Olen horny nainen, ihan suoraan sanottuna tykkään seksistä ja paljosta seksistä. Tykkään kuitenkin siitä, että mies tekee aloitteen ja esim. kapakassa en anna ymmärtää vaan olen aika viileä.
Rumakaan en ole, ihan tavallinen, vaikkakin varmaan kohtuullisen hyvin säilynyt ikäisekseni, usein minua pokaavat paljon nuoremmatkin kundit. En siis usko, että miehen tarvitsisi pahasti pettyä, vaikka heräisikin vierestäni.
Haluaisin rehellisen suhteen, joka perustuisi seksiin ja ehkä treffailuun ilman mitään tositarkoitusta. Romantiikkaa, jonka ei tarvitsisi olla aidompaa kuin etelänlomalla, mutta kotikaupungistani ja sellaisella rehellisyydellä, että kumpaakaan ei okseta jälkikäteen (molemmille peli selvillä).
Ravintolassa tutustun aina liian vakavalla mielellä, tai sitten kyseessä on känniääliö, joka on henkisesti tasolla "kato, tissi, hihi". Tiedän, että netti on pullollaan sekä älykkäitä että kohtuullisen kiimaisia miehiä, mutta miten saan heihin yhteyden?
Kaikki naisten treffi-ilmot ovat joko huorien peiteltyjä ilmoituksia tai satuprinssihakemuksia, ja miehet etsivät lähinnä pumpattavaa Barbaraa, joka osaa puhua suihinoton välissä. Mitä ilmoitukseen pitää laittaa, että saa ne oikeanlaiset miehet kiinnostumaan?
Dilemma
5
758
Vastaukset
- totta tosiaan .
Sama ongelma. Ei mun kanssa naimisiin tarttisi mennä, eikä saman katonkaan alle - jos ei halua. Sopisi vapaampikin suhde; kuitenkin yhteen ihmiseen.
Mutta ei sitä vain löydä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001941&posting=22000000035608859 Törmäsin tähän ketjuun ja kävin lueskelemassa myös tuota toista linkattua ketjua. Ja mitäs sieltä selvisikään!
Puhetta piisaa, mitään ei tunnu mistään löytyvän, kummallekaan sukupuolelle. Minua tuossa toisessa ketjussa pisti silmään se salaperäisyys. Muutamalla kirjoittajalla oli tämä "käyntikortti" näkyvillä, mutta valtaosa kirjoittajista oli täysin verhon sisällä. Ei tietoa iästä, ei viitettäkään asuinpaikasta (ei nyt tarvitse edes kaupunkia mainita, mutta jo tieto maakunnasta varmasti auttaisi).
Eli olipa kysymyksessa pelkkä vakipanon haku tai sitten sen unelmaprinssin/prinsessan haku, myös näissä keskusteluissa kannattaa antaa vähän enemmän tietoa näkyville.
Tuolla treffi-puolellakin olen törmännyt aika usein samaan ilmiöön, on nimimerkki, ehkä kaksi sanaa kuvauksena omasta itsestään ja haun kohteesta ehkä toiset kaksi sanaa. En juurikaan ihmettele, ettei oikein tunnu natsaavan. Varsinkin kun ottaa huomioon, että laajemaltikin täytetty profiili tuottaa välillä kehnoa tai sitäkin huonompaa tulosta.
Tietenkin liiallisessa avoimmuudessa on omat riskinsä, mutta kun aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.- (tar)
Kyllä mun profiilissa enemmän on kamaa. Ja ... nyt taas edes toive päästä treffeillekin, saas nähdä jänistääkö mies. Edellinen jänisti. Ja kuvan lähetän, jos pyydetään - itse pyydän kun viestitelty muutama kerta, jos toinen ei ole pyytänyt (jos kuvaton profiili; mulla on). Hm. Tuon ketjun jälkeen olen kyllä aika monta aloitetta pistänyt. Pari ihan lupaavaa, mutta mä en ollut se lottovoitto, eli en ole edes treffeillä käynyt.
Ja tuossa vanhassakin ketjussa pistin kyllä s-postia siinä ainakin yhdelle osoitteensa antaneelle, mutta eipä kuulunut siitäkään herrasta sitten yhtään mitään.
Ja parille vastasin siinä suoraan - se yksi oli jotain 20 vee (eli todella nuori), ja pari muuta aika kaukaa, Turusta, E-P:ltä. Mä en enää usko noihin kaukosuhteisiinkaan - ei ne lähde onnistumaan.
Toivon nyt kovasti, että se suomi24:sen kirjoittelukaveri tohtii tulla edes treffeille. Oikeasti. Kivan tuntuinenhan sekin on, mutta ilmeisesti mä en sitten ole.
Toivottavasti Dilemma löydät etsimäsi. Mä jo ajattelin, että tämän jälkeen heitän hanskat naulaan, ja menen tuonne baariin. Vaikka. Tai unohdan koko miehet taas vuodeksi. Ehkä se ensikeväänä taas se hormonipläjäys/auringonpaiste saa sitten jaksamaan yrittää. (tar) kirjoitti:
Kyllä mun profiilissa enemmän on kamaa. Ja ... nyt taas edes toive päästä treffeillekin, saas nähdä jänistääkö mies. Edellinen jänisti. Ja kuvan lähetän, jos pyydetään - itse pyydän kun viestitelty muutama kerta, jos toinen ei ole pyytänyt (jos kuvaton profiili; mulla on). Hm. Tuon ketjun jälkeen olen kyllä aika monta aloitetta pistänyt. Pari ihan lupaavaa, mutta mä en ollut se lottovoitto, eli en ole edes treffeillä käynyt.
Ja tuossa vanhassakin ketjussa pistin kyllä s-postia siinä ainakin yhdelle osoitteensa antaneelle, mutta eipä kuulunut siitäkään herrasta sitten yhtään mitään.
Ja parille vastasin siinä suoraan - se yksi oli jotain 20 vee (eli todella nuori), ja pari muuta aika kaukaa, Turusta, E-P:ltä. Mä en enää usko noihin kaukosuhteisiinkaan - ei ne lähde onnistumaan.
Toivon nyt kovasti, että se suomi24:sen kirjoittelukaveri tohtii tulla edes treffeille. Oikeasti. Kivan tuntuinenhan sekin on, mutta ilmeisesti mä en sitten ole.
Toivottavasti Dilemma löydät etsimäsi. Mä jo ajattelin, että tämän jälkeen heitän hanskat naulaan, ja menen tuonne baariin. Vaikka. Tai unohdan koko miehet taas vuodeksi. Ehkä se ensikeväänä taas se hormonipläjäys/auringonpaiste saa sitten jaksamaan yrittää.No, ei sinua ainakaan voi yrittämättömyydestä syyttää. Se että lopputulos on kertomasi kaltainen, siihen on varmaan mahdotonta syitä tai selityksiä keksiä.
Ja tuo edellinen viestini ei ollut tarkoitettu kenellekään henkilökohtaisesti, vaan perustuu omiin huomioihini.
Toivotan sinulle kuitenkin onnea ja menestystä, helppoahan tämä ei tunnu kenellekään olevan.
Mav
- tätä palstaa lukiessa
on jäänyt sellainen mielikuva, että naisen kannattaa olla naisellinen eli pikkuvinettäjä, jotta mies uskaltaa edes tarttua.
On kerrassaan epäilyttävää, jos haluaa nauttia miesvartalosta muutaman tunnin vaikkapa kerran viikossa eikä halua mitään vastapalkaksi eikä halua ripustautua tai kiusata äijää mitenkään?
Voi huoh. Jatkunee tämän tytön selibaatti tällä menolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144