Millainen meno on nykyään Terrenon suomigetossa?
Onko vanhat menopaikat kuten Besame Mucho vielä tallella? Mitkä ovat ns. suomalaisbaarit tällä hetkellä. Onko esim. Pepen baari vielä jäljellä?
En ole vuosiin käynyt Mallorcalla, mutta nyt alkoi kiinnostamaan, kun luin tätä palstaa...
Muutenhan Mallorca on aivan huikea paikka turistille. Jos ei jämähdä Terrenoon. Olen nähnyt suurinpiirtein kaiken siellä ja silti olisi kiva mennä taas.
Nostalgia iski
4
737
Vastaukset
- Gomila Park
Besame Mucho-niminen kuppila on edelleen tallella. Pepe edullisine safkoineen ja mukavine fiiliksineen puksuttaa myös.
- taitaa nykyään
olla siellä mantereen puolella Pacosin perukoilla. Toinen getto (marokkolaiset, mustalaiset) löytyy el Boquetillosta, samasta kaupungista.
- Jubert
Kyllä ne ainoot "suomibaarit" taitaa olla Pian ja Pepen baari ja GomilaParkin katolla oleva "Manun baari".
Terreno on paljon hiljaisempi kun ennenvanhaan,mutta Palman kaupunkiin on onneksi lyhyt matka. - don luis
hotellitarjonta on siirtynyt rannoille.vain muutama terrenon suunnan hotelli on suomalaisten seramatkafirmojen tarjonnassa,taitaa olla gomila park,bosque, isla mallorca,ei ehkä muita.meno on enemmän kuin puolikuollutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635