Ohessa tietoa uudesta keksinnöstä. .
http://www.retkijarullaluistelu.com/ajankohtaista.html#loistava_keksinto
ps. Ferrareissa ja McLareneissa nämä näyttävät ainakin toimivan
Vesi- ja pölysuojat
7
1170
Vastaukset
- J.M.J.
Minä ostin myös mazet ja paljon niitä näkyy rullistapahtumissa muillakin olevan. Minua on hieman arvelluttanut vanteen peittävän suojamuovin kestävyys. Se kun on kovin ohutta ja kovan tuntuista muovia. En mä suojista huolimatta sateella ole arvannu vielä luistella. Oletteko te muut antaneet niiden kastua jo useampaan kertaan ja onko sillä ollut mitään vaikutusta rullaavuuteen? Entä oletteko ajatelleen lainkaan voidella laakereita missään vaiheessa? Jalkaan mazet tuntuu mukavammilta kuin mun vanhat K2 radical 90 luistimet.
- Hancock
Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)
- hyvin
Hancock kirjoitti:
Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)
eivät kastuneet vaikka menin kerran reippaassa sateessa.
ei myöskään kerry pölyä laakereihin. - J.M.J.
Hancock kirjoitti:
Minä ostin omani Tallinnasta. Hinta oli n. 260€. Sielläkin niitä oli useassa liikkeessä.
- vastus
Vaikuttaa loistavalta keksinnöltä, mutta mikä vaikutus näillä staattisilla levyillä sekä nk. 'ilmapussin muodostumisella' on pyörintävastukseen?
- skaterboy
siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!
- pahus..
skaterboy kirjoitti:
siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!
pitää kuulemma ostaa koko paketti, pyörät, laakerit, levyt, vannekin kustomoitu. Olis kätsä kun sais pelkät suojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635