Savonlinna täyttää 369 vuotta eli vain 25 vuotta vähemmän kuin minä! Onnea paljon!
PS: Känni päälle
Savonlinna 369 vuotta
11
1033
Vastaukset
- sola
..laulan tässä parhaillaan serenadia..niin Sinulle muru, kuin upealle kaupungillenne :)
Lahja on tietysti sua vartoomassa... ;)
*pusss*- sola
SavoRULES kirjoitti:
Savonlinnakin vartoaa sinua. Et kai rentun ruusua lurittele?
..josko viikonloppuna tulisin..kalenteri on ihan täys, mut delegoin pari vähemmän akuuttia tsydeemiä alaisille.. ;)
Otello, vai Uhkapeli..hmm..siinäpä pulma. Arvaan, että Uhkapeli, mikäli sinulta kysyisin...noh, mennään molempiin. Varaa aitio :) - OOPPERAJUHLAT+
UPEA PAIKKA < OLISI UPEAA VIIHTYÄ JOSKUS SAVONLINNASSA OOPPERAJUHLILLA 72 12-84 12-96 KERTAA JA REISSATA ERI MERKKISILLÄ AUTOILLA SINNE JA MM ORANSSILLA LADALLA 1300 MALLI
- Evade anonyxs
OOPPERAJUHLAT+ kirjoitti:
UPEA PAIKKA < OLISI UPEAA VIIHTYÄ JOSKUS SAVONLINNASSA OOPPERAJUHLILLA 72 12-84 12-96 KERTAA JA REISSATA ERI MERKKISILLÄ AUTOILLA SINNE JA MM ORANSSILLA LADALLA 1300 MALLI
Huisin jännää, voi juku että sä sait mut transsiin. Eikö vihriä ladukka kelpais??
Voi että sä kehtaat, senkin vanhapieuru ;))
Jeps...., näin se on!!
- plörö..
..meinasitko olla muka kännissä 369 vuotta??? *virn*
- Evade anonyxs
Jo siinä iässä, mansikkakeisari että eturauhasesi
on varmaan koripallon kokoinen.
Aivot luokkaa londonrae. Jeps....., näin se on!!- Savolaane
koripallon kokoinen tuntumalta ja sitä on kiva pompottaa pontevasti putuseinää vasten.
- Evade anonyxs
Savolaane kirjoitti:
koripallon kokoinen tuntumalta ja sitä on kiva pompottaa pontevasti putuseinää vasten.
Savoolaiselta rupesi runosuoni pulppuamaan.
Että ihan putuseinää vasten. Voe voe reppana
Tartuppa pontevasti äitisi nisään, ja otappa
tuikku, äläkä roiku täällä aikuisten kiusana.
Jeps...., näinhän se on!!
- Näin on.
368vuotta vanhempi kuin sinä, ainakin henkisesti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864