Miten ujo isketään? Siis kyseessä ujo poika, jännittää seurassa. Huomaa kun ei meinaa keksiä sanottavaa, vaan miettii pakoreittiä tilanteesta. Ja muuten jos näyttää luontevalta niin puristaa lujasti nyrkkiin kättään. Sellainen kiltti nörttipoika, kohtelias ja hyvätapainen. Mutta ei uskalla ottaa yhteyttä? Miten sellaisen iskee, ilman että se saa sätkyjä? tai mistä tietää onko edes kiinnostunut...
Miten ujo isketään?
23
5423
Vastaukset
- mun miehestä
odota hetki ettei sen tarvitse pettää koska eihän sellainen osaa kieltäytyä keneltäkään joka ehottelee
- Bubton
Isketään hyvin varovasti. Yksikin liian rohkea sana voi aiheuttaa vuosikymmeniä kestävän riippuvuusoireyhtymän. Useat heistä eivät toivu koskaan. Sairaus on periytyvää, mutta hyppää aina yhden sukupolven yli. Alttius riippuvuusoireyhtymälle vähenee iän myötä ja useinmiten poistuu noin kolmikymppisenä. Joissakin harvoissa tapauksissa alttius säilyy koko eliniän. Itse olen joutunut välttämään tilanteita jossa voi esiintyä liian rohkeita vastakkaisen sukupuolen edustajia.
- no itekin vähän ujo
Täsmentäisitkö mitä tarkoitat riippuvuusoireyhtymällä? Miten se ilmenee? Ja mitä se käytännössä tarkoittaa? Millaista on hyvin varovaisuus?
Mikäs vastakkaisessa sukupuolessa pelottaa? - Ujolle pojalle
no itekin vähän ujo kirjoitti:
Täsmentäisitkö mitä tarkoitat riippuvuusoireyhtymällä? Miten se ilmenee? Ja mitä se käytännössä tarkoittaa? Millaista on hyvin varovaisuus?
Mikäs vastakkaisessa sukupuolessa pelottaa?Jos poika on ujo laumassa, pitää pojan kanssa päästä läheiseen juttuun yksinään. Parempi tehdä aloite ja puhu ihan varovaisesti (ei seksiä vaan), kehu ja rohkaise.
- ....
Mites se reakois jos vaan menisin, halaisin ja pussaisin sitä? Silleen et terve, muiskis! Pyörtyiskö se? säikähtäiskö liikaa?
- Toimii varmaan
.... kirjoitti:
Mites se reakois jos vaan menisin, halaisin ja pussaisin sitä? Silleen et terve, muiskis! Pyörtyiskö se? säikähtäiskö liikaa?
Tuollainen on todennäköisesti kaikkein tehokkain lähestymistapa, ei jätä mitään epäselvää. Ujo ja estynyt on todennäköisesti aika kömpelö sosiaalisesti kokemuksen puutteesta. Hienovaraista vihjailua ei välttämättä tajua ja jos tajuaa, niin saattaa ehtiä pelästymään eikä uskalla tulla vastaan.
He myös ovat ujoudestaan todennäköisesti aika yksinäisiä ja sisimmässään ilahtuisivat paljon jos saavat tuollaista huomiota naiselta joka vaan päättää mennä ja tehdä sen mihin eivät itse uskalla. miten riippuvuussuhde liittyy ujouteen...
jos on ujo...ei tarkoita että olisin riippuvainen toisesta ihmisestä jos hän tulee ottamaan minuun kontaksia...ajatteleppa vähän...- no vähän ujo itsekin
Toimii varmaan kirjoitti:
Tuollainen on todennäköisesti kaikkein tehokkain lähestymistapa, ei jätä mitään epäselvää. Ujo ja estynyt on todennäköisesti aika kömpelö sosiaalisesti kokemuksen puutteesta. Hienovaraista vihjailua ei välttämättä tajua ja jos tajuaa, niin saattaa ehtiä pelästymään eikä uskalla tulla vastaan.
He myös ovat ujoudestaan todennäköisesti aika yksinäisiä ja sisimmässään ilahtuisivat paljon jos saavat tuollaista huomiota naiselta joka vaan päättää mennä ja tehdä sen mihin eivät itse uskalla.Kuulin juuri eräältä asiaa tuntevalta henkilöltä että ujo mies saattaa säikähtää pahanpäiväisesti jos tekee jotain radikaalia ja suoraa... Miehisyys kokee kolauksen ja sitten se vasta rupeekin välttelemään. :(
Siinä on joku ujouden dilemma, että se ei uskalla tehdä alotetta mutta ei uskalla vastaanottakaan, eli mitään ei tapahdu?!?
Apua, mitä tässä tilanteessa voi tehdä!? Haluan kuitenkin säilyttää ystävyyden jos huonosti käy, enkä halua hätyyttää ja pelottaa tai muutakaan...
Ah, ja haluan myös seurustella hänen kanssaan! Miten saan tilanteen lutviutumaan!? - Mustamarja
no vähän ujo itsekin kirjoitti:
Kuulin juuri eräältä asiaa tuntevalta henkilöltä että ujo mies saattaa säikähtää pahanpäiväisesti jos tekee jotain radikaalia ja suoraa... Miehisyys kokee kolauksen ja sitten se vasta rupeekin välttelemään. :(
Siinä on joku ujouden dilemma, että se ei uskalla tehdä alotetta mutta ei uskalla vastaanottakaan, eli mitään ei tapahdu?!?
Apua, mitä tässä tilanteessa voi tehdä!? Haluan kuitenkin säilyttää ystävyyden jos huonosti käy, enkä halua hätyyttää ja pelottaa tai muutakaan...
Ah, ja haluan myös seurustella hänen kanssaan! Miten saan tilanteen lutviutumaan!?Parempi unohtaa koko homma, jos omat rahkeet eivät riitä ja pitää alkaa selitellä "asiantuntijalausunnoilla". Yhtä höpönlöpöä nuo miehiset kolahdukset ja tiedät sen itsekin. Voit ainoastaan hölmöillä ja antaa itsestäsi typerän kuvan ja sitten välttely onkin jo selviö.
Normaali ihminen pyrkisi viettämään enemmän aikaa kiinnostavan henkilön kanssa ja yrittäisi lämmitellä häntä yhteisillä ajanvietoilla. Kyllä ujous ropisee, kun annat tilaa ja olet rohkaiseva.
Ryntäilyn voi toki hoitaa tyylikkäästi, mutta varsin usein se päätyy mauttomaksi flopiksi. Jollet osaa vältä suoria temppuja. - näin ainakin
Toimii varmaan kirjoitti:
He myös ovat ujoudestaan todennäköisesti aika yksinäisiä ja sisimmässään ilahtuisivat paljon jos saavat tuollaista huomiota naiselta joka vaan päättää mennä ja tehdä sen mihin eivät itse uskalla.ainakin itseni kohdalla. Vaikka olenkin ujo ja hiljainen, niin suora lähestyminen on mielestäni paras vaihtoehto. Epäsuorasta jahkailusta ei ujon kanssa tule yhtään mitään. Itse en ainakaan osaa/uskalla tulkita pieniä vihjeitä, vaan tarvitsen täyden varmuuden, että on kiinnostusta.
Voi sitä ihanaa päivää, jos joku itsevarma/rohkea nainen joskus tulisi ja veisi. Ainakin vielä ovat vaan ohitse menneet... - iskettiin
.... kirjoitti:
just tolla tavalla.Olin melko ujo nuorempana enkä uskaltanut tehdä aloitetta tytölle johon olin ihastunut.Kerran oltiin samoissa bileissä ja se tyttö syöksyi sopivan heteken koittaessa mun kaulaan ja alkoi suutelemaan.Siitä alkoi seurustelumme =)
- Just tollanen
Oon täällä lukenu parikin viestiketjua tästä aiheesta ja miettinyt mikähän mahtaa olla todennäköisyys että joku joskus miettisi tätä omalla kohdallani... Varmaan aika pieni. No, toivo elää.
Mee sanomaan sille että moi ja kysy sitä johonkin. Riittäisi mulle.- Heti Kahleisiin
Jos ujon päästää karkuun voi olla ettei se enää koskaan ujouttaan tule näkösälle. Siksi on tärkeää saada heti lyötyä lukkoon jotain mitä ujo ei vain missään nimessä voi perua! Ujo on vain otettu tälläisestä mielenkiinnosta, se on jotain mitä hänelle tapahtuu vain päiväunelmissa.
Jos ujolle tyytyy vihjailemaan niin siihen se sitten jääkin. Ujo ei kykene itse vastaamaan. Niin se vain on. Ujon kanssa täytyy ottaa itse aloite, ihan reippaasti vain. - beejiijii
Heti Kahleisiin kirjoitti:
Jos ujon päästää karkuun voi olla ettei se enää koskaan ujouttaan tule näkösälle. Siksi on tärkeää saada heti lyötyä lukkoon jotain mitä ujo ei vain missään nimessä voi perua! Ujo on vain otettu tälläisestä mielenkiinnosta, se on jotain mitä hänelle tapahtuu vain päiväunelmissa.
Jos ujolle tyytyy vihjailemaan niin siihen se sitten jääkin. Ujo ei kykene itse vastaamaan. Niin se vain on. Ujon kanssa täytyy ottaa itse aloite, ihan reippaasti vain.Juurikin näin. Ei muuta kuin lukko-ote ja mattopainimaan! Potkuja ja kyynerpäitä ei saa käyttää.
- kun osaa
sinun täytyy saada hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi seurassasi.
hymyilet paljon, olet ystävällinen, kehut häntä sopivissa tilanteissa ja naurat hänen vitseilleen. pyydät häneltä apua ja saat hänet tuntemaan itsensä vahvaksi ja tärkeäksi. - ujous:
suutelu ihan normaalin juttelun lomassa kun keskustelu kävi vaikeaksi. Tosin olin humalassa ja baarissa joten tämä vinkki ei välttämättä toimi työpaikoilla/koulussa missä ihmiset ovat selvinpäin ja ehkä varautuneempia.
- ettäettä
kyllä muhun ainakin menis kun kuumaveitti voihin kun
joku tulis mun luo ja ottaisi ohjat käsiinsä..
olen tälläinen omituinen tapaus jonka suhteet naisiin on loppuneet pikkuhiljaa kokonaan .. aikanaan olin erittäin haluttu tapaus - Odottelua, ihmettelyä
ettäettä kirjoitti:
kyllä muhun ainakin menis kun kuumaveitti voihin kun
joku tulis mun luo ja ottaisi ohjat käsiinsä..
olen tälläinen omituinen tapaus jonka suhteet naisiin on loppuneet pikkuhiljaa kokonaan .. aikanaan olin erittäin haluttu tapausMinäkin olen yksi ujoon ihastunut nainen. En haluaisi ottaa ohjia käsiin tai jatkaa ohjastamista aina vaan, kun haluaisi itsekin olla huomion - ei vain vihjailujen - kohde. Pelottaa myös, että jos toinen osapuoli on perässäraahattava suhteen edetessäkin. Sellaista en halua. Taitaa jäädä näkemättä.
- ettänoinkuin
Miten ujo reagoi "vihjailtaessa"?
Ujolle joskus ihastuneena vihjaillut "huumori" mielellä... Karkuun meni ja antoi ymmärtää ettei kiinnosta..
Ei sitten varmaan kiinnosta..- ujo mies
Kesälukiossa lähdin matikantunnilta käymään vessassa niin samalla kurssilla ollut nätti tyttö lähti myös ja käytävällä sitten vihjaili jotain(en muista enää tarkkaan), en tiedä härnäsikö vain, mutta vilkaisin taaksepäin tyttöä ja jäädyin täysin! kävelin rauhallisesti miestenvessaan sanomatta sanaakaan :D
Ei vaan pystynyt letkauttamaan mitään fiksua takaisin silloin ;(
- Mikko_75_
Itse olin 90-luvulla yliopistossa ollessani sellainen ujo&hiljainen&yms. -tyyppi, jota voitaisiin kuvailla nykypäivänä nörtiksi. Laseja ei tosin ollut, eikä finnejä naamassa, mutta muuten melkein kaikki perus nörtin piirteet minusta löytyi.
Parisen vuotta yliopistossa opiskeltuani kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen olivat jääneet pariin känni suukkoon, vaikka ikää oli jo yli 20v. Naisia en uskaltanut iskeä, en edes kännissä, normaali kanssakäyminen sen sijaan luonnistui ihan hyvin ja minulla olikin useita naispuolisia tuttuja/koulukavereita. En kuitenkaan kyennyt lähestymään heitä ketään siinä määrin että mitään suhteen poikaista olisin saanut aikaiseksi.
No aikaa kului ja 5 vuoden keväällä se sitten tapahtui. Nainen iski minut! Olin tuntenut tuon kyseisen naikkosen jo reilun 2 vuoden ajan, mutten tietenkään ollut saanut hänen kanssaan mitään aikaiseksi. No, aloite tulikin sitten hänen puoleltaan, kun hän erään luennon jälkeen pyysi minua kahville. En kuitenkaan siinä vaiheessa(kaan) osannut tehdä mitään aloitetta/ehdotusta jatkoa varten, mutta onneksi tuo neitokainen pyysi kahvit juotuaan minua sitten illaksi leffaan.
Sen jälkeen homma alkoikin sitten jo ihmeen kautta luonnistua minultakin. Elettiin jo kännykkäaikaa, ja meillä molemmilla oli tekstiviestit hallitsevat puhelimet, ja tuon leffaillan jälkeen uskallauduin lähettämää pari tekstiviestiä tälle neitokaiselle (en varmaan olisi uskaltanut soittaa hänellä, joten luojan kiitos tekniikasta).
Nykyään olen jo saanut hieman itsevarmuutta naisten suhteen, mutten vieläkään kyllä mikään Casanova ole. Menen edelleen hieman lukkoon, jos minulla on vieraiden naisten kanssa vähänkään seksiin liittyvää juttua menoillaan. Jopa työpaikalla naisten läsnäollessa kerrotut vähänkään seksistiset vitsit yms. pikku flirttailu saavat minut menemään lukkoon, aivan kuten lukiossa/yliopistossa jne. Onneksi ei tarvitse enää omaa naista metsästää, kun ei siitä varmaankaan tulisi yhtään mitää... - kännykällä
kerro että haluaisit tutustua
- - ujompi poika
Vaikka ketju (kuten ilmeisesti alotusviestin kirvoittanut tilannekin) onkin hiukka vanha, laitanpa tähän "ujon nörttimäisen pojan" ... ... suosituksen kaikille joita vastaavanlainen probleemi vaivaa.
Itse vastaavanlaisessa tilanteessa kaipaisin vain _tilaisuutta jutella_, mieluiten vähän sivummassa (varsinkin koulussa yms. vastaavissa laitoksissa). Heppu on vain ilmeisesti helkkarin hermostunut eikä tiedä mitä tehdä; muiden tuntemattomien läsnäolo sellaisessa tilanteessa hermotuttaa vielä enemmän.
Ja se käsi nyrkissä viittais siihen että poikaa vähintäänkin ärsyttää/vituttaa/(jotain muuta)-taa se ettei saa sitä kontaktia, joten rohekasti vaan juttelemaan. Jos poikakin on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se lähtee leikkiin mukaan pienen rohkaisun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134