sieravuori 8. elokuuta 2008

adepop

hyvä keikka, ei ehkä paras mahdollinen, mutta hyvä. kiitos

5

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

Vai kummitteliko se vanha tapaus viime kesältä siellä bändin ja yleisön mielissä...

Ratinassa ainakin Pate ja bändi todella huippuvedossa, iloisina, innokkaina ja mukavina.

Setti tosin täysin sama kuin joka ikinen kerta tänä keväänä&kesänä tähänkin asti mutta erinomaisesti vedetty. Ainoa poikkeus oli ettei esim.: Tohtori Mustajärvi, Punaista ja makeaa, Kalteriblues, Delilah mahtuneet settiin kun soittoaika oli rajallinen 1.20h. Dada biisin korvasi lopetuksena Elämässä oli runkkua. Eli lopetusbiisi oli ainoa joka oli eri kuin edellisellä näkemälläni kolmella keikalla.

• Nimetön

isabellalla katsomassa popedaa, se oli mahtava keikka, täydellinen. nyt ei ihan samaan päästy

• Mä vaan
        Nimetön kirjoitti:

isabellalla katsomassa popedaa, se oli mahtava keikka, täydellinen. nyt ei ihan samaan päästy

omilla nettisvuilla kehutaan taas Sieravuoren keikkaa maasta taivaasen ja että kuinka Pate&bändi oli liekeissä. Aino moite oli että setti oli liian varman päälle/samanlainen kuin koko kevään&kesän. Mutta ehkä setti taas muuttuu kun syksyllä saadaan uusi levy ja on tää pieni tauko tässä välissä.

• adepop
        Mä vaan kirjoitti:

omilla nettisvuilla kehutaan taas Sieravuoren keikkaa maasta taivaasen ja että kuinka Pate&bändi oli liekeissä. Aino moite oli että setti oli liian varman päälle/samanlainen kuin koko kevään&kesän. Mutta ehkä setti taas muuttuu kun syksyllä saadaan uusi levy ja on tää pieni tauko tässä välissä.

vaikka popeda olisikin huono, se olisi silti aika hyvä. mielestäni laivalla huhtikuussa oli äijillä parempi meno, siellä oli kyllä yleisökin täysillä mukana. popeda on aina hyvä

• Popeda-faniutta 25 vuotta

melkein sama setti kuin Dbtl:ssä. Sieravuorella mielestäni keikka jees, kova meno ja meininki, yleisö täysillä mukana. Itse hilluin eturivissä hiki päässä. Myös Isabellalla olin ja sen jälkeen Kaarinan Old Texasissa vajaan viikon päästä. Välillä Popeda ei iske niin lujaa, mutta yleensä aina kyllä. Popeda kova lavabändi!! Paras!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60