Älkää luottako armoon!

jeh*

Sillä armoa ette tule saamaan!

Kuten Paavali Tessalonikalaiskirjeessään sanoo:

"Herra Jeesus väkevien enkeleittensä kanssa ilmestyy taivaasta tulenlieskojen keskellä ja rankaisee niitä, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä suostu olemaan kuuliaisia Herramme Jeesuksen evankeliumille."

Itse asiassa mikään Jeesuksen puheissa ei viittaa siihen, että hän armahtaisi ateisteja. Päinvastoin! Pohtikaapa vaikkapa näitä Jeesuksen sanoja:

"Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi."

Löysittekö tuosta armoa?

Olisiko aika luopua itsepetoksesta ja hyväksyä se tosiasia, että päätös on tehtävä ajoissa? Jos sen tekee liian myöhään, ei kaikkein katkerinkaan katumus tuota teille armoa!

14

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Eipä tuo Paavali minulle ole postia laittanut. Tessalonikalaisille laittoi. Joten?

• laittoi..

sinulle postia.

• sinä..
        laittoi.. kirjoitti:

sinulle postia.

Paavali?

Voi vittu, kun te ootte sekasin...

• Kössönöm
        laittoi.. kirjoitti:

sinulle postia.

tänään jo tullut. Jospa saan sen sitten ensi viikolla;)

• Kössönöm
        sinä.. kirjoitti:

Paavali?

Voi vittu, kun te ootte sekasin...

niitä Napoleoneita ja Hitlereitäkin osastoilla. Kai sinne nyt yksi Paavalikin sekaan sopii.

• aika..

luopua sienistä aterioilla ja kääntyä terveydenhuollon puoleen mielenterveysongelmissasi?

Raamatun saat tungea sinne missä aurinko ei paista.

• Atte Ateisti

En luota uskiksiin muutenkaan enkä heidän lupauksiinsa tai uhkailuihinsa.

Jännää että tässä maassa väkivallalla uhkailu on sallittua vain jos se tehdään uskonnon nimissä.

• Kössönöm

ja sitten jos pilkkaa tuollaista uhkailuun perustuvaa touhua, on pallo jalassa.

• konna

kyllä ideaa:

"Jännää että tässä maassa väkivallalla uhkailu on sallittua vain jos se tehdään uskonnon nimissä."

Lainsäätäjäkin on kait sitä mieltä, että helvettiuhkailu ei ole oikein relevanttia. Lapsia niillä kuitenkin saa kiusata:(

Islamin valtaan Vanhaset ja kumppanit ovat sen sijaan alistamassa koko valtakuntaa aivan pikku hiljaa hissukseen.

Kummallisia päättäjiä: Lipponen halusi viedä Suomen Irakin vastaiseen koalitioon ilman sen kummempia demokratiakiemuroita. Vanhanen puolestaan pyyteli anteeksi muslimeilta, vaikkei mitään oltu edes tehty. Kun tekijät olivat Tanskan maalta (tämä pilapiiroskiista nro uno).

Taitaa olla kangaspaikat kuluneet näiden poikien polvista:)

• noin ilmaiset, niin pakko kai se on jesseen uskoa!?! NOT!!!

Pitäkää armonne, perkele! Mä en teidän armojanne kaipaa!

• Ei koskaan

Kristityiltä löytyy armoa vain toisille kristityille, muut saavat maistaa jumalan vihaa.

Kaikki tietävät miten armollisesti kristityt ovat kohdelleet kaikkia väärinuskovia pakanoita ja alkuperäiskansoja kautta maailman.

Ne intiaaniheimot ja alkuperäiskansat, joita ei onnistuttu tappamaan ihan kokonaan sukupuuttoon, saivat kokea vielä toisenlaistakin armoa - heidän kaikki lapsensa ryöstettiin heiltä ja pakkosijoitettiin kristittyjen kouluihin ja koteihin (kohtaamaan äärimmäisen julmaa kohtelua, pahoinpitelyä ja pedofiliaa), ettei heistä vain kasvaisi lisää vääräuskoisia pakanaperkeleitä, vaan kunnon kristittyjä. Näin tehtiin kautta kristittyjen valtaamaan maailman, Kanadasta Australiaan asti.

Siitä kohtelusta on kaikenlainen armo ollut vähän helvetin kaukana.

• ole odotettu jo jonkun aikaa?

Äijää ei näy eikä kuuluu.

• Ateisti, vain suomeksi

70-luvulla näin kerran tyypin kiinnittämässä otsikossa mainittuja julisteita valopylväisiin. Kysäisin hemmolta, että mitäs tuo meinaa, niin hän siihen, että "katsos, jeesus on tulossa ihan just!". Epäilin miestä vähän höperöksi ja epäilen vieläkin, sillä vielä tänäänkin jeesus on tulossa "ihan just", jos uskiksilta kysyy.

Totean saman: puheista huolimatta äijää ei näy, ei kuulu.

• ole vähän

hassua ajatella, että ihminen joka ei usko jumaliin luottaisi jonkun jumalan armoon? =)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe