Jumalan lapset-paholaisen lapset.

Jokainen,joka tekee syntiä,syyllistyy laittomuuteen,sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Mutta te tiedätte,että Kristus,joka on synnitön,tuli ottamaan pois synnit.Syntiä ei tee kukaan,joka hänessä pysyy.Ei kukaan,joka tekee syntiä,ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.Lapseni.älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan.Joka tekee Jumalan tahdon,on vanhurskas,niin kuin Kristus on vanhurskas.Joka tekee syntiä,on paholaisesta,sillä paholainen on tehnyt syntiä alusta asti.Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan,että hän tekisi tyhjäksi paholaisen teot.Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä,sillä Jumalan siemen pysyy hänessä.Hän ei voi tehdä syntiä,koska on syntynyt Jumalasta.Tästä käy ilmi,ketkä ovat Jumalan,ketkä paholaisen lapsia:se, joka ei tee Jumalan tahtoa,ei ole Jumalasta,ei siis myöskään se,joka ei rakasta veljeään.1,joh.3:4-10.

13

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synnitön

on Jeesus, ja vain hän on Jumalan lapsi (itsekin myös osa samaa Jumaluutta). Me muut ollaan syntisiä ja saatanan houkutuksille alttiita, mutta voimme seurata Jeesusta ja pelastua vaikka meissä ei erityista "Jumalan siementä" olekaan.

• synnitön

Jeesus vietti aikaa vain miespuolisten opetuslastensa kanssa, eikä käyttänyt ALKKAREITA!

gay on in ?

tiedustellen, nimimerkki . synnitön

• umpi-hetero

nimität että meikäläinen on paholaisen lapsi? ja että minun seitsemän vuotias tyttäreni, joka aloittaa maanantaina koulun, niin että hän on myös paholaisen lapsi? ymmärrätkö nyt ollenkaan itse mitä puhut ja mitä tästä voi seurata?

• Ruususen prinssi

ja tarkistaa mainittiinko nikkisi Umpi-hetero jossakin kohtaa ylempänä Aksun raamatunjakeen lainauksessa...

Mutta hei, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai miten se meni

• ällikkä

kun tarkoitus on sanoa, että joka tuntee minut,ei voi elää synnissä.Tiedät itsekkin tekeväsi syntiä,mutta et halua elää siinä pyytämättä armoa.Oliko tämä viestisi sanoma?

• kkarjalainen

Ootko nyt ihan varma et halusit julkaista tuon viestin? Että uudestisyntyneet eivät tee syntiä? Ja että me olemme saatanan lapsia ja menossa helvettiin? Nyt Aksu menet peilin eteen ja mieti että pitäisikö välillä olla hiljaa, teet karhunpalveluksen koko kristikunnalle kun häpäiset heidät järjettömyyksilläsi. Ja ihmettelette vielä miksi teitä ei arvosteta ja että teille nauretaan ihan julkisesti päin näköä...

• välillä,MUTTA Jeesuksen veri pesee,sulla taitaa tehdä pahaa kun kirjoitan Raamatun Sanaa,se älähtää joka tuntee pistoksen sanasta,mie olen Uskovainen ja tiedän että nauretaan,mitä sitten,mie tiedän mitä teen kun olen Jumalan kanssa!

• kkarjalainen
        aksu521 kirjoitti:

välillä,MUTTA Jeesuksen veri pesee,sulla taitaa tehdä pahaa kun kirjoitan Raamatun Sanaa,se älähtää joka tuntee pistoksen sanasta,mie olen Uskovainen ja tiedän että nauretaan,mitä sitten,mie tiedän mitä teen kun olen Jumalan kanssa!

Minun tekee pahaa kun kirjoitat paskaa, en tunne heikkoutta vaan häpeää kuulua samaan rotuun sinunlaisten kanssa. Tiede kehittyy vauhdilla ja nykyisin tiedetään jo maailman synnystä ja evoluutioteoria on helpommin ja selkeämmin todistettavissa kuin mikään. On todistettu ihmeparantajia huijareiksi ja psykologisesti selvitetty uskon synty ja "totuus" ja vieläkin on kaltaisiasi idiootteja. Ei vittu, ei näin pojat! Sitäpaitsi ihminen pelastuu yksin uskosta ja kasteesta, teoilla ei taivaaseen pääse tai helvettiin joudu. Ja jos on uskoa sinapinsiemenenkin verran, pelastuu. Tämä on raamatun sanaa, mitäs tykkäät jos vaikka helluntaipastori ottaisi välillä perjantaipullosta kännit? Kyllä täällä yksi jos toinenkin osaa raamatunlauseita ja tulkita niitä, raamattua sinä et voi käyttää aseena totuutta vastaan.

• kkarjalainen kirjoitti:

Minun tekee pahaa kun kirjoitat paskaa, en tunne heikkoutta vaan häpeää kuulua samaan rotuun sinunlaisten kanssa. Tiede kehittyy vauhdilla ja nykyisin tiedetään jo maailman synnystä ja evoluutioteoria on helpommin ja selkeämmin todistettavissa kuin mikään. On todistettu ihmeparantajia huijareiksi ja psykologisesti selvitetty uskon synty ja "totuus" ja vieläkin on kaltaisiasi idiootteja. Ei vittu, ei näin pojat! Sitäpaitsi ihminen pelastuu yksin uskosta ja kasteesta, teoilla ei taivaaseen pääse tai helvettiin joudu. Ja jos on uskoa sinapinsiemenenkin verran, pelastuu. Tämä on raamatun sanaa, mitäs tykkäät jos vaikka helluntaipastori ottaisi välillä perjantaipullosta kännit? Kyllä täällä yksi jos toinenkin osaa raamatunlauseita ja tulkita niitä, raamattua sinä et voi käyttää aseena totuutta vastaan.

evoluutio on roskaa.Tiede kehittyy sekä hyvässsä että pahassa,kuten lääkketiede,ja Jumala käytää esim niitä parantaakseen sekä uskovaisia että pakanoitta.Totta ihminen pelastuu Uskosta,mihin?No että Jeesus Kristus on Jumalan poika,pelkkä pään pesu ja rippikoulu ei pelasta,ne on tekoja,perinnäissäädöksiä,kun olet Uskossa Jeesukseen,niin sitten teot,sillä usko ilman tekoja on kuollut,yksi mittari on Gal.5 Hengenhedelmät,sieltä löytyy esin myös lihan teot,yksi sun lihan teko kiihoilu ja riitely.

• Ymmyrkäinen
        aksu521 kirjoitti:

evoluutio on roskaa.Tiede kehittyy sekä hyvässsä että pahassa,kuten lääkketiede,ja Jumala käytää esim niitä parantaakseen sekä uskovaisia että pakanoitta.Totta ihminen pelastuu Uskosta,mihin?No että Jeesus Kristus on Jumalan poika,pelkkä pään pesu ja rippikoulu ei pelasta,ne on tekoja,perinnäissäädöksiä,kun olet Uskossa Jeesukseen,niin sitten teot,sillä usko ilman tekoja on kuollut,yksi mittari on Gal.5 Hengenhedelmät,sieltä löytyy esin myös lihan teot,yksi sun lihan teko kiihoilu ja riitely.

>>Tiede kehittyy sekä hyvässsä että pahassa,kuten lääkketiede,ja Jumala käytää esim niitä parantaakseen sekä uskovaisia että pakanoitta...

• Ymmyrkäinen kirjoitti:

>>Tiede kehittyy sekä hyvässsä että pahassa,kuten lääkketiede,ja Jumala käytää esim niitä parantaakseen sekä uskovaisia että pakanoitta...

enää,olen ollut ilman jo kolme kuukautta,Kiitos Jumalan!

• kkarjalainen
        aksu521 kirjoitti:

Ai että evoluutio on roskaa? Noh, empä osannut odottaakkaan muuta vastausta sokealta kreationistiltä. Seuraavaksi kai kerrot että maapallo on alle 10000 vuotta vanha _koska_ raamattu niin ilmoittaa ja raamattu on elävä jumalan sana? Kreationismi on typeryyttä sanan varsinaisessa merkityksessä, sitten sitä arvostellaan herännäiskristillisten liikkeiden sisällä kouluttamattomien idioottien kesken. Voit elää itse tuossa valheessa mutta älä esitä luomisteoriaa totuutena eläkä sekoita tiedettä millään tavalla perusteluihisi. Ja kukahan täällä kiihkeilee? Jos pyhä kirjasi sanoo kiihkoilun ja riitelyn synniksi niin ketä sen pitäisi kiinnostaa? Ateistilla ei ole syntiä, ateistilla on omatunto, järki ja viisaus. Uskovaisella vain raamattu ja oma typeryys.

• kkarjalainen
        aksu521 kirjoitti:

enää,olen ollut ilman jo kolme kuukautta,Kiitos Jumalan!

Niin, jos jumala pelasti sinut alkoholilta niin miksi se ei pelastanut tupakalta ja mielenterveysongelmasta? Ja miksi jumala ei paranna lukihäiriötäsi jotta voisit vakuuttavammin julistaa ilosanomaasi? Ehkäpä jumala haluaa ettet saa käännytettyä ketään koska antikarismaattisen olemuksesi takia karkoitat ihmisiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe