9.8.2008 nimenhuuto?

Spriten voimalla

Kaunis päiväkö se on ihmiset vienyt reippailemaan pois koneen ääreltä? Hyvä niin.

Minäkin tästä lutviudun askareisiin. Raittiina olen tämänkin päivän :)

13

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliaana seuraan

kuka kännää seuraavaksi :D

• OnkelNainen80

On tullut kuntoiltua ja puuhailtua, hommasin hyvän kameran jonka kanssa aika vierähtää mukavasti, kuvia lisäilen nettisivulleni jne :)Eli selvinpäin ollut, eikä juopottelu ole kiinnostanutkaan! Ihanaa!

• Raittiina ainakinakin, ja yritän olla vielä reipaankin tään lopunpäivää.

• Timo.alkoholisti

Aamun olen reippaillut tekemällä saunan cuursiivouksen, nyt on voittajan mieli

• Jeppejoi

Kuudes raitis viikonloppu alkanut näin kisoja katsellessa.

Ei tämä raitistelu nyt niin kovin vaikeaa ole, vaikka perjantaisin onkin aina outo kutkutus. Toistaiseksi kuitenkin päässyt siitä yli.

• Enzian

Selvin päin ollaan eikä tosiaan tee mieli katsoakaan kaljaa. Olin nääs tuossa pari päivää sitten sienimetsässä. Samana päivänä löysin kalsarien sisältä yhden punkin ja tuossa äskettäin oli vielä yksi menossa käsivarresta sisään. Helvetin helvetti! Punkkirokotusta ei ole tullut otettua ja täälläkin on tänä kesänä jo nelisenkymmentä ihmistä sairastunut siihen pahuksen aivokuumeeseen..:-(

Pitäkääs peukkuja, että pääsen säikähdyksellä. Sienet saa mun puolesta jäädä metsään.

• Spriten voimalla

saako spacen kohdalla kuitenkin laskea :) ... kirjoitan sokkona 10-sormijärjestelmällä.

• Enzian
        Spriten voimalla kirjoitti:

saako spacen kohdalla kuitenkin laskea :) ... kirjoitan sokkona 10-sormijärjestelmällä.

Heh, tilasin muuten netistä kymmensormijärjestelmä-CD:n, aloin tänään harjoittelemaan. Olen vasta asa- ja ölö -vaiheissa. Meinasin ekaksi ostaa sen Suomesta, mutta hokasin sitten, että täkäläinen näppishän on vähän erilainen.

Jospa tuon oppisi niin kirjoittaminenkin kävisi nopsaan. Tosin kannettavan näppis on minusta aika surkea, tuntuu, että sormet on liian paksut näihin näppäimiin, kun ne pitää olla 10-sormijärjestyksessä..;-)

• pullokeijukainen

mulla alkoi vasta tänään raittius. Kolmen viikon tissuttelut takanapäin. Morkkis oli kaiken aikaa päällä, mutta joka päivä tuli silti tissuteltua... No tänään alkaa "uusi elämä". Ulkoilen tänään, ostan vain limpparia kaupasta (pakko olla jotain korviketta, alkuun), alkon ovia viinipullon hakemiseen en availe enää.

Jännittää..
      Mutta mun on pakko onnistua ja normalisoitua!

• Huutoon, raittiina.

• Kukkakeiju

Muista että siulla on siivet.Ja voimia siihen..raittiuteen.

• Hamara

Ilimottaudun reippaana ja selevänä Lauantain viettoon. Kas, kohtahan tuo on jo mennytkin.

• juoppotrolli

Tulin juuri hautajaisista. Kukkakeijulle: Surutyötä ei kannata aloittaa korkin naksautuksella. Taatusti juominen voi turruttaa, kun tuska on iso, mutta juopottelusta seuraavat itsesyytökset ovat sitten läheisen menetyksen kanssa jo liian iso kakku kenelle hyvänsä. Ajattele kaikkia niitä hyviä asioita joita sinun ja edesmenneen välillä on ollut. Koita tuntea surun läpi iloa siitä, että olet saanut tämän läheisen kanssa olla ja tuntea hänet läheiseksi. Mikään ei tietenkään häntä takaisin tuo, mutta kaipaukseen lämpö ei löydy pullosta. Voimia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe