Olen tuossa hankkimassa Derbin Extreme Supermoton, ja haluaisin mopon kulkevan suurinpiirtein 60km/h.
Millaisia virityksiä suosittelisitte? Hukkista en voi tukkia, kun ei ole hitsausvälineitä.
Ei valituksia mummoilta. Mopo ei myöskään kulje sen vertaa vakiona.
Derbi Extreme kulkemaan 60, kiihtyvyys ja vääntö hyviksi
67
7329
Vastaukset
- ejkki
Vaiha välit jotku 14/58
- Drdedition
Noh saaha sen kulkemaan 60-65 isommalla suuttimellakin.ja välit tietysti niinku tuossa joku mainitsi
- hyyppäilijä
Se kulkee jo melkein 60km/h ilman virityksiäkin ;)
- hjkfyuftg
hyyppäilijä kirjoitti:
joo kyllä se johonki alamäkeen ja silloinki kone huutaa kuin viimistä päivää
- eikkkde
hyyppäilijä kirjoitti:
Juuh eli 55 kulkee voisin veikata ei derbit kule 60 vakiona ellei oo joku ihme valmistus vika mut vaiha välityksiä pikku homma!
- niimpäaina
hyyppäilijä kirjoitti:
Kumma homma miks kysyt sitte että haluaisit sen kulkeen 60 ensimmäises viestis sitten tuosa lukee et kulkee melkein 60 ?`hohoijakkaa!
- hyyki
niimpäaina kirjoitti:
Kumma homma miks kysyt sitte että haluaisit sen kulkeen 60 ensimmäises viestis sitten tuosa lukee et kulkee melkein 60 ?`hohoijakkaa!
purista pihteillä hukkis kassaan
- 1243
hyyppäilijä kirjoitti:
ootko ihan varma mulla kulkee tasan 50 mun xtremellä
- että semmosta
eikkkde kirjoitti:
Juuh eli 55 kulkee voisin veikata ei derbit kule 60 vakiona ellei oo joku ihme valmistus vika mut vaiha välityksiä pikku homma!
itellä derbi drd x-treme 2012 kulkee vakiona 67km/h
- terpi
Se ei ole vakio jos se kulkee päälle 55...
- moikka moi
osta tehari. kaverilla on x-treme jossa on tehari ja isompi suutin.(HUOM. X-TREMESSÄ ON RAJOITETTU CDIboksi 05-08 MALLEISSA) . Vakioväleillä poliisin tutkaan 59km/h.
- Tepit
Mikä tehari on kyseessä? Tuo 59 olisi aika hyvä nopeus.
Ilmeisesti vakiovälit mopossa kanssa? - fsfasdasd
Mitäs vittua Tehari isompi suutin Ja vakio välit ja 59 onse ihme peli
Mulla on Gilera smt 05 Ja otin vaan Kurin pois niin meni 78 ja vaihoin välit 11/65 Ja nyt kulkee 63 Että eise kyllä maailman paras tehari ole - -----------------------.
fsfasdasd kirjoitti:
Mitäs vittua Tehari isompi suutin Ja vakio välit ja 59 onse ihme peli
Mulla on Gilera smt 05 Ja otin vaan Kurin pois niin meni 78 ja vaihoin välit 11/65 Ja nyt kulkee 63 Että eise kyllä maailman paras tehari oleitelläni on xtreme 08 jossa tehari(mk) ja isompi suutin, mittariin n. 60km/h... vakiovälit.
vähäinen nopeus johtuu cdi-boksista joka rajoittaa kierrokset 9400rpm. (piikki loppuu kesken teharilla nii ei oo ihme jos ei kulje)
kaverilla sama tehari ja isompi suutin kans ja silläki vakiovälit mutta se on drd limited 08 ja siinä ei oo cdi-boksissa rajotinta nii se kulkee mittariin 83km/h.. tosin siinä on takana vissiin 53 vakiona ja mulla 65 mutta kuitenki...
mut joo pelkkä tehari ja suutin nii kulkee sen 60 ja kiihtyy mukavasti. mutta ei sillä kuitenkaa jaksa ajaa kun siel on se kierrosterajoti nii osta suoraa rajottamato boksi mukaa se on joku 35-50e riippuu mistä ostat... itse olen varmaan myös hankkimassa :D - derbimies
vitun pässi 08 malleissa just ei oo rajotinta
- kylläei
tuki hukkaputki, siinä on jo
- ngfbfbf
tehari, isompi suutin ja väli joku 11/63
- fbfbbbb
noilla kiihtyy niin vitusyt
- 45kmh vakiona
fbfbbbb kirjoitti:
noilla kiihtyy niin vitusyt
mutta easysta on e-noxi ja rajottamaton cdi tulos ;)
- miksu111
laitas tehari kiinni ja anna sen sähkösen rajottimen olla paikallaan ni kiihtyy niin saatanasti mutta 60 rajotin pistää vastaan
- assad
Mopo ei voi kulkea vakiona yli 45km/h... ei edes suuttimen vaihdon jälkeen. Osta tehari jos ei ole hitsausvälineitä.
Kurit pois sekä isompi suutin menee sen 60km/h.
Putkesta poraat holkin ja kaasuttimesta sellainen messinkinen osa pois. Ei vaikeeta, oikeilla työkaluilla menee alle ~30min.- buum222245
Jos et tiennyt niin extremeissä ja xraceissa on kuristuksina holkin sijasta KATALYSAATTORI ja HUKKAPUTKI! Ne pois ottamalla ja suuttimen vaihdolla saa n. 65kmh irti, ja raskaammilla väleillä max n. 70 ja risat.
- 23
tiedoks jollekki hölmölle että mopot menee vakiona monetki yli 50... ja ei ole mitää nopeusrajotinta se on kiekkarajotin! jos on tappovirit sulla nii kyl se yli 60 menee helposti mut 9400rpm yli ei mene mut rajottamaton nii menee sinne 13000rpm ja sitte onki vauhtia satane lasissa.
- asdgasg4354545
Tiedoksi tollaselle hölmölle että ei ole mitään kiekkarajoitinta, se on kierrostenrajoitin!
- asddasdasdfyj
asdgasg4354545 kirjoitti:
Tiedoksi tollaselle hölmölle että ei ole mitään kiekkarajoitinta, se on kierrostenrajoitin!
kiekka=kierros. Puhekielen tuntemus on hyvä asia (:
- juppu
Mullon Derbi senda x-treme sm 07, miten saisin sen kulkemaan 60 km/h mulla on 75 kokonen suutin
- vittukuminunderbi
laitat rajottamattoman cdi-boxin ja about 5 numeroo isomman suuttimen nii se menee noin 60km/h
- jokuihmehiihtäjä
itellä on 2010 drd racing, porasin pikkasen holkkia ja menee nyt sen 58-60, ja reikälevyn otin kaasarista pois.. kiihtyvyyttä tuli ja vääntöä mutta nopeutta lähti
- derbinkurinporaus
Montako milliä porasit? Kun itsekkin haluaisin, että mun derbi senda xtreme kulkis sen 60km/h?
- Mansikka17
Miten saisin derbi xtreme r 07 kulkemaan n.65? Hukkaputkee ei voi ottaa pois koska ei ole sellaisia välineitä, enkä ole mikään ammattilainen mopoissa. joten mikä olisi helpoin tapa?
- potka_15
suutinta isommaksi ja välit vaihtaa tai ostaa tehari
- nabula
2010 derbi xtreme sm.kulkemaan 55 ja kiihtymään aivan helvetisti.ei mitään tehareita
- lol1234
Jos kysyit ohjeita niin ilma teharia ei sitä voi saada kiihtymää "aivan helvetisti" Mutta kurit pois putkesta ja kaasarista ja 75-80 suutinta kiinni ja viel jos haluu niin 18 kaasari vaikka :) Ja tietenki hukkaputki tuki ja sitten välit jotain 11-70 kiin kiihtyyyyyyy :)
- Herravoima
Mr.musclea sinne putkeen!!!! Kulkee sen 60kmh helposti.
- näinnn
ite pistin vaa einoxin teharin kiinni gileraan... ja 72 suutin kulkee 76 kepsiin ja vääntää ja kiljuu niin perkeleesti
- Derbi-11
Moro! Mul on tän vuoden derbi Xtreme sm ja haluisin saada sen kulkemaan max. 60km/h. Tämä ilmeisesti onnistuu suuttimen ja välitysten vaihdolla???
Tiedättekö mitkä välitykset ovat vakiona tässä mallissa? Entä minkä kokoinen suutin? Ja mihin nuo pitäisi vaihtaa, että kiihtyy nyt sentään vähintään yhtä hyvin kuin vakionakin ja kulkee sen 60 tai vähän alle? :D Kiitos asiallisista vastauksista!!! - Derbi-11
Ette voisi neuvoa???
- klsdfklkfksdf
moi ota se katalisaittori sieltä putkesta ja työnnä se perseeseen ja piereskele samalla ku ajat , ja laita turbo kulliis, kiihtyy ja vääntää ni perkeleesti
- effefg
Ei vittu oot hauska!! Ootko saanu jonkun parhaan koomikon pokaalin, vai???
- errrrrrrrrrrr
ei ***** mitä porukkaa ******* paskajauhajaa joka lähtöö ei tietenkään kaikki.
- poikaaaaaaaaaaaaaaaa
itellä on x-treme -09 ja haluisin saaha kulkee noin 60km/h tai sillee ettei tuu kevari veroo a oon miettiny et jos ostan gianelin teharin ja vaiha isomman suuttimen niin kulkeekohan 60km/h ku on rajotettu cdiboksi?
- mopomies444
osta joku tehoputki ja vaihda isompi suutin ja jos ei ole cdi rajoitinta niin vaiha välit
- poikaaaaaaaaaaaaaaaa
jos ostan gianelinputken ja vaihan suuttimen nii kulkeekoha 60 jos mul on cdi boksi?
- mul menee 60tasa
jos tykkäät et kiihtyy nopee 60km/h mut ei tuu ääntä niin perkeleest et tulee kyttämagneetti ni osta turbokitin VAKIOputki (ei kurii mut tosi ohut pilli ni kulkee 60 ja kiihtyy about 10s maximii) maksaa kylläki 120e. tai sit vaihat isomma eturattaa ja isomma suuttime ni maksaa alle 10e
- cdipoksivex
isompi suuti about 180, eturatas 22, takaratas 35, tehari, kulkee ja kiihtyy, cdipoksi kokonaan pois, helppo laittaa vakioksi, kun narahdat.
- morooo:DD
monen millin kierteellä derbi xteremeen sopii suutin?
- asdfsad
6mm
- kikkelinlutkuttajat
Itellä on Gilera smt 04, viriä on: TNT putsari, 74 suutin kuri pois putkesta välit oli 16/70 ja noilla se meni sen - 80km/h eli suht reippahasti ja kiihty hyvin (keuli) ja muuta kivaa. mutta nyt minulla on samassa lelussa 12/65 välitykset ja kulkee sen 65 gps:sään ja moottoripyörän mittariin (yamaha joku 1100) saman eli 65 menee.. ite kun lyön viellä 70 piikkisen takarattaan niin menee sen 60km/h eli tarpeeksi.. PS. Paskakasa gilerani on myynnissä.
- gillumaan
Itelkii -04 gilera smt,otin kurin pois ja vakio välit ni siinä meniki sit 85 rikki:D sit laitoin 11-53 välit että ei nii paljoo j kulkee 67:D paljonko menis 11-65 väleillä?
- ölkjbnm,mjhgfui
kertokaapa tälläiselle maalaistollolle miten vaihdetaan suutin?(selvästi kertoen kiitos)
- derpi
mun derbi kulkee 60, putkest o otettu kuri pois, ja vaihettu 11/70 välit, kiihtyy hyvin.
- joppilko
vaihda rattaat: 14/53 tai 15/65 pitäs vakioputkella (huonosti kiihtyen) kulkee joku 55-60km/h
- joku hiihtäjä
mulla derbi senda drd extreme 2012 miten saan sen kulkemaa noin 60-65 ja sitten miten saan sen kulkemaan yli 70km/h ?
- 16
Pelkkiä kusipäitä koko ketju täys.Miten sitä ja miten tätä rikollista.Eikö ole muuta mietittävää.
- derbi-mies
vittu teil on kyl ihme mopoi ittelläni on hukkis tukittu isompi suutin (75) ja välit ees14 ja takan vakio kulki poliisin tutkaa tasan 73 voin laittaa vaik youtubeee videon jos tulee vittuiluu
- derbi mies
ja cdipoksivex VITUN URPO! ei lähe käyntii jos ottaa sen boxin wex ku cdi boxis on sytytys ei kannata cdi:tä mennä kauheest sörkkimää ku pitää säätää just oikeen ja ku tääl on näin tahvoo porukkaa ni mopo leipoo kii ku laittaa kierrokset maksimii VOI VITTU! on muute vika kerta ku käyn suomi24 keskustelupalstoil täältä ette sitte koskaa ota omaa mopoonne mitää vinkkei ku esim tos samas viestis mis sanotaa et cdi pois on että 180 suutin on kyllä noille vireille liian iso paitti jos haluut pytyn tulvimaa. ja jos ette usko nii voitte moposportista tällä nimimerkillä kyselemään ni voin tulla uudestaa selittämää ja vaikka jollain derbinrojul tualt näyttää esimerkkii
- karikari1
ei vittu herää saatana
- Jutustelija1
Eli Derbi ottaa reilun 60 todellista kurittomana ja säädöissään olevana oikein välitettynä.
Jos otat vain kurit pois ja laitat säätöihin niin menee vakio väleillä /-55 joka saattaisi ehkä riittää sinulle koska mittari tällöin näyttää kyllä helposti 60.
- jOnne97
ostin derbin mis on joku 110cc parmakit keulii kaasusta viel vitosella ja sutii ku lähtee liikkeelle kulkee joku reilu 130 mitä pitäs tehä et saa menee 55 ja pysyis eturengas maassa ku lähtee ??
- D444
vaiha 50cc kone
- Derbiboy
Derbit jossa on rajotettu cdi boksi niin vakio väleillä ei pääse yhtään lukempaa vaikka olis kurit pois ja tehari paikallaan kun se cdi boksi ei anna moottorin käydä kovempaa
- betaboy69
Paljonk beta rr 50 kulkis 11:70 väleillä keulisko semmone
- axegiler16
Mulla on gilera smt 11 ja siinä on turbokitin tehari. 9-60 välit. Reikälevy pois. Ja menee 75-80😃 on vähän outoo😂😂
- techNIGAS-enox
Enoxi kokoputkisto, 85 suutin ja aavikkovälit nii kyllä kulkee
- Joonalau
Katkase hukkaputki ja vaiha suutin
- Jutustelija1
Osta tehoputki niin ei tarvitse turmella kuriputkea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124