Jyväskylä

VkJKL

Onko Jyväskylän lähistöllä yhtään nakurantaa?
Itse kiinnostunut olisin sellaiselle menemään kun vielä nuori ja ehkä ihan hyvännäköinen olen.

13

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä nakurantaan

kun on vanha ja viisas.Suomessa ei ole yhtään nakurantaa, muutama sekaranta löytyy ja niissäkin pelkästään miehiä.

• ole...

varsinaista nakurantaa mutta nakuna voit olla jokarannala!! tai tulla meille ottamaan nakuna aurinkoa kanssamme!!

• JKLnude

laitatkos mulle mailia deittilaatikko@gmail.com

• ABY

tänä kesänä yhdellä rannalla tuossa muuramen suunnalla olen pari kertaa käynyt nauttimassa rajattomasta ... ihan yksin ja rauhassa ...

mutta en tässä viitsi mainostaa missä se on ... mutta mailaamalla

• ensin...

hieman itsestäsi? ikä,sukupuoli,ulkonäkö...ym!?

• vkJKL
        ensin... kirjoitti:

hieman itsestäsi? ikä,sukupuoli,ulkonäkö...ym!?

olen 25v mies 165cm normaali

• sekä...
        vkJKL kirjoitti:

olen 25v mies 165cm normaali

sukupuolella ei niin väliä koska olemme aviopari, mutta kroppa pitää olla timmissä kondiksessa mieluimmin podattu!!

• vkJKL
        sekä... kirjoitti:

sukupuolella ei niin väliä koska olemme aviopari, mutta kroppa pitää olla timmissä kondiksessa mieluimmin podattu!!

No en oo mitenkään erityisesti bodannu mutta kyllä kroppa ihan kunnossa on. johtuu hyötyliikunnasta.

• innostumme..
        vkJKL kirjoitti:

No en oo mitenkään erityisesti bodannu mutta kyllä kroppa ihan kunnossa on. johtuu hyötyliikunnasta.

vain bodatuista vartaloista...!!!

• Anonyymi

Olen rannalla ottaa mallikkaasti nakuna

• Anonyymi

Alastomuus ei ole ollut enää siveetöntä vuoden 2006 jälkeen. Suomessa eletään muun Euroopan kanssa samoin että missä tahansa yleisellä uimarannalla voi ottaa aurinkoa alasti. Jos siihen ei liity muuta "toimintaa", se ei ole laitonta.

Yyterissä ja Turussa tuo on jo normaalia. Nallikarissa, Kalajoella ja Kuopiossa jo silloin tällöin. Huom! Omassa pihassa aina laillista. Ruohonleikkuria voi lykkiä ihan ilkosillaan. Ja jo pelkästään C-vitamiini on riittävä syy.

Purenudism.com

• Anonyymi

Porin kaupunki on ilmoittanut että se on sulkenut yyterin nudistirannan :)) Katin kontit. Nudistirannan maa-alue ei ole edes kaupungin omistus- / hallinta-aluetta. Se valtion luonnonsuojelualuetta ja päätös tulisi tehdä eduskunnassa.

Eduskunta ei tuollaista voisi päättää, koska laki siveettömyydestä koskien alastomuutta poistui jo liki 20 vuotta sitten.

Suomessa voi siinä kuin missä EU - maassa tahansa olla yleisellä rannalla ihan niissä kuteissa tai ilman jos haluaa.

Porista tultiin alkuviikosta. Nudistirannalla oli väkeä jopa enemmän kuin tavallisesti. Ainakin yli 50 hlöä. Tuollainen uutisointi on ollut vain mainosta ja hyvää sellaista.

Monet eivät ehkä tiedä. Nudistirannalla on oma mökkikylä ravintolan kera. Googlattamalla YyterBeach löytyy. On paljon viihtyisämpi kuin Yyterin leirintäalue kiljuvine lapsineen.

• Anonyymi

Eilenkin oli rannalla satoja yksinäisiä naisia. Panin heitä kaikkia. Enkä saanut sakkoa.
        Kaveri on jo saanut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe