Miksi Retroheteron aloittama keskustelu poistettu? Mielestäni siellä oli ihan hyvä keskustelu meillä meneillään eikä mitään ihmeellistä. Saisinko kysyä perustelut poistolle.
miksi Retron aloitus poistettiin?
19
572
Vastaukset
- puusilimä
ärsytti insesti hihhulin genitaalialuetta?
- --GG---
Millainen tyyppi mahtaa olla tämä sefu sitten?
- Kössönöm
--GG--- kirjoitti:
Millainen tyyppi mahtaa olla tämä sefu sitten?
taida olla kuin nimellisesti. Minulla on sellainen kuva, että ylläpito poistaa kaikki poistettavaksi ilmoitetut mitään lukematta.
- --GG---
Kössönöm kirjoitti:
taida olla kuin nimellisesti. Minulla on sellainen kuva, että ylläpito poistaa kaikki poistettavaksi ilmoitetut mitään lukematta.
mutta onko tosiaan semmoinen touhu,että ei edes tutkita poistettavia aloituksia?
- Kössönöm
--GG--- kirjoitti:
mutta onko tosiaan semmoinen touhu,että ei edes tutkita poistettavia aloituksia?
mutta siltä vaikuttaa, että siitä vaan huiskaistaan menemään, kun joku poistoa pyytää, vaikka olisi ihan asiallisiakin kirjoituksia.
Enkä tiedä ketä ne sitten ärsyttävät ja miksi tämä systeemi näin toimii. - e.k.v_
Kössönöm kirjoitti:
mutta siltä vaikuttaa, että siitä vaan huiskaistaan menemään, kun joku poistoa pyytää, vaikka olisi ihan asiallisiakin kirjoituksia.
Enkä tiedä ketä ne sitten ärsyttävät ja miksi tämä systeemi näin toimii.Aika rankalla kädellä ketjuja poistetaan. Yksikin poistettavaksi luokiteltava viesti niin koko ketju lähtee.
Tämä on käytäntönä foorumeilla joilla käy kuhinaa näin paljon kuin esimerkiksi täällä.
Ymmärrän kyllä hyvin silti. Moderaattoreita ei olisi koskaan tarpeeksi läpi käymään kaikkea. Viestien poisto jo jatkuneen ketjun välistä voisi jopa vain lisätä "kaaosta". Tästä syystä vedetään varmuudenvuoksi koko ketju vessasta alas. - postanu..
Kössönöm kirjoitti:
tuota mirkan viestiä, missä se solvaa sitä murhattua tyttöä, vaikka ilmoitin...
- Kössönöm
postanu.. kirjoitti:
tuota mirkan viestiä, missä se solvaa sitä murhattua tyttöä, vaikka ilmoitin...
surmattua tyttöä?
- M@k3
Sen lukeminen jäi ikäväkyllä kesken, toivottavasti Retro laittaa se uudestaan jonnekkin.
- Retrohetero
Se aloitus katosi bittien taivaaseen... Tai
paremminkin helvettiin...
- pointt
siinä että jos häirikköjen viestejä poistuu silloin tällöin. Ihan hyvä vaan.
- --GG---
Siinä oli vain normaalia keskustelua...Jos joku luetaan sefujen taholta häiriköksi niin miksi ei bannata ko. rek. nimimerkkiä kokonaan?
- Palstalaisten toive
Mirkan ja puusilimän avaukset/kommentit voitaisiin moderoida suoraan roskiin ilman niiden tulemista palstalle.
- on...
oikeutus puhua kaikkien palstalaisten puolesta?
- sukusi
keiky3 kirjoitti:
Saatanan jeesushihhulit, tunkekaa se raamattu ahteriinne ja suksikaa vittuun täältä!
tuollaisia ateisti-sekopäitä?
sukusi kirjoitti:
tuollaisia ateisti-sekopäitä?
kyllä sieltä löytyy henkisesti-sairaita-uskovaisiakin!
- sukusi
keiky3 kirjoitti:
kyllä sieltä löytyy henkisesti-sairaita-uskovaisiakin!
ainoa ateisti-sekopää? Tuota en usko!
sukusi kirjoitti:
ainoa ateisti-sekopää? Tuota en usko!
Väitätkö sinä minun väittävän niin?
Minä väitän vain, että uskiksilla on "pieniä" vaikeuksia luetun ymmärtämisessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441