islamilaiset Suomessa vaativat suomalaisia muuttamaan suomalaista pukeutumistyyliään ja elämäntyyliään. Ja virkamiehet noudattavat kiltisti uskovaisten toiveita.
Eräästä blogista:
"Päivän Hesarissa on jälleen hämmentävää luettavaa: äidit eivät saa Helsingin leikkipuistossa käyttää bikineitä. Koska kyse on lasten leikkipaikasta, aikuisten "pitää noudattaa hyvää makua".
Siis mitä ihmettä - onko Suomi liitetty salaa Yhdysvaltojen osavaltioksi? Miten saunakulttuurin ja tuhansien kesäisten uimarantojen maassa kukaan voi väittää, että uima-asun käyttö lasten läsnäollessa olisi jotenkin sopimatonta?"
http://pjarvinen.blogspot.com/2008/07/kielletn-kaavut-leikkipuistoissa.html
Ja hesarin uutinen:
"Helsinkiläisäiti vietti aurinkoista perjantaita Tapulin asukaspuistossa Tapaninkylässä 5- ja 7-vuotiaiden poikiensa kanssa.
Poikien polskiessa uima-altaassa äiti päätti ottaa aurinkoa. Hän levitti viltin nurmikolle altaan kupeeseen, jotta saattoi tarkkailla samalla lapsiaan.
Äiti ehti makoilla bikineissään vain hetken, kun puiston henkilökuntaan kuuluva nainen tuli ja kehotti häntä pukeutumaan."
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Äidiltä kiellettiin bikinit leikkipuistossa/HS20080727SI1KA01g3n
Näin se käy
30
637
Vastaukset
käyvän. Ei tuota voi hyväksyä, että madellaan maahanmuuttajien edessä.
Minä olen suomalainen ja syntynyt täällä. Olen myös ateisti, enkä hyväksy sitä, että joku islamilainen alkaa määräilemään miten saan olla ja elää kotimaassani.
Mikä noita virkamiehiä vaivaa? Tästä samasta asiasta oli tuolla islampalstalla.
Muuttakoon pois, jos ei maan tyyli miellytä. Äsken tuli juuri uutisissa palestiinalaisista, jossa naiset olivat vesipuistossa päästä varpaisiin vaatetettuna. Miehet ja lapset ihan kuten veden äärellä luontevaa onkin, uimapuvuissa ja kevyissä vaatteissa. Ihan sairasta, että tuollaiset tulevat vaatimaan suomalaisille samaa.- Kössönöm
outoa oli tuossa Hesarin uutioinnissa. Tai ei siis uutisoinnissa, vaan siinä itse asiassa. On se nyt kumma, että suomalainen nainen ei saa ottaa aurinkoa samalla, kun lapset polskuttelevat altaassa. Ja suomalaisten virkamiesten määräyksestä!!!
Alkaa raivostuttaa. Haluaisinpa nähdä mitä tapahtuu suomalaisille naisille, kun menisivät uikkarit päällä jonkun islmilaisen maan rannalle aurinkoa ottamaan. Tai en todellakaan haluaisi nähdä, sillä ei liene epäselvyyttä kohtalosta. - Ateisti, vain suomeksi
Kössönöm kirjoitti:
outoa oli tuossa Hesarin uutioinnissa. Tai ei siis uutisoinnissa, vaan siinä itse asiassa. On se nyt kumma, että suomalainen nainen ei saa ottaa aurinkoa samalla, kun lapset polskuttelevat altaassa. Ja suomalaisten virkamiesten määräyksestä!!!
Alkaa raivostuttaa. Haluaisinpa nähdä mitä tapahtuu suomalaisille naisille, kun menisivät uikkarit päällä jonkun islmilaisen maan rannalle aurinkoa ottamaan. Tai en todellakaan haluaisi nähdä, sillä ei liene epäselvyyttä kohtalosta.Sitaatti tuosta Hesarin jutusta:
"Meillä on paljon maahanmuuttajataustaisia, joita liian paljastavat vaatteet saattavat loukata."
Minkä helvetin takia suomalaiset ovat koko ajan niin varpaillaan siitä, mikä "SAATTAISI" loukata maahanmuuttajia? Suomalaiset hyysärit reagoivat ennen kuin on edes älähdetty (ja jos älähdettäisiinkin, pitäisi osoittaa päättäväisesti ilmansuunta älähtäjän kotimaahan -saa poistua)! Tässä ennustus joka toteutuu tällä vuosisadalla varmasti: ensin Ruotsi ja perässä Suomi muuttuu islamilaiseksi valtioksi. Kova väite, tiedän, mutta ajatelkaa loogisesti tätä menoa nyt. Muslimeita tuodaan maahan kiihtyvällä vauhdilla, eivätkä he ole kovin tunnettuja siitä, että olisivat taipuvaisia hankkimaan niukasti jälkeläisiä. Tämä on ihan matemaattinen juttu, yhdistettynä kantasuomalaisten nöyristelyyn.
Freudenthal oli oikeassa:
"Ei mikään muu kansa Euroopassa ole osoittanut niin vähän taipumusta itsenäiseen asemaan kansojen joukossa kuin suomalaiset ja ylipäänsä koko turaanilainen suku"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Axel_Olof_Freudenthal
"Pat Condell" Googleen.. - Kössönöm
Ateisti, vain suomeksi kirjoitti:
Sitaatti tuosta Hesarin jutusta:
"Meillä on paljon maahanmuuttajataustaisia, joita liian paljastavat vaatteet saattavat loukata."
Minkä helvetin takia suomalaiset ovat koko ajan niin varpaillaan siitä, mikä "SAATTAISI" loukata maahanmuuttajia? Suomalaiset hyysärit reagoivat ennen kuin on edes älähdetty (ja jos älähdettäisiinkin, pitäisi osoittaa päättäväisesti ilmansuunta älähtäjän kotimaahan -saa poistua)! Tässä ennustus joka toteutuu tällä vuosisadalla varmasti: ensin Ruotsi ja perässä Suomi muuttuu islamilaiseksi valtioksi. Kova väite, tiedän, mutta ajatelkaa loogisesti tätä menoa nyt. Muslimeita tuodaan maahan kiihtyvällä vauhdilla, eivätkä he ole kovin tunnettuja siitä, että olisivat taipuvaisia hankkimaan niukasti jälkeläisiä. Tämä on ihan matemaattinen juttu, yhdistettynä kantasuomalaisten nöyristelyyn.
Freudenthal oli oikeassa:
"Ei mikään muu kansa Euroopassa ole osoittanut niin vähän taipumusta itsenäiseen asemaan kansojen joukossa kuin suomalaiset ja ylipäänsä koko turaanilainen suku"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Axel_Olof_Freudenthal
"Pat Condell" Googleen..Minä en kyllä pätkän vertaa välitä, loukkaako minun olemukseni jotain muslimia, kun elelen ihan niinkuin tähänkin asti, eli Suomen lakien mukaan.
Kirjoitin hesarin keskustelupalstalle (sitä ei julkaistu), että jos minulle ja puolisolleni olisi tultu sanomaan, että nyt vaatetta päälle, täällä on muslimeja, niin olisin tehnyt rikosilmoituksen syrjinnästä.
Voisi sitä sitten mennä sanomaan valvojalle, että nuo kaapumuijat pelottavat lapsia, käskekää ne pois.
Sinun pelkosi Suomen islamilaistumisesta lienee kuitenkin turha. Mutta tässä täytyy pitää meteliä ja jutella asioista julkisesti.
Minä en ainakaan aio alistua siihen, että minun ja puolisoni pitäisi muuttua sellaisiksi, kuin nämä naisiaan alistavat muunmaalaiset uskikset vaativat, tai siis SAATTAISIVAT vaatia.
En ole alistunut kristinuskolle, enkä taatusti tuollekaan uskolle.
On syytä kyllä myös ajatella asiaa siltäkin kantilta, että tieto lisääntyy koko ajan. Eivät maahanmuuttajanaiset loputtomiin siedä islamilaista mallia omassa elämässään, kun saavat Suomessa koulutuksen. Ainakin toivon näin.
Olen minäkin kristillisessä kodissa kasvanut, mutta kirjat, ne kirjat, ovat oiva apu tiedon lisääntymiseen ja asioitten kyseenalaistamiseen. - --GG---
Kössönöm kirjoitti:
Minä en kyllä pätkän vertaa välitä, loukkaako minun olemukseni jotain muslimia, kun elelen ihan niinkuin tähänkin asti, eli Suomen lakien mukaan.
Kirjoitin hesarin keskustelupalstalle (sitä ei julkaistu), että jos minulle ja puolisolleni olisi tultu sanomaan, että nyt vaatetta päälle, täällä on muslimeja, niin olisin tehnyt rikosilmoituksen syrjinnästä.
Voisi sitä sitten mennä sanomaan valvojalle, että nuo kaapumuijat pelottavat lapsia, käskekää ne pois.
Sinun pelkosi Suomen islamilaistumisesta lienee kuitenkin turha. Mutta tässä täytyy pitää meteliä ja jutella asioista julkisesti.
Minä en ainakaan aio alistua siihen, että minun ja puolisoni pitäisi muuttua sellaisiksi, kuin nämä naisiaan alistavat muunmaalaiset uskikset vaativat, tai siis SAATTAISIVAT vaatia.
En ole alistunut kristinuskolle, enkä taatusti tuollekaan uskolle.
On syytä kyllä myös ajatella asiaa siltäkin kantilta, että tieto lisääntyy koko ajan. Eivät maahanmuuttajanaiset loputtomiin siedä islamilaista mallia omassa elämässään, kun saavat Suomessa koulutuksen. Ainakin toivon näin.
Olen minäkin kristillisessä kodissa kasvanut, mutta kirjat, ne kirjat, ovat oiva apu tiedon lisääntymiseen ja asioitten kyseenalaistamiseen.Ensinnäkin...tästä asiasta on ollut puhetta jo aikaisemminkin mihin suuntaan ollaan menossa. Suunta on islmamia suosivaan kiihtyvällä tahdilla kuten kaikki varmaan huomaa...pikku asioista se lähtee iso pyörä pyörimään...eikös ne betoniporsaat pitänyt poistaa, koksa loukkaa muslimeita?...
"Eivät maahanmuuttajanaiset loputtomiin siedä islamilaista mallia omassa elämässään, kun saavat Suomessa koulutuksen. Ainakin toivon näin. "
Ei heiltä kysytä sietääkö, koska jos tekevät perheen miesten mielestä sopimattomia niin kunniamurha on silloin lyöty lukkoon. Tämä on valitettava tosiasia ja Ruotsista saamme esimerkkejä. Toivottavasti Suomen päättäjät katsoisivat Keski-Euroopan tilannetta.. - ertert
--GG--- kirjoitti:
Ensinnäkin...tästä asiasta on ollut puhetta jo aikaisemminkin mihin suuntaan ollaan menossa. Suunta on islmamia suosivaan kiihtyvällä tahdilla kuten kaikki varmaan huomaa...pikku asioista se lähtee iso pyörä pyörimään...eikös ne betoniporsaat pitänyt poistaa, koksa loukkaa muslimeita?...
"Eivät maahanmuuttajanaiset loputtomiin siedä islamilaista mallia omassa elämässään, kun saavat Suomessa koulutuksen. Ainakin toivon näin. "
Ei heiltä kysytä sietääkö, koska jos tekevät perheen miesten mielestä sopimattomia niin kunniamurha on silloin lyöty lukkoon. Tämä on valitettava tosiasia ja Ruotsista saamme esimerkkejä. Toivottavasti Suomen päättäjät katsoisivat Keski-Euroopan tilannetta.."eikös ne betoniporsaat pitänyt poistaa, koksa loukkaa muslimeita?"
Urbaanilegenda.
"Ei heiltä kysytä sietääkö, koska jos tekevät perheen miesten mielestä sopimattomia niin kunniamurha on silloin lyöty lukkoon."
Murha onneksi kielletään laissa. - Ateisti, vain suomeksi
ertert kirjoitti:
"eikös ne betoniporsaat pitänyt poistaa, koksa loukkaa muslimeita?"
Urbaanilegenda.
"Ei heiltä kysytä sietääkö, koska jos tekevät perheen miesten mielestä sopimattomia niin kunniamurha on silloin lyöty lukkoon."
Murha onneksi kielletään laissa.Ne betoniporsaat todellakin poistettiin. Asiasta luki faktatietoa lehdessä ja jotain vastuullista tahoa haastateltiin asiasta. Hitto kun muistaisin tarkemmin..
- oikeaan
ertert kirjoitti:
"eikös ne betoniporsaat pitänyt poistaa, koksa loukkaa muslimeita?"
Urbaanilegenda.
Murha onneksi kielletään laissa.suuntaan.
"Oulun seurakuntayhtymän kansainvälinen työ on julkaissut englanninkielisen esitteen Prisoner at home? jaettavaksi maahanmuuttajaperheille. Osa maahanmuuttajanaisista joutuu kärsimään perheväkivallasta turhaan. Pelko, tiedon puute ja kielitaidottomuus estävät hakemasta apua.
Esitteessä painotetaan, että Suomen laki haluaa edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa. Jokaisella on vapaus valita - hyväksyä tai hyljätä kulttuuriin ja uskontoon liittyvät käytännöt. Ketään ei saa pakottaa avioliittoon eikä seksiin. Väkivalta on aina rikos. Uhrit ohjataan auttaville tahoille."
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5723&Itemid=38 - faktaa sulle
Ne betoniporsaat todellakin poistettiin. Asiasta luki faktatietoa lehdessä ja jotain vastuullista tahoa haastateltiin asiasta. Hitto kun muistaisin tarkemmin..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Espoon_betoniporsaat
http://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.yhteiskunta/msg/3b47496a3af2348d
Siis eivät muslimit mitään vaatineet, vaan joku hölmö kristitty pappi höpötti moisia, eikä niitten possujen poiston syy ollut islam, vaan aivan muut seikat. - Ateisti, vain suomeksi
faktaa sulle kirjoitti:
http://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.yhteiskunta/msg/3b47496a3af2348d
Siis eivät muslimit mitään vaatineet, vaan joku hölmö kristitty pappi höpötti moisia, eikä niitten possujen poiston syy ollut islam, vaan aivan muut seikat.En tosin väittänyt, että muslimit olisivat vaatineet possujen poistoa. Tässähän oli samankaltainen tilanne; joku oli sitä mieltä, että jokin SAATTAISI loukata maahanmuuttajia. Oltin ikään kuin lähtökuopissa tekemään asialle jotain, siis asennetasolla, ja SE HUOLESTUTTAA MINUA.
Miksi niin monet kantasuomalaiset ovat lähtökohtaisesti ja heti kättelyssä valmiita muuttamaan omia tottumuksiaan ja siinä sivussa muidenkin, jos vain maahanmuuttaja saattaisi oleilla jossain sadan kilsan säteellä?
Miksi ei voitaisi lähteä siitä, että me olemme olleet tällä maantieteellisellä paikalla satoja ja tuhansia vuosia, ja muista kulttuureista tänään saapuvat sopeutukoot tämän maan meininkiin?
Jos betoniporsaat tai bikinit ovat saapujan psyykelle liikaa, Suomesta voi lähteä poiskin. Ei täällä ole pakko olla.
Minun mielestäni musta burkha naisen päällä voi olla lapselle pelottavampi näky kuin tavallinen nainen bikineissä nurmikolla. Omakohtainen kokemus lopuksi: minä näin lapsena bikiniasuisia naisia monessa eri paikassa, enkä kiinnittänyt asiaan mitään erityistä huomiota. Olisin pitänyt kummallisena sitä, että joku makoilee nurmikolla auringonpaisteessa täysissä pukeissa. Olisin pelännyt, että "tuon henkilön asiat eivät ole nyt ihan hyvin", ja kiertänyt kaukaa. Olin lapsi mm. 70-luvulla. - Kössönöm
En tosin väittänyt, että muslimit olisivat vaatineet possujen poistoa. Tässähän oli samankaltainen tilanne; joku oli sitä mieltä, että jokin SAATTAISI loukata maahanmuuttajia. Oltin ikään kuin lähtökuopissa tekemään asialle jotain, siis asennetasolla, ja SE HUOLESTUTTAA MINUA.
Miksi niin monet kantasuomalaiset ovat lähtökohtaisesti ja heti kättelyssä valmiita muuttamaan omia tottumuksiaan ja siinä sivussa muidenkin, jos vain maahanmuuttaja saattaisi oleilla jossain sadan kilsan säteellä?
Miksi ei voitaisi lähteä siitä, että me olemme olleet tällä maantieteellisellä paikalla satoja ja tuhansia vuosia, ja muista kulttuureista tänään saapuvat sopeutukoot tämän maan meininkiin?
Jos betoniporsaat tai bikinit ovat saapujan psyykelle liikaa, Suomesta voi lähteä poiskin. Ei täällä ole pakko olla.
Minun mielestäni musta burkha naisen päällä voi olla lapselle pelottavampi näky kuin tavallinen nainen bikineissä nurmikolla. Omakohtainen kokemus lopuksi: minä näin lapsena bikiniasuisia naisia monessa eri paikassa, enkä kiinnittänyt asiaan mitään erityistä huomiota. Olisin pitänyt kummallisena sitä, että joku makoilee nurmikolla auringonpaisteessa täysissä pukeissa. Olisin pelännyt, että "tuon henkilön asiat eivät ole nyt ihan hyvin", ja kiertänyt kaukaa. Olin lapsi mm. 70-luvulla.miksi jotkut ovat halukkaita muuttamaan käyttäytymistään muslimien takia. Minä en ainakaan ole, enkä niin myöskään tee.
Tämä kun on minun kotimaani, eikä minua ole ennenkään uskonnoilla määrätty. Paitsi tietysti alaikäisenä, kun oli pakko käydä uskontotunneilla.
Näin kaupungilla joku aika sitten naisen, josta ei näkynyt kuin silmät. Kammottavaa. Hänellä oli pieni lapsi mukana. Mitähän lapsenkin päässä liikkuu, kun äidistä ei näy kuin silmät?
Ja tämä tässä jutussa, niin hesarin,-kuin iltiksenkin keskustelupalstalla pisti silmään, että siellä puhuttiin miltei pelkästään naisten uima-asuista, ei miesten.
Olen tässä metsästellyt yhtä juttua, jossa nuo burqini-asuiset uimaritytöt (siis muslimien uimapuku) seisovat laiturilla ja samalle laiturille nousee alastomia miehiä vedestä. Jossain Suomessa se oli, mutta en minä sitä nyt mistään löydä.
Tuli vaan mieleen sitä juttua lukiessa, että ei heitä häirinnyt alastomat miehet, kunhan itse olivat peitettyinä. Tuossa on jotain todella kummallista.
uusmoralismin ja hämmästelykulttuurin maailmassa. Apinoimme (anteeksi apinat) kaikkea housumoralistista ja yliampuvaa, mikä vain Jenkeistä tulee ja iltapäivälehdet tekevät tiliä.
- Kössönöm
Tietääkseni Suomessa asuvat islamilaiset tulevat lähi-idän maista.
Jos tarkoitit, että täällä matkitaan jenkkien vanhoillisuutta, niin ei se niin ole. Sitäpaitsi jenkeissä on eri osavaltiot keskenään todella erilaisia.
Mahdoinko ollenkaan tajuta mitä tarkoitit? tajusin mistä täällä puhutaan, mutta hyppäsin aiheesta sivuun ihan harkitusti, koska se housumoralismi ottaa päähän niin hirveästi.
- tuolle pitäisi
jo tehdäjotain. Hermot menee kun muslimit vie kaikki oikeudet meiltä! ei ole aikaakaan kun sharia laki tulee voimaan ja muslimit raiskaavat meidän tyttöjä(saastaisia vääräuskoisia kun ovat, muslimi isät kannustavat poikiaan siihen). Kumpa Jumala pelastais musliimeja niin voisivat kääntyä ja olla iloisesti mutta kun pitää olla tuon sharia lain pauloissa niin.. pelottavaa suomalaisen yhteiskunnan kannalta. Aamen.
- uskonnot veks
"Kumpa Jumala pelastais"
Juuei. Juuri tuossa menee vikaan, pahasti. Kaikki uskonnot tulisi kriminalisoida ja poistaa ihmisten päitä sotkemasta.
Siitä toki olen samaa mieltä, että islam on erityisen perseestä, ja vaaraksi Suomelle (ja mille tahansa maalle).
Taas yksi syy lisää miksi en muuttaisi hesaan. Pysyn tällä landella jossa lehmätkin saa olla alasti, ainakin toistaiseksi.
- Tristar
varmaan vaativat imettämisen kieltämistä julkisilla paikoilla.
Kaikki me ollaan vaatteidemme alla alasti.
***- Kössönöm
asiasta iltiksen keskustelussa. Kyllä ihmiset ovat toisinaan niin helvetin typeriä.
Unohtuu se alkuperäinen uutinen, jossa oli seuraavat faktat.
- Kyseessä oli leikkipuisto, jossa on lasten uima-allas.
- Bikinien käyttö ei ole missään laissa kielletty leikkipuistossa.
- Valvoja pyysi naista poistumaan, koska siellä oli musliminaisia.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1562766
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Äidiltä kiellettiin bikinit leikkipuistossa/HS20080727SI1KA01g3n
Nyt sitten keskustelussa vedettiin esille, että kun siellä oli muitakin lapsia ja se ei ole soveliasta. No jumalauta, on se ihan soveliasta uimarannoillakin, jossa on lapsia vaikka kuinka paljon.
Nuo pipipäät alkaa ottaa todella pattiin.
Tässä nyt mentiin muslimien tahtiin, eikä se asia siitä muuksi muutu. Prkl! - Tristar
Kössönöm kirjoitti:
asiasta iltiksen keskustelussa. Kyllä ihmiset ovat toisinaan niin helvetin typeriä.
Unohtuu se alkuperäinen uutinen, jossa oli seuraavat faktat.
- Kyseessä oli leikkipuisto, jossa on lasten uima-allas.
- Bikinien käyttö ei ole missään laissa kielletty leikkipuistossa.
- Valvoja pyysi naista poistumaan, koska siellä oli musliminaisia.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1562766
Nyt sitten keskustelussa vedettiin esille, että kun siellä oli muitakin lapsia ja se ei ole soveliasta. No jumalauta, on se ihan soveliasta uimarannoillakin, jossa on lapsia vaikka kuinka paljon.
Nuo pipipäät alkaa ottaa todella pattiin.
Tässä nyt mentiin muslimien tahtiin, eikä se asia siitä muuksi muutu. Prkl!Uima-altaalla kielletään esiintymästä uima-asussa kun paikalla on joku joka ei hyväksy uima-asun käyttöä. Hmmh. Loogista?
Pihkura, pitäisiköhän minun... hitto, vaatia jossain terassilla sellaisen asiakkaan poistamista jolla on tennissukat sandaaleissaan, se loukkaa minun eettis-esteettistä makuani? Syy on tasan yhtä pätevä kuin tuossa uutisessa. Se on sukat pois tai jää kalja juomatta!
*** - Kössönöm
Tristar kirjoitti:
Uima-altaalla kielletään esiintymästä uima-asussa kun paikalla on joku joka ei hyväksy uima-asun käyttöä. Hmmh. Loogista?
Pihkura, pitäisiköhän minun... hitto, vaatia jossain terassilla sellaisen asiakkaan poistamista jolla on tennissukat sandaaleissaan, se loukkaa minun eettis-esteettistä makuani? Syy on tasan yhtä pätevä kuin tuossa uutisessa. Se on sukat pois tai jää kalja juomatta!
***Siis eihän asia voi olla niin, että jotkut kiihkohihhulit tulevat sanelemaan, mitä Suomessa saa tehdä.
Kaikkein eniten minua harmittaa nuo virkamiehet. Helvetin herneaivoiset idiootit.
Jos minä olisin ollut tuon valvojan paikalla, niin olisin tasan tarkkaan sanonut jollekin muslimille, jos olisi tullut valittamaan, että tuossa on portti ja tuosta voitte sitten kävellä niin pitkälle, ettei enää päätä kivistä.
Mites näiten likkojen käy tulevaisuudessa?
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200807288018245_hi.shtml
Eiköhän tuollakin ole lapsia.
Vai tämä:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1300845
Nyt täytyy rauhoittua. Kössönöm kirjoitti:
Siis eihän asia voi olla niin, että jotkut kiihkohihhulit tulevat sanelemaan, mitä Suomessa saa tehdä.
Kaikkein eniten minua harmittaa nuo virkamiehet. Helvetin herneaivoiset idiootit.
Jos minä olisin ollut tuon valvojan paikalla, niin olisin tasan tarkkaan sanonut jollekin muslimille, jos olisi tullut valittamaan, että tuossa on portti ja tuosta voitte sitten kävellä niin pitkälle, ettei enää päätä kivistä.
Vai tämä:
Nyt täytyy rauhoittua.että lehdistö tykkää liioitella (ja vääristellä) asioita:
Ollessani yläasteella kouluumme tuli Ilta-Lehden toimittaja, koska jonkun oppilaan äiti oli kertonut, että koulumme on rauhaton. Olin toimittajan vieressä, kun hän haastatteli kaveriani, joka kusetti toimittajaa oikein urakalla... seuraavana päivänä oli naurussa pitelemistä, kun toimittaja oli laittanut artikkeliinsa sanasta sanaan kaverini höpinät. Näiden höpinöiden oikeellisuus olisi ollut helppoa tarkistaa, esim. opettajilta tai muilta koulun oppilailta (mutta silloin artikkeli ei olisi ollut enään niin kiinnostava).- Tristar
Kössönöm kirjoitti:
Siis eihän asia voi olla niin, että jotkut kiihkohihhulit tulevat sanelemaan, mitä Suomessa saa tehdä.
Vai tämä:
Nyt täytyy rauhoittua.Nyt ei meinaa tulla hirnumisesta loppua ensinkään!!! BURQINI!!! *UAAAAHHHAAHAAAA*
Ai saakuta ku sattuu. *hieroo leukaperiä* huoh. Okei. Noh, ensimmäinen ajatus oli että hitto, tuollaisen minäkin tartten. Vatsanahka on kolmen raskauden jäljiltä kuitenkin ja reisien pinta röpöläisempi kuin toivoisi. Mutta sitten minä rupesin miettimään rusketusrajoja :D :D
Uijui. Nooh, todettakoon että saavat ne Yrittää sanella sääntöjä, mutta eivät tahdo minun kanssani tukkanuottasille. Jos olisi ollut sanavalmiimpi daami sillä uima-altaalla, olisi voinut tulos olla vallan toinen. Noh, tarpeeksi monta noita niin alkavat ihmiset miettiä missä raja menee.
Tai kamala ajatus, entä jos eivät ala? Jos käskyjä ottavat ovat käskyihin tyytyväisiä, tulevat ne mistä tulevat? Sama heille, kunhan vain johdetaan?
Jotenkin tuntuu että päivä päivältä minä alan etääntyä tästä maailamsta mistä kirjoitetaan. On kuin täällä oamssa herrankukkarossa olisi ihan oma universumi omine ilmastovyöhykkieneen, ja tuo hulluus olisi jossain toisella planeetalla. Niin ei toki voi ajatella, se mikä on nyt kaukana on lähellä kohta jos sen antaa tulla eikä tee vastaliikettä.
Järjestetäänkö uimapukumielenosoitus Helsingin kaduilla? Säädylliset uikkarit päälle ja marssimaan? Kusutaan pari burqinimallia mukaan :D :D
*** - ertert
keiky3 kirjoitti:
että lehdistö tykkää liioitella (ja vääristellä) asioita:
Ollessani yläasteella kouluumme tuli Ilta-Lehden toimittaja, koska jonkun oppilaan äiti oli kertonut, että koulumme on rauhaton. Olin toimittajan vieressä, kun hän haastatteli kaveriani, joka kusetti toimittajaa oikein urakalla... seuraavana päivänä oli naurussa pitelemistä, kun toimittaja oli laittanut artikkeliinsa sanasta sanaan kaverini höpinät. Näiden höpinöiden oikeellisuus olisi ollut helppoa tarkistaa, esim. opettajilta tai muilta koulun oppilailta (mutta silloin artikkeli ei olisi ollut enään niin kiinnostava).Eikä noissa kirjoituksissa käsittääkseni edes ollut mitään muslimien vaatimuksista. En kyllä epäile, että muslimit eivät voisi sellaista aloitetta tehdä, mutta ensin pitäisi ottaa asian todellisista taustoista selvää ennenkuin hutkii.
- Kössönöm
ertert kirjoitti:
Eikä noissa kirjoituksissa käsittääkseni edes ollut mitään muslimien vaatimuksista. En kyllä epäile, että muslimit eivät voisi sellaista aloitetta tehdä, mutta ensin pitäisi ottaa asian todellisista taustoista selvää ennenkuin hutkii.
josta tänään luin, että kaksi musliminaista oli sanonut valvojalle tästä nuoresta äidistä.
Niin tai näin, niin joka tapauksessa tuolla naisella oli tavalliset bikinit, eikä niiden käyttöä ole kielletty ja nyt tässä annettiin määräys pukeutua, etteivät muslimit loukkaannu.
Minä tässä olen hutkinut viranomaisia ja heidän täysin typerää mateluaan joidenkin uskisten edessä. - Kössönöm
Tristar kirjoitti:
Nyt ei meinaa tulla hirnumisesta loppua ensinkään!!! BURQINI!!! *UAAAAHHHAAHAAAA*
Ai saakuta ku sattuu. *hieroo leukaperiä* huoh. Okei. Noh, ensimmäinen ajatus oli että hitto, tuollaisen minäkin tartten. Vatsanahka on kolmen raskauden jäljiltä kuitenkin ja reisien pinta röpöläisempi kuin toivoisi. Mutta sitten minä rupesin miettimään rusketusrajoja :D :D
Uijui. Nooh, todettakoon että saavat ne Yrittää sanella sääntöjä, mutta eivät tahdo minun kanssani tukkanuottasille. Jos olisi ollut sanavalmiimpi daami sillä uima-altaalla, olisi voinut tulos olla vallan toinen. Noh, tarpeeksi monta noita niin alkavat ihmiset miettiä missä raja menee.
Tai kamala ajatus, entä jos eivät ala? Jos käskyjä ottavat ovat käskyihin tyytyväisiä, tulevat ne mistä tulevat? Sama heille, kunhan vain johdetaan?
Jotenkin tuntuu että päivä päivältä minä alan etääntyä tästä maailamsta mistä kirjoitetaan. On kuin täällä oamssa herrankukkarossa olisi ihan oma universumi omine ilmastovyöhykkieneen, ja tuo hulluus olisi jossain toisella planeetalla. Niin ei toki voi ajatella, se mikä on nyt kaukana on lähellä kohta jos sen antaa tulla eikä tee vastaliikettä.
Järjestetäänkö uimapukumielenosoitus Helsingin kaduilla? Säädylliset uikkarit päälle ja marssimaan? Kusutaan pari burqinimallia mukaan :D :D
***Niin. Minä olen sitä mieltä, että rajat tulevat vastaan silloin, kun suomalaiset tajuavat, että tässä on se raja ja siitä pidetään kiinni.
Ja se olisi pitänyt tajuta tehdä jo paljon aikaisemmin.
Minä en menisi islamilaiseen maahan sanelemaan miten minä haluan heidän siellä pukeutuvan. Tai no, en menisi mihinkään islamilaiseen maahan never-ikinä muutoinkaan.
En minä taida marssille lähteä, mutta tästä kyllä kirjoitan aikakauslehteen mielipidepalstalle. Minulla oli yksi toinen juttu jo miltei valmis, mutta jääköön se odottamaan. Kössönöm kirjoitti:
Niin. Minä olen sitä mieltä, että rajat tulevat vastaan silloin, kun suomalaiset tajuavat, että tässä on se raja ja siitä pidetään kiinni.
Ja se olisi pitänyt tajuta tehdä jo paljon aikaisemmin.
Minä en menisi islamilaiseen maahan sanelemaan miten minä haluan heidän siellä pukeutuvan. Tai no, en menisi mihinkään islamilaiseen maahan never-ikinä muutoinkaan.
En minä taida marssille lähteä, mutta tästä kyllä kirjoitan aikakauslehteen mielipidepalstalle. Minulla oli yksi toinen juttu jo miltei valmis, mutta jääköön se odottamaan.mieltä kanssasi siitä, että täällä (Suomessa) nuollaan liikaa muslimien ym. hihhuleiden persettä. Esim. Myyrmäen pommi-iskun jälkeen ei voitu pystyttää muistomerkkiä (suomalaisille) uhreille, koska joukossa oli ollut joku muslimi! Kaikissa kouluissa ei järjestetä enään joulujuhlia, koska siellä on myös muslimeja oppilaina.
Ja suomalaisille taas opetetaan, että pitää olla maassa maan tavalla!?!- Kössönöm
keiky3 kirjoitti:
mieltä kanssasi siitä, että täällä (Suomessa) nuollaan liikaa muslimien ym. hihhuleiden persettä. Esim. Myyrmäen pommi-iskun jälkeen ei voitu pystyttää muistomerkkiä (suomalaisille) uhreille, koska joukossa oli ollut joku muslimi! Kaikissa kouluissa ei järjestetä enään joulujuhlia, koska siellä on myös muslimeja oppilaina.
Ja suomalaisille taas opetetaan, että pitää olla maassa maan tavalla!?!ei voitu pystyttää. Miksi. Mitä se siihen kuului, jos siellä oli joku muslimi? En ole tuollaisesta kuullutkaan.
Tuli vaan mieleen, että viranomaiset eivät tajua yhtään mitä ovat tekemässä. On aivan turha saarnata suomalaisille suvaitsevaisuutta, jos se supisuomalaisen oikeuksia kaventaa. Siitä nousee sisu ja se olisi hyvä noidenkin virkamiesten ymmärtää.
Minulle on ihan sama mistä maasta tänne sakkia tulee, mutta heidän pitää sopeutua tähän yhteiskuntaan, eikä meidän pidä sopeutua heidän tapoihinsa. - Ateisti, vain suomeksi
Kössönöm kirjoitti:
ei voitu pystyttää. Miksi. Mitä se siihen kuului, jos siellä oli joku muslimi? En ole tuollaisesta kuullutkaan.
Tuli vaan mieleen, että viranomaiset eivät tajua yhtään mitä ovat tekemässä. On aivan turha saarnata suomalaisille suvaitsevaisuutta, jos se supisuomalaisen oikeuksia kaventaa. Siitä nousee sisu ja se olisi hyvä noidenkin virkamiesten ymmärtää.
Minulle on ihan sama mistä maasta tänne sakkia tulee, mutta heidän pitää sopeutua tähän yhteiskuntaan, eikä meidän pidä sopeutua heidän tapoihinsa."Minulle on ihan sama mistä maasta tänne sakkia tulee, mutta heidän pitää sopeutua tähän yhteiskuntaan, eikä meidän pidä sopeutua heidän tapoihinsa."
Tuossa ajattelussa on sellainen virhe, että muslimit eivät aio sopeutua, vaan sopeuttaa muut itseensä (siksi ei ole samantekevää, minkälaista väkeä tänne rahdataan "töitä tekemään"). Olen plärännyt riittävästi internettiä muodostaakseni tämän käsityksen. Googleta vaikka se Pat Condell. Rauhaa rakastavat muslimit ovat, kuten hyvin tiedät, ainoastaan oikeassa ihan kaikessa, ja muunlaisten ajatusten muodostajat menettävät päänsä. Olen nähnyt useita videopätkiä, joissa korkeasti uskonoppineet muslimit vakavalla naamalla kertovat, että päämäärä on maailman dominointi, ja että jokainen poikittain oleva maksaa niskuroinnista hengellään. Olen myös nähnyt valokuvia mm. Britanniassa mieltään osoittavista muslimeista, joilla on mielenkiintoisia iskulauseita kylteissään. Esimerkkinä "Freedom go to Hell!". Ja eräässä videossa poliisi salli kuoleman julistamisen "vääräuskoisille", puuttumatta mihinkään mitenkään.
Olen ymmärtänyt, että jyrkät asenteet tulevat suoraan koraanista, joka
A) On Totta
B) On Totta tulevaisuudessakin
C) Allahilta saatu Totuus ei voi koskaan muuttua, ei mitenkään, eikä koraanin tekstiä voi mitenkään kyseenalaistaa.
Islamin kehittelijät ja koraanin kirjoittajat ovat luoneet omalta kannaltaan nerokkaan paketin.
Kun Suomestakin tulee vielä tällä vuosisadalla islamilainen valtio, taannumme ikuisiksi ajoiksi 600-luvulle, ja tiede sekä kulttuuri ajetaan alas vaikka väkisin. Eräs maahanmuuttoon sidoksissa oleva poliitikko viitoittaa juuri nyt tietämme tuohon suuntaan. Ehkä hän tuntee olonsa vieraaksi Suomessa kansallisuuteensa (siis huom. ei kansalaisuutensa) liittyvän identiteetin vuoksi, ja haluaa, että suomea puhuville kantasuomalaisille käy tulevaisuudessa samoin, omassa maassaan.
En ole mikään ennustajaeukko, mutta minulla on erittäin vahva tunne siitä, että eräänä päivänä islam vielä pysäyttää koko maapallon, jos länsimaiset poliitikot jatkavat nykyistä linjaansa. Auringosta loppuu vety ennen kuin kerran islamisoitunut ihmiskunta palaa entiselleen.
Sanon suoraan kuten ajattelen, sillä poliittisesti korrektia hymistelyä ei huomenna muista kukaan. Kunpa tämän päivän nuoret ymmärtäisivät islamin vaarat. Se on ainoa mahdollisuus. Kössönöm kirjoitti:
ei voitu pystyttää. Miksi. Mitä se siihen kuului, jos siellä oli joku muslimi? En ole tuollaisesta kuullutkaan.
Minulle on ihan sama mistä maasta tänne sakkia tulee, mutta heidän pitää sopeutua tähän yhteiskuntaan, eikä meidän pidä sopeutua heidän tapoihinsa.taas paisutteli asiaa, sillä en löytänyt muuta, kuin tämän (Pitää skrollata vähän alaspäin, niin se kohta löytyy):
http://64.233.183.104/search?q=cache:WVC9QdT6f00J:www.turunsanomat.fi/viimeuutiset/ts/?ts=0,3:2025:767:0,4:27:0:1:0;4:28:0:0:0;4:29:0:0:0;4:30:0:0:0;4:31:0:0:0;4:26:0:0:2002-12-18,0,1:0:0:0:0:0: myyrmäen räjähdys muistomerkki&hl=fi&ct=clnk&cd=3&gl=fi
Tapahtuman jälkeen lehdissä kirjoitettiin, että muistomerkkiä ei voitu pystyttää, koska se olisi loukannut muslimeja. Mutta eihän noista ikinä tiedä, että mikä se lopullinen totuus on. Minkään kaupungin hallitus tuskin ikinä myöntää, että se antaa periksi muslimien painostukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441