Kun Mikään Ei Enään Riitä!

namisuku

...Pitää olla kauniinmpi,
komeampi, lihaksikkaampi, Yleensäkkin (makeempi) kuin muut?
Filmien on oltava yhä raaempia?
Koko ajan..yhä enemmän ja (uudenpaa)...sokeeravaa ja henkisesti (ällömpää)...Miksi?

Mitä olet Sinä mieltä?
Vai oletko havainnut (yleensä) Yhteiskuntamme Ihmisten keskinäisen...kilpailun?

Kilpailunko (omasta paremmuudestaan)...Missä mielessä??

32

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en lue

naisten lehtiä.

• ettei riitä

enää pelkästään olla vain ihminen kaikkine vikoineen vaan täytyisi olla virheetön yli-ihminen.
      Kehdosta hautaan aina vaan lisää tavoitteita.
      Kaiken takana - ei nainen- vaan raha ja materia yleensä.
      Ihmiskunta polttaa kynttilää molemmista päistä kunnes ei ole enää minkäänlaista sydäntä jäljellä.
      Siinä sivussa tuhoamme tämän telluksen.
      Miksi siis haaveilemme avaruusmatkailusta kun kuitenkin tuhoaisimme kaiken muunkin?

• namisuku

...on jotain viestiä=D

• Pirre*juupas

tämä on tosi hyvä aloitus, mutta nyt pitää nukkua - palataan huomenna..Hyvää yötä, ja kaikille kans. :)

• namisuku

....yötä, Kauniita Unia=)
        Kerro sitten Aamulla MieliPiteesi:)

• Kaikki on kiinni ihan omasta suhtautumisesta.

Ei ole mikään pakko mennä massan mukana, aina voi olla oma itsensä, ainutlaatuinen oma persoona..

Ja ei pidä olla mikään yllytyshullu.

• namisuku

....noin Yleisesti:)
        NykyAjan Nuoret vasta Sokeeraavatkin ja mitä enemmän, sen parempi?
        MassaSokeerausta(ko)?

• sinä taas

kirjasit minunkin ajatukseni. Onneksi meille kaikille on omia polkujamme.

• ehkä sitäkin jossain määrin esiintyy. Miehillä esimerkiksi autojen, veneiden yms. avulla, ehkä.
      Johan sitä lapset kilpailee, että meidän isä on rikkaampi, voimakkaampi, viisaampi... tai meidän äiti on parempi kuin teidän äiti.

Kovaa ja raakaa kilpailuahan tämä elämä on, yritysmaailma edellä ja pienet ihmiset perässä. Lapsesta lähtien kilpaillaan paremmuudesta, kuka missäkin mielessä. Jos ei muuten niin sitten pahassa mielessä, kuka on kylän kovin nyrkkisankari. Ja kun ei missään lajissa pärjää, saattaa sitten tulla näitä ikäviä tapauksia.

• namisuku

....itseäni Kummastuttaa NykyAjan Leffat...mitä enemmän veri lentää sen parempi...Järkkyä:/(

• namisuku
        mies-vm56 kirjoitti:

ei ne "veri lentää" -leffat oikein ole. Varsinkaan uudempia ei ole tullut katsottua. Ei ne kyllä ainakaan mitään lapsenvahteja saisi olla vaikka taitaa usein niin ollakkin.

Nämä esim. ovat paljon parempia, ei veri lennä.

http://www.leffatykki.com/elokuva/billy-elliot
        http://www.leffatykki.com/elokuva/station-agent

..availla noita Sinun kytköksiä...mutta en osannut mennä eteenpäin...tyhmä minä:(

TV on kyllä ollut varmasti monessa Perheessä...se Lapsenvahti....valitettavasti....ja tulee olemaan, valitettavasti:(
        =D

• toisten aivoilla

Noinhan se pitkälti menee

Käyttäytymistä ja ratkaisuja ohjaa kuvitelma siitä mitä me kuvittelemme toisten ihmisten meistä ajattelevan.

Toisia varten eläminen on loputon tyytymättömyyden lähde!

• namisuku

...ON jo Tiedossa ja Pidän siitä huolen, että on Muksuillakin:)

• syysunelma

kiinni minkälaisen elämäntyylin valitsee. Minä olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen ja se riittää minulle. Jos naapuri ajaa mersulla, niin ajakoon, minulle riittää oma mukava toyotani.

• namisuku

...osa kait Meidän Ikäisistä Hyväksyy Itsensä...uskoisin...mutta Nuoriso?

• Muistan, kun suunnilleen puoli vuosisataa sitten koulussa liikuntatunnilla oli ohjelmassa jokin palloilulaji ja opettaja valitsi aina kaksi taitavimman sortin poikaa kokoamaan joukkueet. Minä olin aina viimeisten joukossa, koska en ollut erityisen hyvä missään palloilulajeissa. Kuitenkin aina jompikumpi joukkue "joutui" ottamaan meidät muutamat kaikkein tumpeloimmatkin peliin mukaan. Onneksi olin sitten toisaalta hyvä yksilölajeissa, yleisurheilussa ja hiihdossa sekä suunnistuksessa. Sain aina kiitettävän liikuntanumeron huonosta pelien osaamisestani riippumatta. Silti täytyy todeta, että koululiikunta oli liian kilpailullista siihen aikaan ja mahdollisesti niin lienee nykyäänkin. Kysymys lienee koko yhteiskunnan valjastamisesta kilpailuhenkiseksi.

• namisuku

....Urheilu on aina ollut kilpailullista.
        Yleensä parhaimmat urheilijat saivat parhaimmat...tytöt?
        Niinhän se on vieläkin, siksbäcillä ratsastetaan ja kesytetään Tamma??

• kawe

noin se meni, paitsi minä olin toinen niistä joukkueiden valitsijoista koska "pitkän" koulumatkan takia olin *todella hyvä urheilussa.
        Sekin oli tosiasia, että *samat jäivät aina viimeisten valittavien joukkoon.
        Tietty kilpailuvietti on varmasti myös kasvattavaa opiksi yksityis- / työelämään valmistautumiseen. Yhteiskuntamme on kovin vaativa nykyään.
        Olen samaa mieltä kanssanne tv.n, lehtien ja mainosten provosoivasta vaikutuksesta nuoriin.
        Ehkä nuoret kasvavat sen yli kunhan heillä on sopivasti jalat maassa pitäviä aikuisia ja tekemistä elämässään.

• tiedä

miten kilpaillaan. Itse olen ajat sitten antanut ohjeen itselleni "elä ja anna toistenkin elää".
      Toki olen huomannut sääliviä katseita,kun kylän raittia kuljen. Minulla kun on narun päässä eläinten löytökodista otettu sekarotuinen koira.

• namisuku

....Olet Ihana=D

• Heips!

Olen ollut lift up remonttihommeleissa viikon pätkän ja mökkini on nyt ehdottomasti niemen jämäkin ja kaunein ; )Vanhakin nuortuu kun panee pakkelia pintaan ja kittaa kuluneet kohdat.

Vaikka olenkin nyt raihnainen työn rasittama vanha rouva niin periaatteessa olen tyytyväinen lihaksiini, muutama ylikilo pyöristää linjojani. Olen täydellinen nainen miehelleni ja mieheni taas täydellisesti sopiva minulle. Hän ei ole niinkään lihaskimppu, mutta charmikas huomaavainen kiltti mies.

Kilpailua en käy kenenkään kanssa kun en näe mitään syytä kilpailla.

Olen tyytyväinen elämääni luonnon helmassa järven rannalla, sorsien ja pikkuisen oravan huoltajana. Kauhufilmejä en katsele, enkä naistenlehtiä lue. Kesäyön unelma, lienee meikäläiselle kaikkein sopivin filmivaihtoehto mikäli sattuisin kesällä tv:n aikaisemaan.

Olet oikeassa jos haluaa osallistua vouhotukseen maallisista kouhotuksista, niin kilpailua näkee joka puolella. Täällä palstallakin sen huomaa, vai mitä olet mieltä?

• namisuku

....ensin Kysymykseesi: Täällä OLEN Ihan Itseni...heh;D

Huokuupa Sinusta Rauha ja Levollisuus...sitä se MaalaisElämä teettää=D

Olen Kalat koopissa ja katselen KauhuLeffoja (Hyviä) ja itkeskelen Hiljaisia Siltoja ja pientä Taloa Preerialla:)

• Mandi55
        namisuku kirjoitti:

....ensin Kysymykseesi: Täällä OLEN Ihan Itseni...heh;D

Huokuupa Sinusta Rauha ja Levollisuus...sitä se MaalaisElämä teettää=D

Olen Kalat koopissa ja katselen KauhuLeffoja (Hyviä) ja itkeskelen Hiljaisia Siltoja ja pientä Taloa Preerialla:)

Iltaa taas, kyllähän minä sinut jo tunnen ja teidän, että olet aina itsesi. Uusia niccejä tulee ja menee niin otapa niistä selvää. Sinä, minä ja muutama muu olemme pitäneet tyylimme emmekä sekoile kuin joskus ; )

Tulin taas mökiltä lopettelimme urakkaamme saimme ulkoportaat ja terassin maalattua. Olemme olleet niin tohkeissamme pensselit käsissä ja naamat maalissa, että uutta väriä on tungettu vähän joka paikkaan.

Lapset(sorsat ja orava) tuli syötettyä ja palasin kirkolle poikani eväspussukkaa valmistelemaan huomiselle työpäivälle.

Anna Karelina, Casablanca, Idän pikajuna (vanhat versiot)sekä uusi Sovitus, siinä tämän kevään viimeisimmät leffat joita olen katsellut dvd:ltä. Ei kauhua, kiitos ; )

• namisuku
        Mandi55 kirjoitti:

Iltaa taas, kyllähän minä sinut jo tunnen ja teidän, että olet aina itsesi. Uusia niccejä tulee ja menee niin otapa niistä selvää. Sinä, minä ja muutama muu olemme pitäneet tyylimme emmekä sekoile kuin joskus ; )

Tulin taas mökiltä lopettelimme urakkaamme saimme ulkoportaat ja terassin maalattua. Olemme olleet niin tohkeissamme pensselit käsissä ja naamat maalissa, että uutta väriä on tungettu vähän joka paikkaan.

Lapset(sorsat ja orava) tuli syötettyä ja palasin kirkolle poikani eväspussukkaa valmistelemaan huomiselle työpäivälle.

Anna Karelina, Casablanca, Idän pikajuna (vanhat versiot)sekä uusi Sovitus, siinä tämän kevään viimeisimmät leffat joita olen katsellut dvd:ltä. Ei kauhua, kiitos ; )

...Mandi=D
        Tiedätkö mitä? Huomenna viedään KoiraSutemme (ei meidän oma, mutta omistajat Luottavat meihin=D)
        Astutettavaksi=D
        Pennut syntyvät luonani ja Hoidan ne Maailmalle, eiks ole Ihanaa...huokaus ja raskasta, mutta silti=D
        Enemmän Jutusta Syssymmällä, kun Pennut ovat syntyneet:))

Musta tuntuu, että sekoilen Aina...heh:)
        Tämän illan leffa oli Gabriel-niminen ja ihan ....seko:(

• Lisbet*

Kai se nuorempana noinkin oli?!

Kummasti lakkaa kiinnostamasta kun ikää tulee.

Kun ns. pärjää ja saa ne tarpeelliset, en itse ainakaan ole enää kiinnostunut toisten luksus ihannoinneista.

Reisattu on, muuallakin kuin Suomessa asuneena on
      paikkani nyt tässä ja se on hyvä näin.

En enää "jaksa" kiinnostua/kadehtia ketään.
      Muutuin paljon kun opiskelin hoiva-alalle ja todella näen tämän hetkisen tilanteen.

• namisuku

...MieliPide=D

• joukkohysterian yksi muoto :)

Kun on tarjontaa, niin on kysyntääkin - ja ilmeisesti ihmisillä löysää rahaakin, kaikesta kurjuudesta huolimatta..

P.s. minua ei haetkauta enää mikkää..

• namisuku

...Alas:(
        Rikkailla on löysää rahaa, Tavallinen Tallaaja kärvistelee vlillä:(
        =D

• Tosiaan paljon on kaikenlaista kilpailemista esillä nykyään mediassakin. Tarvitseeko sitä jokaisella kulmakunnalla olla jokin oma nimikkokilpailunsa? Mediahan tietysti tekee juttua semmoisista asioista ja tapauksista, joitten media kuvittelee yleisöä kiinnostavan. Varsinaisesti syy ei liene mediassa, jos tolkutonta kilpailumentaliteettia ihmetellään ja puntaroidaan, jotta mahtaisiko vähempikin riittää...? Ennätysten kirjoissakin pitäisi meidän suomalaisten elvistellä vissiinkin joka sarjassa.

Olennaista lienee, että mummot kutovat sukkia ja villapaitoja eikä siitä askareesta tarvitse tehdä kilpailua. Lienee paikallaan todeta, että oma vaimoni on varsin taitava ja ahkera kutomapuikkojen käyttäjä. Tai kun minä pilkon saunapuita, niin ei sitä hommaa tarvitse vääntää kilpailuksi. Ja jos joskus soutelen kaikessa rauhassa järvellä, niin eipä tulisi ensimmäisenä mieleen lähteä Sulkavan soutuihin. Rauhallista ja kilpailutonta kesän jatkoa kaikille!

• namisuku

...kuin myös Sinulle, Pilkkoja:)

• Mandi55

Luin juuri päivän lehden ja kirjoituksesi perään, huvituin. Lehdessä käsiteltiin kansanedustajien yksityielämään kohdistuvia haastatteluja mediassa. Julkkispolitikot perustelevat lehdistöön antamiaan lausuntoja sillä, että äänestäjät eivät unohtaisi heitä ja he tulisivat uudelleen valituiksi. Eduskunnassa istuu työnsä tosissaan ottavia kansanedustajia, jotka eivät suostu antamaan henkilökohtaisia haastatteluja ja ovat silti uudelleen paikkakunniltaan valittuja.

Varsinainen syy ei ole mediassa vaan, tässä kilpailuyhteiskunnassa. Kylätapahtumilla ja kissanristiäisillä saadaan mainosta kylille, mainosta yrityksille sekä yksityisille ihmisille ja vielä ilmaiseksi. Media käyttää hyväkseen näitä itsensä tyrkyttäjiä. Lehti myy ja tyhmä kansa ostaa.

Villasukista puheen ollen, täällä perukassa on menossa iso villasukkien kutomiskilpailu. Paras sukkapari valitaan korpialueen nimikkosukkapariksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe