tarvtiseeko cheer joukkueissa osata mtn kun aloittaa? esim. onko haittaa jos ei osaa kärrynpyörää tai kuperkeikkaa taaksepäin?
(olen 93) esim. erään seuran sivuilla luki että naisten harraste joukkueeseen pyrkivällä pitäisi olla urheilu tausta joten mitä se käytännössä meinaa?
Cheer
aloittaja?
1
303
Vastaukset
- ...
treeneissä oppii kaiken tarpeellisen! urheilutaustasta on lähinnä hyötyä siinä, että jaksaa paremmin treenejä ja akro ei oo täysin vierasta! itse harrastin cheerleadingiä sm-tasolla monta vuotta ja voin siis vakuuttaa, että lajissa pärjää jos on hyvä asenne ja on valmis treenaamaan myös vapaa-ajalla hyppyjä, akroa yms. rohkeasti vain mukaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647