Henkimaailmaan siirtyminen

Tierra de España

Henkimaailmaan siirtyminen lienee kaunein kokemus, joka ihmiselle on yleensäkään mahdollinen. Ruumis lähtee tästä karusta maailmasta hengen ominaisuudessa toiseen olevaisuuteen, joka limittyy meidän näkemämme todellisuuden kanssa. Meidät erottaa hengistä ainoastaan syntimme.

Henkimaailmaan saapuessaan tulokas saa nähdä, kuinka koko taivas onkin yllättäen hymyssä suin. Yleensä vastaanottamaan tulee aiemmin kuolleita läheisiä, mutta joskus vastaanottajahenget ovat ventovieraita.

Kurja, rikottu elämäni nykyisellään koostuu tuohon henkimaailmaan siirtymisen odottelusta.

15

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee se! Älä odota, tapa itsesi jo tänään! Pääset ikuisuuteen heti!

• Tierra de España

Mutta itsemurha on synti! Saisinhan sen toki anteeksi otettuani sydämeeni Jumalaan; silti itsemurha on armon loukkaamista, ehkä jopa pilkkaamista. Jumalan armon pilkkaaminen taasen on jumalanpilkkaa, ja siihen en sorru kuunaan!

• Nunyabeezwax
        Tierra de España kirjoitti:

Mutta itsemurha on synti! Saisinhan sen toki anteeksi otettuani sydämeeni Jumalaan; silti itsemurha on armon loukkaamista, ehkä jopa pilkkaamista. Jumalan armon pilkkaaminen taasen on jumalanpilkkaa, ja siihen en sorru kuunaan!

kuolema on parempi kuin elämä, mutta sitä ei saa tehdä itse.

• ----

oikea syy on, että et itsekään usko höpinöihisi

• Tierra de España
        ---- kirjoitti:

oikea syy on, että et itsekään usko höpinöihisi

Uskon hartaasti henkimaailmaan ja kuoleman jälkeisen elämään. Suoritettuani Maan päällä tehtävääni kyllin kauan antaa Jumala eräänä päivänä minulle Kuoleman armon.

• Tristar

Uskon hartaasti henkimaailmaan ja kuoleman jälkeisen elämään. Suoritettuani Maan päällä tehtävääni kyllin kauan antaa Jumala eräänä päivänä minulle Kuoleman armon.

jos sinä vaikka kävelet junan eteen? Jumalahan pysäyttää junan jos ei tahdo sinun kuolevanvaan jatkavan tehtävääsi, eikö niin? Ja jos juna jatkaa matkaa, well, eihän se ollut itsemurha, junahan sinut tappoia. SInä vain seisoit ihan väärässä paikassa ja toivoit todistetta jumalasta.

• Tierra de España kirjoitti:

sun tehtäväsi on? Kenelle raportoit siitä? Saatko tehtävän suorittamisesta palautetta? Kuka sinua ohjeistaa tehtävän suorittamisessa? Milloin tehtäväsi on suoritettu? Mikä on palkkiosi tehtävän suorittamisesta?

Meinaan vaan, että eikö oo aika vittumaista tehdä duunia tietämättä yllä oleviin kysymyksiin vastauksia? Kaiken lisäksi palkaksi siitä duunista saa Kuoleman armon!!!

Ok, kuvitellaan että itsemurha on synti. Onko sitten kuoleman välttämisen välttäminen synti? Esim. ajaa ilman turvavöitä, olla käyttämättä turvavälineitä ja -asuja (suurempi todennäköisyys kuollettavaan tapaturmaan) tai hygienian ja sanitaation hylkääminen (suurempi todennäköisyys sairastua).

Myös yölliset kävelyt rikosalttiilla paikoilla.

• Kössönöm

tehtäväsi on. Juurihan valitit rikkinäisyyttäsi.

• lähempänä

olentoa, joka näkee rakkaidensa kituvan ikuisuuden piittaamatta siitä lainkaan. Raamatun mukaanhan näin taivaassa on; siellä näkee 'syntisten' kärsimyksen. Ja edelleen raamatun mukaan taivaassa on se ikuinen onni eikä kyyneltäkään silmäkulmassa jne.

Että on varmaan maailman kaunein kokemus jollekin olla lähempänä tuota olentoa, joksi uskovat odottavat muuttuvansa. Minä en haluaisi ikinä sellaiseksi muuttua. Ehkä helvetissä voisi edes yrittää vähänkään auttaa toisia. Sellainen ajatus on toki raamatun mukaan synti, koska jumalaahan pitää rakastaa yli kaiken ja lähimmäistään vain kuten itseään.

• Tierra de España

Todisteita on saatu vain yhden henkimaailman olemassaolosta.

todisteet?

• Avaruuden lapsi

Minä ainakin liikun usemmassa henkimaailmassa. Päivä- ja unitajunta ovat aivan eri maailmoja ja niissä pätee erilaiset lait. Kuoleman jälkeisessäkin maailmassa olen käynyt ja se muistutti aika paljon selkounissa kokemaani unimaailmaa. Tärkeintä on oivaltaa, että nämä kaikki kokemamme tajunnan tilat, myös valveillaolo ovat henkisiä tuotoksia, eivät itsenäisiä maailmoja. Ne häviävät kun kokija siirtyy toiselle tajunnan tasolle.

• Harhakuvitelma johonkin henkimaailmaan siirtymisestä on ehkä kaunein mahdollinen harhakuvitelma jonka ihminen pystyy kehittämään itselleen.

Se että jotakin haluaa tapahtuvan ei kuitenkaan tee mistään totta ja jokaisen on herättävä joskus haaveistaan ja kohdattava todellisuus.

Henkimaalma on jokaisen henkilökohtainen kuva maailmasta jossa he haluaisivat olla. Paratiisi, taivas, utopia jostakin sellaisesta jonka kokee olevan saavuttamattomissa tässä ja nyt.

"" Kurja, rikottu elämäni nykyisellään koostuu tuohon henkimaailmaan siirtymisen odottelusta. ""

Tämä on yksi niistä asioista joita en vain kykene uskonnoissa käsittämään.
      Mitä merkitystä on elämällä jos ainoa asia jota ihminen odottaa on kuolema? Ei niin mitään.
      Elä elämääsi elämistä varten. Mitä muuta syytä sitä tarvitsee olla elääkseen? Ei niin mitään.

• Michiko-san

Ota LSD:tä tai vastaavaa hallusinogeeniä. Johan alkavat henkien äänet puhumaan päässä tai esi-isät ilmestymään. Kun odottelet henkimaailmaan siirtymistä, muistutat minua zenbuddhalaisesta tarinasta, jossa munkki halusi päästä valaistumiseen pelkästään istumalla meditaatiossa. Siitä opettaja suuttui: "meillä on kivi-buddhia jo tarpeeksi!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe