Elikkä meillä olisi kaksi punakorva suokilpikonnaa vailla kotia jossa niille tarjoutuisi vähän enemmän huomiota. Justiina noin 6v ja Ville Samaa ikäluokkaa. Molemmat taitaa nimistä huolimatta olla tyttöjä. Tarvittaessa akvaario järjestyy nimellistä korvausta vastaan.
Maililla saa yhteyttä Belfast81@hotmail.com
Otukset keskipohjanmaalla mutta vastaan tuodaan mielellään jos niille Rakastava koti järjestyy.
Annetaan kaksi Punakorva kilpikonnaa
TKOOO
6
582
Vastaukset
- TKOOO
en sentään kyl noi tuntuu polskuttelevan tossa vielä.
- niin uskonutkaan..
TKOOO kirjoitti:
en sentään kyl noi tuntuu polskuttelevan tossa vielä.
Se oli vähän rankka vitsi vaan.
- kiinnostunut999
Asumme itse Oulussa, eikä ole autoa käytössä. Koti meiltä voisi löytyä konnille jos kuljetus onnistuu?
- Tkooo
Moro. Kyl periaattees vois onnistuakki. Pistäs mulle mailia niin voidaan miettiä tarkemmin. Belfast81@hotmail.com
- Tkooo
Moro vois onnistuakki. Pistä mulle mailia niin voidaan sopia paremmin Belfast81@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645