Tricia Penrose sai toisen lapsensa 08.08.08 eli viime perjantaina. Poika painoi 8lb (3629gr) ja on nimeltään Freddy Jay Simpkin. Trician esikoispoika on 4-vuotias.
tricialle
5
722
Vastaukset
- SteveCrane
ja mikä syntymäpäivä 080808!!!
Sen muistaa.
Pitäis jotain kautta vaikka laittaa onnitteluadressi Tricialle!!- muistan
sanoi dementikko!
Eli päiväys 8.8.1988, jolloin ainakin Suomessa Pohjois-Savossa satoi ja radiosta kuulin, että Englannin prinssi Andrew ja herttuatar Sarah ovat saaneet punatukkaisen tyttövauvan.
Tämä pikku punajuureksi nimitetty "vauva" täytti siis viime perjantaina 20 v. Onnea hänelle!
- Huoh!!!!
Niin ne ihmiset vaan tekee vauvoja ja minä vaan mätänen täällä yksin... :(
No kun sit tiedät noita asioita niin mikä on Trician esikoisen nimi? Mietin vaan kun näitä englantilaisia sisarussarjoja mietin... Hassuja nimiä antavat, mietitääs nyt vaikka Jamie Oliverin lapsia - Poppy Honey ja Daisy Boo! :D Poppy ja Daisy menee hyvin kun kummatkin kukkien nimiä mutta tuota pikkusiskon BOO-nimeä (vapaa suomennokseni: PÖÖ!!) en oikein ymmärrä...
Rasittavaa tää vanhuus...!- nimeltään
Trician esikoinen on nimeltään Jake Simpkin.
- esim. poika
nimeltään kirjoitti:
Trician esikoinen on nimeltään Jake Simpkin.
nimeltä Päivi...heko heko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175