sydämen asia on minun lempiohjelma
sydämen asialla
7
798
Vastaukset
- ovat best!
Niin minunkin ja mieheni...Ja oli aika jännä katsella sitä pari viikkoa sitten Englannissa käydessä...jotain muutoksia oli tullut, pubikin näytti aika erilaiselta, mutta onneksi oli vanhoja tuttuja näyttelijöitä vielä remmissä...ainoa outo ilmiö oli englantilaiset mainokset aina kahtena pätkänä episodien välissä...onneksi niitä ei Suomessa ole, mutta nyt osaa katsoa missä välissä Englannissa sarja laitetaan mainostauolle...
- mukava....
tietää...
- brittineito
jotenkin niin ivallinen kommentti sulta. Kyllä tuollaiset saisi pysyä pois. Me muut ollaan kuitenkin koko sydämellämme mukana tässä aiheessa, eikä ole kiva jos tulee joku mollaamaan.
- = )
brittineito kirjoitti:
jotenkin niin ivallinen kommentti sulta. Kyllä tuollaiset saisi pysyä pois. Me muut ollaan kuitenkin koko sydämellämme mukana tässä aiheessa, eikä ole kiva jos tulee joku mollaamaan.
Joo, samaa ajattelin nimäkin, mutta en viitsinyt ensin vastata osoituksena kuinka paljon arvostan tuollaisia kommentteja...tuossa on varmaan tarkoituksenakin vain pilkata ja ivata toisten mieltymyksiä...ja sentään ei ole kysymyksessä mikään väkivaltaohjelma tms.
No, jospa siinä omassa elämässä ei ole sen vertaakaan kiinnekohtia, niin ärsyttää, kun toisilla on ilon hetkiä, pieniäkin sellaisia, kyseisestä sarjasta! - miksi minä pidän
= ) kirjoitti:
Joo, samaa ajattelin nimäkin, mutta en viitsinyt ensin vastata osoituksena kuinka paljon arvostan tuollaisia kommentteja...tuossa on varmaan tarkoituksenakin vain pilkata ja ivata toisten mieltymyksiä...ja sentään ei ole kysymyksessä mikään väkivaltaohjelma tms.
No, jospa siinä omassa elämässä ei ole sen vertaakaan kiinnekohtia, niin ärsyttää, kun toisilla on ilon hetkiä, pieniäkin sellaisia, kyseisestä sarjasta!sarjasta on se, että siinä ei ole seksiä, ei ainakaan näytetä henkilöitä ihan nakuina. Joskus vähän näytetään, että sängyssä ovat, mutta loput saa katsoja kuvitella itse!
- selvyys...
brittineito kirjoitti:
jos tänne foorumiin kirjoittelee, niin varmaan pitää sarjasta.
- Nimetön
Jep.kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717