voiko toimeentulotukea hakea niin jos hakee ekaa kertaa että hakis postitse niin et laittaa kirjeeseen kaikki tarvittavat dokumentit?ilmeisesti ei koska ne dokumentit pitää olla alkuperäsiä eikä kopioita ja niitähän sillon ei sais takasin
toimeentulotuen haku
5
509
Vastaukset
- jo vain
itse ainakin hain ja sain vaikka tosiaan oli kopiot kaikista tärkeimmistä papereista. Ja ainahan ne kopiot voi käydä todistuttamassa vaikka kopiointiliikkeessä oikeeks..mut se sitten tietenkin maksaa.
- näin pitäisi
Minulle ovat aina palauttaneet alkuperäiset tositteet samassa kuoressa päätöksen kanssa. Ovat kai ottaneet kopiot niistä. Kannattasis soittaa sossuun koska käytäntö vaihtelee kunnittain. Itselle kyllä kannattaa ottaa kopiot kaikista papereista jotka sinne laittaa, myös hakemuksesta. Minä skannaan ihan kaikki viranomaislle lähettämäni paperit.
onko noin helppoa vai vaativatko joissaki kunnissa henkilökohtasta käyntiä ja eikö ne kysy omaisuus asioita esim.omistaako auton ja ym.?voiko se onnistua sitten nii ettei koskaan tarttis käydä paikanpäällä vaan aina hoitas postitse sillonhan ei tarttis tehä mitään ilmasia töitä työvoimapoliittisia toimenpiteitä
ssssssssss kirjoitti:
onko noin helppoa vai vaativatko joissaki kunnissa henkilökohtasta käyntiä ja eikö ne kysy omaisuus asioita esim.omistaako auton ja ym.?voiko se onnistua sitten nii ettei koskaan tarttis käydä paikanpäällä vaan aina hoitas postitse sillonhan ei tarttis tehä mitään ilmasia töitä työvoimapoliittisia toimenpiteitä
onko niin että 3kk maksullinen tiliote pitää hakea pankista paljonko se maksaa?,mitä jos ihmisellä ei ole rahaa maksaa sitä sillon ei saa toimeentulo tukeakaan
- riittää...
ssssssssss kirjoitti:
onko niin että 3kk maksullinen tiliote pitää hakea pankista paljonko se maksaa?,mitä jos ihmisellä ei ole rahaa maksaa sitä sillon ei saa toimeentulo tukeakaan
Kopio kuukausitain tulevasta tiliotteesta riittää.
Joissakin kunnissa vaativat sen lisäksi pikatiliotetta sille päivämäärälle kun tiedot toimitetaan (pitää siis toimittaa henkilökohtaisesti, jos ei ole varaa käyttää pikakuriiria).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911