kantsiiko yrittää tavata lapsiaan

Konstakulkuri

jos lasten äiti ei halua minun tapaavan heitä. Ovat kuulemma jo oppineet kutsumaan äitinsä uutta sponsoria isiksi. Onko kenelläkään vanhemmalla kunnon neuvoa? Minä ajattelin, että en tapaisi heitä ollenkaan, koska heidän äitinsä niin haluaa. Elatusmaksut olen toistaiseksi maksanut, mutta nyt olen keksinyt keinon kiertää ne laillisesti. Ei tee mieli maksaa, kun tilanne meni näin paskamaiseksi.

13

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menrikjiererefgbfgfg

....oletkos ajatellut miltä lapsistasi tuntuu?
      He eivät välitä aikuisten riidoista mutta heillä on oikeus isään.

• omille LAPSILLESHAN

maksat. No siinä ne taas tekosyyt tulikin selväks.

Ja luuleks ettei ne lapset sitä kans tajuu.

-vittuakaan et sitten välittänyt-

• ku ihanasti
        omille LAPSILLESHAN kirjoitti:

nousee ihokarvat pystyyn tuollaisista kommenteista!

• ahvokd
        ku ihanasti kirjoitti:

nousee ihokarvat pystyyn tuollaisista kommenteista!

se onkin sitten ainoa mikä nousee sulla, järki ei ainakaan loista - konstasein.

• mitään ruokkoja makseta
        omille LAPSILLESHAN kirjoitti:

Itse olen kahden avioeron lapsi. Isä kyllä ruokkonsa hoiti, mutta minnekäs luulet rahojen menneen? Äidille tietenkin, ei alaikäiset mitään itse saa. Joo, lapset kyllä tietää kuka oikeasti välittää, oli rahaa tai ei.

Jos ja kun uudet isäehdokkaat eivät mihinkään kykene, sitten muutetaan vaikka takaisin oman isän luo.

Että silleen.

• pois jaloista

Ajatuksenjuoksusi kuulostaa lasten kannalta jo niin huonolta, joten ehkä kaikkien kannalta olisi parempi kun et olisi tekemisissä. Lapset tarvitsevat yleensä aikuisia ihmisiä vanhemmiksi, mutta jos et ole vielä kasvanut aikuiseksi, niin leiki omia leikkejäsi ihan rauhassa jossain muualla ja pidä huoli siitä, ettet saa lisää jälkikasvua. Elatusmaksut olisivat vähintä mitä lapsillesi voisit antaa, että ansaitsisit edes jollain tasolla lastesi kunnioituksen.

• ja äidissäkö

ei sitten mitään vikaa ookkaan??

• Äiti ja eronnut

Joillakuilla on näköjään taas purskahtanut pahat tunteet pihalle sinua kommentoidessaan...

Mä ajattelen niin että koskapa asiaa kysyt, olet oikeasti kiinnostunut lapsistasi ja tuo elariasia menee tilapäisen turhautumisesi piikkiin.
      Älä välitä ex-vaimostasi vaan ajattele lapsiasi. Sinulla on heihin kaikki oikeudet JOS olet kunnon mies ja hoidat asiasi.

Tsemppiä vaan!

• oli just tuollainen

Jättti ikuisen ikävän kun ei halunnut tavata lapsiaan. Ja äiti esti yhteydenpitoa minkä pystyi. Aina vain maristaan kaikkea paskaa, mutta selkärankaa ei löydy ei äideiltä ai isukeilta niin, että asiat hoidettaisiin niin, että lapsella olisivat vanhemmat. Kukaan, EI kukaan, korvaa omia vanhempia.

Lapsi on lapsi, ei se ole lapsen tehtävä taistella oikeuksistaan, eli oikeudesta MOLEMPIIN vanhempiinsa. Se on niin biologisen äidin kuin isänkin tehtävä järjestää aikaa ja mahdollisuus tapaamisiin ja yhdessäolemiseen. Vieläkin olen niin saatanan katkera molemmille vanhemmilleni heidän paskahousukäytöksestään. Katkaisin välit äitiinikin heti kun pääsin kotoani. Kumpaakaan vanhempaani en tarvi. Ei kiinnosta kun ei minunkaan toiveet kiinnostaneet heitä lapsena. Ja isovanhempinakaan eivät tule minun maailmaan, eivätkä lasteni. En luota vanhempiini tippaakaan. Jättäisivät taatusti heitteille lapsenlapsensakin jos vain voisivat.

• tämäkin,,,

ymmärrän hyvin ja kukaan ei voi sanoa onko se oikein vaiko väärin.itse olin 9v kun vanhempani erosivat ja sen jälkeen isäni ei ole ottanut yhteyttä sen jälkeen.toki olen katkera elämän loppuun asti että näin oli päässyt käymään ja ilman isää sain varttua.en kuitenkaan laita asiaa isäni piikkiin koska en asian oikeeta laitaa tiedä.jotain olen vanhempani eron tiimoilta asiasta kuullut mutta vaan äidin version ja ymmärrän etten voi yhdeltä kantilta asiaa vatvoa.nyt lähentelen viittäkymppiä ja itse eroneena 10v sitten vaan vahvistuu se seikka ettei toisen osapuolen asioista tietävänä voi tosita tuomita.

• -ukko-

tavata lapsiaan, vaikka se välillä tuntuu vaikealta ja tilanteet tuskallisilta. Yritä sinä nähdä, että suhteesi lasten äitiin ja suhteesi lapsiin ovat nyt kaksi eri asiaa, joita ei tule sekoittaa keskenään.

• Vastaus kysymykseesi on tietenkin: Kyllä kannattaa.

Kysymys ei ole siitä, mitä lasten äiti haluaa, ei siitä kutsuuko lapset jotakuta isäksi vai ei. Kysymys on sinun oikeudestasi tavata lapsiasi, osallistua heidän elämäänsä. Ja samalla tavalla lastesi oikeutta omaan biologiseen isäänsä.

Mikäli teillä on huoltajuus- ja tapaamisoikeusasiat sovittu, pidä niistä kiinni. Ja hoida ne maksut, vaikka ne kuinka päähän ottavatkin. Laki on valitettavasti aika taipumaton tuon suhteen, jos jonkun porsaanreiän olet löytänyt, se saattaa jossain välissä kostautua.

• Kassakone

Kerrohan Konstakulkuri, miten elarit voi jättää laillisesti maksamatta? Itsellä vähän samanlainen tilanne, ja raha-automaattina olo alkaa "tympiä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe