Ajattelin mennä huomenna

Luthersäätiön Jumalanpalvelukseen.Ne ei ainakaan homoja siunaile.Siis tervettä meininkiä,Raamatun Sanan pohjalta.

15

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervettä on

eikö siellä Lutherisäätiössä olekin aivan tarkat menetelmät, joilla voidaan erottaa homot oikeista uskovaisista heteroista, jotka ovat Jumalle otollisimpia, oikeita uskovaisia.

• ole olemas

Ei, sellaista me emme tee.
        Jumala yksin näkee sydämeen.

Mutta, kaikille synnin rakastajille kerromme, että heitäkin Jumala kutsuu parannukseen ja yhteyteensä.

• Sivustaseuraaja
        ole olemas kirjoitti:

Ei, sellaista me emme tee.
        Jumala yksin näkee sydämeen.

Mutta, kaikille synnin rakastajille kerromme, että heitäkin Jumala kutsuu parannukseen ja yhteyteensä.

Kyllä oli mukava lukea viestiäsi. Kaipaat raikasta ja tervettä Jumalan sanaa ja sitä löydät kyllä ihan oikeasta paikasta. Homous on paha synti eikä sen pahuutta vielä tiedosteta eikä seurauksia. Voi tätä pimeyttä Suomessa, kun ihmiset julkirypevät synnissä ja ihannoinat pahuutta.

• ................
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

Kyllä oli mukava lukea viestiäsi. Kaipaat raikasta ja tervettä Jumalan sanaa ja sitä löydät kyllä ihan oikeasta paikasta. Homous on paha synti eikä sen pahuutta vielä tiedosteta eikä seurauksia. Voi tätä pimeyttä Suomessa, kun ihmiset julkirypevät synnissä ja ihannoinat pahuutta.

Joo ne homot on pahoja. Harmi etteivät he ole samanlaisia pulmusia kuin te, ja polta ihmisiä roviolla, taikka iske miekalla, jos ei halua liittyä sakkiin.

• Sivustaseuraaja
        ................ kirjoitti:

Joo ne homot on pahoja. Harmi etteivät he ole samanlaisia pulmusia kuin te, ja polta ihmisiä roviolla, taikka iske miekalla, jos ei halua liittyä sakkiin.

Kyllä se on pahuutta. Homouden haittavaikutuksia ei voi kiistää: identiteeetitltään sairaat lapset, himojen hallinta, sukupuolisairaudet, luonnon saastuttaminen, ihmiskunnan sukupuuttoon ajaminen. Pahin pahuus verhoutuu aina hyvyyteen. Homot myös ryyppäävät ja syylistyvät syntiin tuossa. Jokainen homo ansaitsee päästä hoitoon.

• myös tutustua

tällaiseen kokoukseen... nettisivulta löydät itseäsi lähinnä olevan kokoupaikan... suosittelen! Yleensä alkaa kello 10.00:
      Valitse maa: Finland ja sitten lähin paikkakunta...
      http://www.lds.org/basicbeliefs/meetinghouse
      Jeesus elää!!

• -I-

huulillani on pitkään ollut kysymys: miten kukaan voi tosissaan olla mormoni?

Kristus yksin on riittävä pelastukseksemme!

Avaajalle: Itse olin kohtalaisen pitkään Luther-säätiössä, mutta huomasin, että se ei kuitenkaan ole loppuun asti ja johdonmukaisesti luterilainen. Niinpä liityin STLK:hon enkä ole sitä vielä kertaakaan katunut. On Jumalan käsittämätöntä armoa, että Suomessa on vielä tunnustuksellisia luterilaisia seurakuntia.

• olet löytänyt
        -I- kirjoitti:

Avaajalle: Itse olin kohtalaisen pitkään Luther-säätiössä, mutta huomasin, että se ei kuitenkaan ole loppuun asti ja johdonmukaisesti luterilainen. Niinpä liityin STLK:hon enkä ole sitä vielä kertaakaan katunut. On Jumalan käsittämätöntä armoa, että Suomessa on vielä tunnustuksellisia luterilaisia seurakuntia.

mieleisesi uskonnon.
        Itse voin sanoa että se joka noin sanoo mormonismista ei todellakaan tiedä mormonismistä paljoakaan. Me uskomme Jeesukseen Kristukseen ja hän on vapahtajamme. Meillä on sama organisaatio kirkossamme, kuin minkä Jeesus aikanaan aloitti maan päällä. Uskomem Raamattuun sekä Mormonin kirjaa jotka yhdessä todistavat Jeesuksesta Kristuksesta.
        Luther oli viisas mies. Hän ei halunnut aloittaa mitään kirkkokuntaa. Hän havaitsi, että silloisessa kirkossa oli paljon mikä oli väärin ja sitä vastaan hän taisteli teeseineen. Siihen aikaan oli monia viisaita miehiä, jotka taistelivat senaikaista kirkkoa vastaan.
        Olet varmaan lukenut Jaakobinkirjeen luvun 2. Siinä sanotaan aivan selvästi että : Näytä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä näytän sinulle teoista uskoni. Se on juuri mitä me Jeesuksen Kristuksen Kirkon jäsenet teemmekin.

Niin: voi voi kun ihanaa olla MAP kirkon jäsen!

http://www.youtube.com/watch?v=f5wro7cRwMg&feature=PlayList&p=4C40F807CE5783F5&index=24

• kysymykseesi
        -I- kirjoitti:

Tässä on eräs vastaus sinulle:
        http://www.youtube.com/watch?v=wKtAPT9KEfM

• -I-
        olet löytänyt kirjoitti:

mieleisesi uskonnon.
        Itse voin sanoa että se joka noin sanoo mormonismista ei todellakaan tiedä mormonismistä paljoakaan. Me uskomme Jeesukseen Kristukseen ja hän on vapahtajamme. Meillä on sama organisaatio kirkossamme, kuin minkä Jeesus aikanaan aloitti maan päällä. Uskomem Raamattuun sekä Mormonin kirjaa jotka yhdessä todistavat Jeesuksesta Kristuksesta.
        Luther oli viisas mies. Hän ei halunnut aloittaa mitään kirkkokuntaa. Hän havaitsi, että silloisessa kirkossa oli paljon mikä oli väärin ja sitä vastaan hän taisteli teeseineen. Siihen aikaan oli monia viisaita miehiä, jotka taistelivat senaikaista kirkkoa vastaan.
        Olet varmaan lukenut Jaakobinkirjeen luvun 2. Siinä sanotaan aivan selvästi että : Näytä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä näytän sinulle teoista uskoni. Se on juuri mitä me Jeesuksen Kristuksen Kirkon jäsenet teemmekin.

http://www.youtube.com/watch?v=f5wro7cRwMg&feature=PlayList&p=4C40F807CE5783F5&index=24

Mormonismissa pahinta on se, että se eksyttää vilpittömät sielut sillä, että se käyttää kristillisiä käsitteitä. Niitä kantavat asiat ovat kuitenkin kristilliselle uskolle täysin vieraita.
        Sama organisaatio? Eli teillä on seurakunnat ja niissä paimenet, jotka hoitavat sanaa ja sakramentteja?
        Raamattu sanoo Raamatun olevan viimeinen ilmoitus, joka ihmiskunnalle antaa (Juud. 1:3). Siksi mormonin kirja on aika heikoilla.
        Luther ei halunnut aluksi erota kat. kirkosta, mutta myöhemmin tuli siihen tulokseen, että siitä on autuuden uhalla erottava.
        Ette tee kun annatte Kristukselle roolin vain pelastuksen mahdollistajana kun taas Raamattu opettaa, että Kristus on täyttänyt jo kaiken. Tähän hankittuun pelastukseen turvaavat näyttävät uskonsa sitten Jaak. 2:n luvun kuvaamilla teoilla.

Luonnollinen ihminen nauttii aina Jumalan sanan vastaisista asioista.

• tunn-lutterilainen
        -I- kirjoitti:

Mormonismissa pahinta on se, että se eksyttää vilpittömät sielut sillä, että se käyttää kristillisiä käsitteitä. Niitä kantavat asiat ovat kuitenkin kristilliselle uskolle täysin vieraita.
        Sama organisaatio? Eli teillä on seurakunnat ja niissä paimenet, jotka hoitavat sanaa ja sakramentteja?
        Raamattu sanoo Raamatun olevan viimeinen ilmoitus, joka ihmiskunnalle antaa (Juud. 1:3). Siksi mormonin kirja on aika heikoilla.
        Luther ei halunnut aluksi erota kat. kirkosta, mutta myöhemmin tuli siihen tulokseen, että siitä on autuuden uhalla erottava.
        Ette tee kun annatte Kristukselle roolin vain pelastuksen mahdollistajana kun taas Raamattu opettaa, että Kristus on täyttänyt jo kaiken. Tähän hankittuun pelastukseen turvaavat näyttävät uskonsa sitten Jaak. 2:n luvun kuvaamilla teoilla.

Luonnollinen ihminen nauttii aina Jumalan sanan vastaisista asioista.

Sinä voisit lopettaa totuuden muuntelun. Se ei tee sinusta yhtään huonompaa kristittyä.
        Luther ei koskaan eronnut katolisesta kirkosta. Wittenbergissä ja vaaliruhtinaskunnassa alettiin saarnata evankelisesti ja valita evankelisia pappeja, jotka eivät saaneet piispalta siunausta.
        Ero syntyi toiminnan kautta, ei harkittuna tekona. Esimerkiksi 1530 evankeliset katsoivat vielä olevansa osa katolista kirkkoa.

Mormonioppi on luonnollisesti perkeleestä, sen lapsikin tietää.

• ,ormoonilta
        olet löytänyt kirjoitti:

mieleisesi uskonnon.

Miten mormoni selittää omassa elämässään ja meille lauseen
        "ilman verenvuodatusta ei ole mitään syntien anteeksiantamusta". Se on UT:sta.

Odotan vastausta.

• -I-
        tunn-lutterilainen kirjoitti:

Sinä voisit lopettaa totuuden muuntelun. Se ei tee sinusta yhtään huonompaa kristittyä.
        Luther ei koskaan eronnut katolisesta kirkosta. Wittenbergissä ja vaaliruhtinaskunnassa alettiin saarnata evankelisesti ja valita evankelisia pappeja, jotka eivät saaneet piispalta siunausta.
        Ero syntyi toiminnan kautta, ei harkittuna tekona. Esimerkiksi 1530 evankeliset katsoivat vielä olevansa osa katolista kirkkoa.

Mormonioppi on luonnollisesti perkeleestä, sen lapsikin tietää.

että Luther sitten kehosi eroamaan kat. kirkosta autuuden uhalla

• asia ja tilanne
        -I- kirjoitti:

että Luther sitten kehosi eroamaan kat. kirkosta autuuden uhalla

missä tällainen kehotus on.
        autuuden menettämisestä tuskin on kysymys, kun kirkon 7 tunnusmerkistä ovat tärkeimmät toteutunet.

• -I-
        asia ja tilanne kirjoitti:

missä tällainen kehotus on.
        autuuden menettämisestä tuskin on kysymys, kun kirkon 7 tunnusmerkistä ovat tärkeimmät toteutunet.

olen jo moneen kertaan tänne postannut Lutherin lausahduksia, joissa hän kehoittaa autuuden uhalla eroamaan ja joissa hän sanoo katkaisevansa välinsä Rooman paaviin. En jaksaisi etsiä niitä aina uudestaan ja uudestaan kun on niin paljon tekstiä. Jos tämä nyt kuitenkin tähän esimerkiksi:

"Mutta kirottuja olkoot kaikki, jotka pitävät yhteyttä sen kanssa. Ja
        jolleivät paavi ja kardinaalit saa tätä saatanankitaa hillityksi ja tätä
        (kirjoitusta) peruutetuksi, niin tahdon täten totisesti tunnustaa, etten
        minä pitäydy paavikirkkoon ja eroan paavista ja kardinaaleista, niin
        kuin hävityksen kauhistuksesta, joka seisoo pyhässä paikassa, Mt.
        24:15." (Kirjoitus Prieriasta vastaan, v. 1520)

Kat. kirkossakin oli, ainakin hämärästi, Kristuksen kirkon tuntomerkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe