viestieni kieliopillisesta asusta.Kehottavat ensin opettelemaan kirjoitustaitoiseksi,ja vasta sitten laittamaan ränttiä tänne.Uskon niin että Taivaassa tämäkin epäkohta tulee korjattua.Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat.
Ateistit aina morkkaavat,
13
363
Vastaukset
- palstalla
ovat mielestäni ihmisiä joilla elämä ei ole antoisaa muuten.
Mitä järkeä olisi luterilaisen roikkua ateisti palstalla?
Kun esittää kysymyksen näin, niin voi tajuta sen tyhjyyden , miksi ateisti roikkuu luterilaispalstalla.
He kyllä saattavat etsiä virheitä täydellisestä asiasta Kristillisyys, mutta koska heidän kiusaantunut mielensä ei anna rauhaa heille itselleen, niin huomautettavaksi riittää kirjoitusvirhekin :)
Mitä itse tuntisit , jos roikkuisit ateistipalstalla?
Voisiko olla enempää ihmisellä tilanne se että " elämä on jättänyt ja minulle jäi vain internetin kirjoituspalsta käyttööni" ?
Ei voi elämässä olla mielekästä sisältöä jos roikkuu täällä ja väärällä palstalla säännöllisesti. - E-.
viestien asiasisältö on paljon tärkeämpi kuin kieliopillinen asu.
Pitäähän niidenkin saada esittää ajatuksiaan, jotka eivät täysin hallitse oikeinkirjoitusta, ja sellaisillakin kirjoittajilla näkee joskus hyviä tai ainakin omintakeisia mielipiteitä.
Mihin muuten ajattelit taivaassa käyttää kirjoitustaitoa? Kirjoitellaanko sielläkin nettiin? - morkkaajista
aina on kaikenlaisia morkkaajia, älä heistä välitä.
Muuten mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että sinä itse olisit menossa aivan varmasti taivaaseen?- kirjoittaja,
mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.
Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan. - sitten tämä
kirjoittaja, kirjoitti:
mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.
Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?
- jotain sellaista?
sitten tämä kirjoitti:
aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?
Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.
- aloituksessa
jotain sellaista? kirjoitti:
Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.
morkkaajistaan, että "Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat."
- !!!!
kirjoittaja, kirjoitti:
Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa. - "pelastusvarmuus"
!!!! kirjoitti:
Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.eikö tämä "pelastusvarmuus" ole todella ylimielisen "uskovaisen" omaa keksintöä, sehän on vain lahkouskovaisten käyttämä harhaoppisissa suunnissa. Kuinka kukaan kristitty voisi sortua moiseen epäkristilliseen ajatteluun.
- ALKUP.ALOTTAJA
sitten tämä kirjoitti:
aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?
Jeesus sanoi,joka ei ole minun puolellani,se on minua vastaan,vaikkapa tästä.
- Hän ei....
Jeesus oli ateisti, Hän ei alkanut palvelemaan kristinuskon herraa, herra saatanaa jumalana vaikka se kiusasi Jeesusta!
Uskoissa uskotaan saatanaan jumalana.
Jeesus ei ollut uskossa.
Jeesus ei ollut kristitty.
He, jotka tietävät eivät usko.
He, jotka uskovat eivät tiedä.
Kun tietää niin uskoa ei tarvita...
Jeesus tiesi ja tunsi hyvin Jumalan Lain....- tietenkin
kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.
- ...
tietenkin kirjoitti:
kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906