Sikäli, kun olen asian oikein ymmärtänyt, Heartbeat on Britanniassa viikkosarja, kun taas Emmentaali on päivittäinen.
Esimerkiksi tästä syystä siis ko. sarjoja ei kannattaisi verrata toisiinsa. Amerikkalainen saippua on toki vielä kaukana näistä.
Tunnustan: seuraan saippuasarjoja. Mutta vain Emmerdalea ja Heartbeatia. En muita, kuten bald, restless, salvotut, serranot tms vastaavat.
vs Emmerdale
6
580
Vastaukset
- Tätiliini
aatokset. Brittisarjat ovat aidompia.
- on täynnä
kieroilua ja ilkeilyä, Heartbeatissa on vielä vanhanaikaista onneakin, ja oikeutta.
- claude jeremiah
tuontapaista olin jäljittämässä tuossa vertailussani. Päivittäissarjan pitää olla nopea-, moni- ja oho-juonisempaa kuin viikkosarjan.
- minävaan123
Sellaistahan se oikeastikin on, tuntuu hahmotkin enemmän sellaisilta että niihin voi samaistua, tavallisia jollain tapaa. Ilkeitä ihmisiä on aina.
- jaksoja katsonut
Sydämen asialla-sarjasta silloin, kun Emmerdale vielä oli. Aivan siitä syystä, että taisivat olla aika päällekkäin. Ja Sydämen asialla olin nähnyt jo kertaalleen. Nyt kun syksyllä ilmeisesti alkavat Heartbeatin uudet jaksot ja Emmerdalekin jatkuu, on toki katsottava molemmat. HB kai on kerran viikossa perjantaina 19.10, näin olin lukevinani. Jos Em. on samaan aikaan kuin keväälläkin, mitään ongelmia ei ole. Mutta jos typerykset laittavat ne yhtä aikaa, onkin mietittävä kumpaa katsoo perjantaisin!
- Tätiliini
ovat niin fiksuja, että näyttävät Heartbeatin jakson uusintana jonain muuna päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175