hyvää puolta hänessä ei olisi..

• ......

Tulen vain surulliseksi.. Mitä olen tässä nyt näitä hyviä puolia lukenut, niin miehelläni ei ole niistä yhtäkään..

• on sen verran mukava

että hän antaa mun tehdä kotityöt, koska tietää etten siedä pölyä ja paskaa niin hän jättää luuttuamisen ja imuroimisen minulle.

Ruuanlaitossa hän tosin omii itselleen suuren osan ja on sen verran huomaavainen että jättää mausteet pois jotta jokainen saa maustaa ruuan makunsa mukaan, joskus hän juksailee ja kaataa aivan liikaa pippuria tai suolaa.

Tuossa joku mainitsi veen antamisen, minun akkani ei sydänrukkaani rasita tuollaisella turhanpäiväisellä sekstaamisella, sydänkohtaukseenhan sitä siinä touhussa voi kuolla. Jos nyt kerran kuussa vähän pumppua rasittaa niin hyvä on. Ja mitään lutkuttelua ei tietenkään, voihan se olla että hänellä olisi vaikka yskä taikka kurkkukipeä ja sieltä ilkeät bakteerit kipittäisivät herkkusauvaani.

Ompelut ja parsimisetkin akka hoitaa tyylillä, sen verran hienosti että ainakin vuosi menee että tulee valmista jälkeä sillä pitää kait ne farkut parsia kunnolla. Tällä hetkellä on jo yli vuosi mennyt että eiköhän jälki ole varmasti sen lainen kun valmiiksi saa.

Tiskaamisessa akka on varsin haka, kamat koneeseen ja luukku kiinni. Tulee puhdasta jälkeä. Tästä se akka monasti motkottaakin koska itse en tiskikonetta käyttele.

Pyykkäämisen akka hoitaa myös todella upeasti, pyykit saattavat kuivua kylpyhuoneessa/parvekkeella/olohuoneessa/eteisessä päiväkausia joskus jopa vkokausia. Että ainakin kuivaa tulee. Tällä hetkelläkin on kylpyhuoneessa sukat roikkuneet kuivaamassa jo kolmatta vkoa. Varmasti on kuivat kun pois noukitaan. Sen verran ekologinen tuo akka myös on ettei turhaan viitsi silitysrautaa käyttää. Parempihan se on paita kerrallaan silittää kun ne kaapista löytää tai heittää ryppyinen kauluspaita niskaan.

Kultturia akkani harrastaa yli kaiken, lehtiä löytyy joka paikasta, on aku ankkaa ja ties mitä. Ja niitä löytyy makuuhuoneesta, vessasta, olohuoneesta ja keittiöstä. Sen verran akka ajattelee muita nääs että jättää lehdet levälleen milloin minnekkin. Näin muut löytävät aina sitä luettavaa.

Eläinystävällinen on tämä meidän akka myös kun kärpäsiä ja muita öttiäisiä muistaa sillä tavalla että jättää tyhjät lautaset ja kupit olohuoneeseen. Missä hän on harrastanut korkeakulttuuria katsomalla dr phil showta ja syömällä lasagnea tai makaroonilaatikkoa ketsupin kera.

Upea akka. Ja parasta kaikesta akan asunnossa kun asutaan niin ei jää maksettavaksi kuin vastike. Jää hienosti rahaa säästöön, kunnes on tarpeeksi uuteen akkaan ja sitten kantapäät vastakkain ja menoks...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe