olen rasisti täyttä kurkkua, koska sanoin, että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia. Mutta en ole rasisti en pidä kahdesta ihmisryhmästä saatananpalvojista(kuten islamilaiset) ja rikollisista.Nykyään nämä rasismi intoilijat luulevat, että kaikki on rasismia.Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi, ja tämä on tosi hälyyttävää. En uskalla kävellä siellä, koska olen aina kaikkien raiskausten uhri.
Minulle huudettiin
9
775
Vastaukset
- Täsmennä
"...olen aina kaikkien raiskausten uhri...",
onko tuo epäonnistunut kielikuva, provokaatio vai mikä.
Mitä ihmettä tuo nyt oikein tarkoittaa, onko sinut joukkoraiskattu muslimien toimesta vai leikitkö vain marttyyriä oletuksellasi, että siellä kävellessäsi joutuisit olettamuksesi mukaan raiskatuksi? Aika lailla epämääräinen ilmaisu, joten täsmennä, mitä sinulla oli sanottavana muuta kuin että sinua yleisesti ottaen pidetään rasistina, mikä on muuten merkki siitä, että asenteita kannattaa tarkistaa.- useiden
raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.
- raiskataan
enkä ole rasisti ,jos aviomieheni idiootti veli näin huusi.
- Neuvo sinulle
useiden kirjoitti:
raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.
Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta. - palaa takaisin
Neuvo sinulle kirjoitti:
Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta.sinne mistä tulitkin.
useiden kirjoitti:
Jo sinua on kerta raiskattu useamman kerran, niin onko olisiko aihetta pohtia, missä on vika? Jos raiskaajat ovat olleet eri ihmisiä ja aina vaan sinua raiskanneet, niin onkohan vika kenties sinussa?
- höh tyhmä
palaa takaisin kirjoitti:
sinne mistä tulitkin.
takaisin kun en muista mistä tulin.
Fantasiajutut kuuluvat eri palstoille.
Kukaan ei ole niin tyhmä, että jos kerran raiskataan, että aina uudelleen ja uudelleen on tilanteissa mukana.
Eiköhän siinä tapauksessa jo halua pysyä kotona ja tuttujen ihmisten seurassa turvassa.
Aloittaja kai vaan työntyy kaikkien "pervojen" joukkoon väkisin.......siitäkin huolimatta, en usko aloittajan kirjoituksen pitävän paikkaansa.
- Atte Ateisti
Jos sanoit että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia, ei se ole rasismia. Tukholman Rinkebyssäkin on paljon maahanmuuttajia ja se on aika jännä monikulttuurinen alue.
Loppu tekstistäsi "Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi", saa kyllä uskomaan sinun sanoneen jotain muutakin.
Itä-Pasilassa on yksi moskeija, joka vetää sinne satunnaisesti paljon muslimeja. Tämä ei tarkoita että he asuisivat siellä.- antimuslimi
Ei moskeijoita Suomeen, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144