Hellou jokainen! Tietäisikö kukaan mikä laulu on lopputunnarin aikana Moulin rouge elokuvassa ja kuka sen esittää? Niin kaunis kappale.. Kiitos jo etukäteen asiallista vastauksista!
Moulin Rogue loppu tunnari
4
509
Vastaukset
- huitsinnevada
Itse elokuvan viimeinen biisi on "Come What May" jonka esittävät näyttelijät Ewan McGregor ja Nicole Kidman.
Lopputekstien aikana soiva biisi on kuulemma nimeltään "Bolero" - ei pidä sotkea Ravelin Boléroon ?- huitsinnevada
Edellinen siis koski elokuvaa vuodelta 2001.
Nimellä Moulin Rouge on tehty ainakin kuusi elokuvaa:
*1928, ohjaaja Ewald André Dupont
* 1934, ohjaaja Sidney Lanfield
* 1939, ohjaaja André Hugon
* 1944, ohjaaja Yves Mirande
* 1952, ohjaaja John Huston
* 2001, ohjaaja Baz Luhrmann.
Olisi siis syytä kysyä vähän tarkemmin ! - Minniliina
huitsinnevada kirjoitti:
Edellinen siis koski elokuvaa vuodelta 2001.
Nimellä Moulin Rouge on tehty ainakin kuusi elokuvaa:
*1928, ohjaaja Ewald André Dupont
* 1934, ohjaaja Sidney Lanfield
* 1939, ohjaaja André Hugon
* 1944, ohjaaja Yves Mirande
* 1952, ohjaaja John Huston
* 2001, ohjaaja Baz Luhrmann.
Olisi siis syytä kysyä vähän tarkemmin !Tarkoitin juuri tätä uusinta elokuvaa..eli suuret kiitokset Sinulle vastauksestasi!
- huitsinnevada
Minniliina kirjoitti:
Tarkoitin juuri tätä uusinta elokuvaa..eli suuret kiitokset Sinulle vastauksestasi!
Tarkoititko muuten sitä "Come What May"-kappaletta ?
Se on tosiaan tuohon elokuvaan tehty biisi ja ihan oikeasti Ewan ja Nicole sen laulavat.
Kaunis laulu...
Tulkoon mitä vaan,
rakastan sinua,
kuolemaani asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175