onko lutherilainen kristitty?

pakkokastettu

Todellinen kristitty... on kannibalismia harrastavat Jeesuksen pilkkaaja.

Eläimissä on niin sivistyneitä, etteivät syö ja juo oman lajin lihaa ja verta mutta kristityissä ihmisissä on "petoja" joille sellainen raakuus on iloa.

Pahinta Jeesuksen pilkkaa on tehdä Hänestä ulostetta.
Raamatun sanoin:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

6

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen kaikkea

uskonlahko, ja sillä onkin kaikki lahkon piirteet, mm. jäseniä voidaan erottaa, jos he eivät miellytä, vaikka kristillinen kirkko on alkujaan ollut jakamaton ja se on tarkoittanut, ettei sen jäseniäkään voi jakaa vuohiin ja lampaisiin. Nyt Suomen luterilaiset ovat jo jakautuneet useaan ryhmään ja uusia ryhmiä ollaan perustamassa, mm. heteroseksuaaliset luterilaiset näyttävät tarvitsevan oman erityisen heteroseksuaalisen kirkkonsa, jossa ei tarvitse pelätä että syntinen homo tai lesbo sattuisi istumaan viereisessä penkissä.

• hehee

Kirkko on aina ollut normaalin ihmisen kirkko.
        Homot vaan haluavat synnilleen siunausta ja yrittävät kirkon hyväksyvän synnin.
        Ehkä homot hakevat kirkkoa joka olisi homokirkko ja siis ovat uusi lahko , homolahko.
        Raamattu sanoo homouden olevan synti ja homouskonto ei tukeudu Raamattuun mitenkään vaan omaan syntiseen elämäänsä.
        Sillä ei ole mitään tekemistä Kristityn kanssa eikä Luterilaisuudenkaan.

Kummaa on se että homo syyttää heteroa homoudestaan.
        Eikö homo tunnusta syntisyyttään?
        Jos tunnustaa niin jätä se synti pois.
        Ei murhamieskään tule kirkkoon murhamiehenä " olen murhamies ja hyväksykää minut syntisenä murhaajana".

Huorintekijä ei tule kirkkoon 3 naisensa kanssa syntisenä hyväksyttämään syntiään " hyväksykää syntini ja siunatkaa syntiäni".

Homon ajattelumaailmakin tuntuu olevan hylättyjen tyhjää räksytystä.
        Olisiko aika palata todellisuuteen , anoa syntejä anteeksi ja parantaa tapansa?

• tättäräät

Onko Matti E. S-aho kristitty? Ilmeisestikään ei.

• kastettu

Minä sanoin heti synnyttyäni, että minut pitää kastaa ja niin tehtiin.

• VASTAUS siihen

On, silloin kun on elävässä uskossa, ei muutoin.

• joka ei syö minun lihaani ja juo minun vertani,sillä ei ole elämää,se suurin Jeesuksen pilkka on,ettei tämä Armoateria sinulle kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe